Gå til innhold

Jeg har forferdelige pupper...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

33693:06grotting_02any.jpg

Jeg er en 18 år gammel jente som har ekstremt store komplekser for puppene mine. Jeg hater å vise dem fram og unngår svømmehall. Jeg måtte dusje sammen med de andre jentene på skolen, og det var ille. Ingen sa noe om dem, men jeg merket at folk så litt ekstra. Alle de andre jentene hadde runde pupper med mye mindre og lysere brystvorter enn meg.

Jeg har nesten ikke sett noen som har pupper som mine. De få jeg har sett har vært fra middelaldrene damer som har ammet. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg har fått sånne når jeg er ung og aldri vært gravid!!

Jeg har hatt en kjæreste i et veldig kort forhold (to mnd) og han sa han ikke hadde noe imot dem, men han ga dem aldri komplimenter. Og han ga dem ikke særlig oppmerksomhet under sex. Jeg har hatt ons 2 ganger, og han første sa "WOW, den var ny!" når jeg tok av meg bh.... Han andre sa ikke noe, men han så litt ekstra på dem når jeg kledde av meg.

Dette er ikke en tråd for å få oppmerksomhet eller komplimenter for puppene mine. Jeg vil bare vite HELT ærlig hva dere synes. Da spesielt menn, og helst de unge. Dere kan være ærlige dere bare vil, jeg har litt selv ironi på dette, så jeg blir ikke sånn kjempelei meg...

Hva syns du om dem generelt sett? Hvordan hadde du reagert på ons når jeg tok av bh?

De på bildet er IKKE mine, men mine er nesten helt like. Brystvortene mine er litt mørkere, mine henger litt mer, og størrelseforskjellen min er mye større. Den ene er en størrelse større enn den andre.

Anonymous poster hash: 18f7a...9a1

Anonymous poster hash: 18f7a...9a1

post-37809-0-81349200-1374150373_thumb.j

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal være ærlig. De puppene der er virkelig ikke fine, og jeg synes det er rart at du i en alder av 18 har slike pupper. Er du overvektig? Jeg har store vansker for å tro at normalvektige jenter har slike pupper. Nå skal man ikke sammenligne seg med andre, men jeg er 19, og mine har små brystvorter og henger ikke i det hele tatt.



Anonymous poster hash: f3b8f...f82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper er like forskjellige som folks neser, øyne og tær...



Anonymous poster hash: 27b73...b21
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten er at puppene ikke er kjempeviktige, men at de var så lite pene at det ville blitt et problem.

Heldigvis er det mange menn som er enda mindre opptatt av hvordan puppene ser ut, eller som har andre preferanser enn meg.

Endret av markj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sånne pupper som på bilde og jeg er 19år:) nå er jeg gravid i uke 6 da, men jeg er så stolt av mine pupper , fordi dem er mine:D og fordi dem er ekte:D og jo mere stolt jeg er , jo finere blir dem;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del var det ikke puppene i seg selv som var problematisk i forhold til estetikk, men kroppen på bildet som en helhet. Om de hadde vært på en slankere kropp (med mindre mage) ville jeg ikke hatt noen problemer.

Jeg er jente, men lesbisk, så tillot meg å svare likevel. :)



Anonymous poster hash: e5d92...bf1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del var det ikke puppene i seg selv som var problematisk i forhold til estetikk, men kroppen på bildet som en helhet. Om de hadde vært på en slankere kropp (med mindre mage) ville jeg ikke hatt noen problemer.

Jeg er jente, men lesbisk, så tillot meg å svare likevel. :)

Anonymous poster hash: e5d92...bf1

er ikke hun på bilde gravid da'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke hun på bilde gravid da'?

Mulig. Synes kroppen var dvask og lite tiltrekkende uansett.

Anonymous poster hash: e5d92...bf1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del var det ikke puppene i seg selv som var problematisk i forhold til estetikk, men kroppen på bildet som en helhet. Om de hadde vært på en slankere kropp (med mindre mage) ville jeg ikke hatt noen problemer.

Jeg er jente, men lesbisk, så tillot meg å svare likevel. :)

Anonymous poster hash: e5d92...bf1

Sier meg enig der.

Når jeg først så bildet tenkte jeg uff....

Men så leste jeg lenger ned at dette ikke var bildet av TS, men at hun på bildet hadde samme pupper som ts. Da ble det noe heeelt annet. Hun på bildet er direkte turn-off. Og det er pga helheten. Litt puppene ja...men så enda verre magen..og som ikke det var nok har hun tidenes styggeste truse.

Hele kroppen skriker slapp.

Om du ts har en normal kropp for en 18 årig jente så betyr ikke de puppene så mye. Det er magen, rumpa, lårene, fitta di, og om ikke puppene ikke er perfekte betyr det lite.

Anonymous poster hash: 69281...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig der.

Når jeg først så bildet tenkte jeg uff....

Men så leste jeg lenger ned at dette ikke var bildet av TS, men at hun på bildet hadde samme pupper som ts. Da ble det noe heeelt annet. Hun på bildet er direkte turn-off. Og det er pga helheten. Litt puppene ja...men så enda verre magen..og som ikke det var nok har hun tidenes styggeste truse.

Hele kroppen skriker slapp.

Om du ts har en normal kropp for en 18 årig jente så betyr ikke de puppene så mye. Det er magen, rumpa, lårene, fitta di, og om ikke puppene ikke er perfekte betyr det lite.

Anonymous poster hash: 69281...f5e

Det samme tenkte jeg. Kroppen på bildet er direkte avtennende i mine øyne, men det var ikke puppene som gjorde utslaget.

Anonymous poster hash: e5d92...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal man ikke sammenligne seg med andre, men jeg er 19, og mine har små brystvorter og henger ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: f3b8f...f82

Javel, takk for info...

Ts: Hvordan puppene ser ut er egentlig ikke så viktig som dere tror, det er helheten som har noe å si, da i sær hvis du er overvektig i tillegg. Om du har store eller små brystvorter er egentlig litt care, selv om de på bildet var en smule voldsomme.

Hadde ikke brydd meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Hyggelig at dere har svart på tråden min. Til deg som lurte på om jeg har tuberøse bryst, det har jeg ikke. Har vært hos legen for å sjekke at alt er normalt, siden de er så rare. Men de er helt normale og friske.

Kroppen min er ganske lik hun på bildet... Jeg har bittelitt mindre mage, men ikke så mye... Jeg er så uheldig å ha eple-fasong på kroppen min, så alt fettet legger seg på mage, armer og dobbelthake. Men jeg har slanke bein da :)



Anonymous poster hash: 18f7a...9a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge ut bilde av puppene til en intetanende dame, og skrive at de er stygge? Denne dama har ikke bedt om deres kommentarer, i hvert fall ikke her! Tråden er rapportert så det synger. Skam dere!



Anonymous poster hash: dac79...e4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hyggelig at dere har svart på tråden min. Til deg som lurte på om jeg har tuberøse bryst, det har jeg ikke. Har vært hos legen for å sjekke at alt er normalt, siden de er så rare. Men de er helt normale og friske.

Kroppen min er ganske lik hun på bildet... Jeg har bittelitt mindre mage, men ikke så mye... Jeg er så uheldig å ha eple-fasong på kroppen min, så alt fettet legger seg på mage, armer og dobbelthake. Men jeg har slanke bein da :)

Anonymous poster hash: 18f7a...9a1

Du har ikke vurdert å trene da?

Anonymous poster hash: 59df0...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Du har ikke vurdert å trene da?

Anonymous poster hash: 59df0...add

Trening har ingen innvirkning på fasongen på brystene.

TS, du er i en sårbar alder. Det er viktig å føle seg vel i kroppen sin. Det gjelder uansett alder. Det er hjelp å få for korrigering av brystfasong og størrelse og forminskning av areola. Når det er så uttalt som på bildet og hemmer deg i dagliglivet, synes jeg du skulle overveie plastisk kirurgi. Dette er for din egen del, for å føle deg bedre, og ikke for eventuelle menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening har ingen innvirkning på fasongen på brystene.

TS, du er i en sårbar alder. Det er viktig å føle seg vel i kroppen sin. Det gjelder uansett alder. Det er hjelp å få for korrigering av brystfasong og størrelse og forminskning av areola. Når det er så uttalt som på bildet og hemmer deg i dagliglivet, synes jeg du skulle overveie plastisk kirurgi. Dette er for din egen del, for å føle deg bedre, og ikke for eventuelle menn.

Hæ?

Jeg svarte på dette:

Jeg er så uheldig å ha eple-fasong på kroppen min, så alt fettet legger seg på mage, armer og dobbelthake. Men jeg har slanke bein da

Anonymous poster hash: 59df0...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hæ?

Jeg svarte på dette:

Jeg er så uheldig å ha eple-fasong på kroppen min, så alt fettet legger seg på mage, armer og dobbelthake. Men jeg har slanke bein da

Anonymous poster hash: 59df0...add

Det forstod jeg, og jeg skrev en kommentar til deg. Videre henvendte jeg meg til TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også lesbisk, men tar meg friheten og svarer som den puppefikserte lesba jeg er ;)

Ved første øyekast må jeg jo ærlig innrømme at det ikke er pupper jeg hadde løpt etter for å si det slik, Men om dama mi hadde hatt slike pupper hadde jeg nok "tafset" likevel, kanskje ikke lekt så mye med tunga rundt dem, men hadde absolutt tafset. Pupper er deilige å ta på ;)

Dessuten, så lenge alt det andre er hva man vil definere som pent, og personligheten er det man er ute etter, da spiller det jo ikke så stor rolle om en "liten" del av kroppen ikke er det peneste man har sett.
Du har mindre pene pupper, jeg har ei lite lekker dåse om det er til trøst ;)
Alle har noe, så tror ikke du skal være så altfor bekymret :)

En penis eller pungen er jo ikke noe lekkert det heller :P



Anonymous poster hash: 67902...e83
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...