Gå til innhold

Hva nå...? Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ferdig utdannet Adjunkt og finner ikke noe jobb!! Hva anbefaler dere at jeg kan gjøre? Nyttanbefalte studium, årsstudium el bachelor?

Eller ta imot hva som helst jobber, kasse, rengjøring etc?

Hva hadde du du gjort!?



Anonymous poster hash: 96fc8...13e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde fortsatt å søke jobb som lærer.

Anonymous poster hash: deb05...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)



Anonymous poster hash: 96fc8...13e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vel ha fortsatt å søke jobb som lærer, skal ikke være så alt for vanskelig å finne en stilling der vel? Hvor horrible karakterer hadde du egentlig?



Anonymous poster hash: 2b34f...03c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde søkt andre jobber som i barnhage, SFO, assistentlærer etc (men også butikk, kafe, pleiehjem osv). og mens jeg jobbet der ville jeg fortsatt å søke jobb som lærer til jeg fikk napp :)

Kipt med hull i cv, og vanskligere å komme seg inn jo lengre en går ledig.



Anonymous poster hash: c64d2...219
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karakterene har ikke noe å si i og med jeg kun sender cv og søknad først.. Blir jo ikke innkalt til intervju engang!!

Takk for svar dere, TS



Anonymous poster hash: 96fc8...13e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søk jobb på mindre steder. Flytt for å få jobb.



Anonymous poster hash: f41ac...da6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier du ikke noe om hvor du er fra og hvor stor krets du er villig til å søke i, så da er det ikke så lett å foreslå noe.