t0lling548 Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Hei. Dette er ikke det enkleste for meg å skrive men velger gjøre det uansett for å håpe få tips og råd. Jeg sliter med lav sex lyst, veldig lav. Nå er kjæresten i millitæret så han kommer bare hjem en gang i mnd så er lettere da pga spenning og sånt. Men generelt så tenker jeg ikke på sex, leser ikke om sex, ser ikke på noen form for sex med mindre jeg ikke er med kjæresten. jeg har så liten lyst at jeg ønsker å gjøre noe med dette siden det er en plage for min kjæreste og meg selv. Leser aldri om sex og har aldri brukt noe form for leketøy. Sender veldig sjeldent dirty'e sexy meldinger til han eller noen ting, det er jeg ekstremt dårlig på. Jeg er med på tlf sex, det synes jeg er spennende men det har han sjelden tid til siden han er i millitæret.. Når vi først starter i gang med forspill og slikt så digger jeg det og sexen vi har elsker jeg også men når jeg er ferdig, så ønsker jeg sjeldent en gang til eller no, da er jeg liksom ferdig... ;o Men så bor jeg hjemme hos mamma, der hvor jeg er nervøs hver gang vi skal ha sex, får nesten ikke roet meg ned siden jeg har en lillebror som går gåenes i gangen og styrer når vi holder på. Er alltid nervøs for å bli fersket av min lillebror så sier ofte til min kjærest: HYSJ, va var det.. osv.. Veldig irriterende men jeg klarer ikke slappe av når de er rundt.. Er også mye mye plaget med uvi men vet ikke om det har noen sammenheng? Kan det ha noe med dette å gjøre? Håper på å få noen tips om hva jeg kan gjøre for å ØKE sex lysten min et hakk eller flere hakk høyere... Kom med alt dere har som kan hjelpe meg.. Mvh en nervøs jente..
Gjest J.Bourne Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Du har nesten gitt deg selv svaret.. Klart det ikke er lett når man har folk rundt seg til enhver tid, og sex er jo ikke noe man førsr tenker på når man er nervøs.. Om uvi kan være en faktor vet jeg ikke, siden jeg er gutt. Men du sier at du aldri leser om sex, tenker på sex, eller ser på seksuelle filmer. Da kan det jo være en start å begynne å tenke på det, tenk på hva som tenner deg, tenk tilbake på når dere har hatt sex, les om sex, utforsk deg selv og hverandre, og ha det gøy! Synes det er bra at du vil gjøre noe med dette, for sex er veldig viktig i et forhold, for de fleste i hvertfall..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå