AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Har i lengre tid nå merket et ubehag i brystet - rett bak venstre bryst (i "hjertet"). Det er ikke direkte vondt, men det er ubehagelig, og fra å ha kommet og gått litt er det nå mer eller mindre konstant. Det har ingenting å si om jeg sitter stille eller trener. Merker også at det "stråler ut" bak ved skulderbladet, og i venstre arm. Har også merket over mange år at det virker som om hjertet raser i vei - en gang jeg merket dette hadde jeg på pulsmåler, og den viste over 200 i puls, før det plutselig roet seg igjen. Som sagt er det ikke vondt, og jeg merker ikke noen uvanlige problemer med tungpusthet ved aktivitet. Er bare ikke vant til at jeg merker noe fra "innsiden" Lurer på om dette er noe å ta med legen, eller skal det bare være sånn? Har tatt opp slike diffuse ting med legen tidligere uten at han har funnet noe galt, så jeg føler ikke for å kaste bort mer av hans tid... Anonymous poster hash: 076fe...852
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå