Gjest navnelapp Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Slutt opp med dette. Denne straumen av slike trådar er berre søppel, og tilfører ikkje forumet noko som helst. Det einaste dei medfører er at masse elles flotte damer går rundt og trur dei ikkje er bra nok til å få seg ein kjæreste. Hadde eg vore moderator hadde eg sletta denne tråden utan å blunke. 23
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Max vekta di på dama ? post gjerne bilder Du bruker "max" som et verb her. Så jeg ser for meg en haug feeders komme inn i tråden din. Anonymous poster hash: 8a703...ebf 2
Gjest Heartbeat Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Er jo uansett forskjell på ei på 165 og ei på 175. Jo høyre du er, jo mer kan du jo veie. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 140. Jeg liker dem store Anonymous poster hash: c0618...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 170cm/65kg Anonymous poster hash: aff2f...fde
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 42kg. Kan strekke den til 46 kilo hvis hun er 172. Men vil helst ikke at hun er høyere eller veier mer enn det. Anonymous poster hash: 427f7...4ad
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 23 kg om hun er 180 cm høy Anonymous poster hash: 81781...1c0 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Ikke mer enn 55 kg. Da begynner valkene å synes. Hun er ca 175 høyAnonymous poster hash: c323e...374
temolitus Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 Må bare klappe for menneskeheten altså. Det er faen ikke rart kvinner sliter med kroppen sin 8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #13 Skrevet 19. juli 2013 Ikke alle menn er sånn, selv om det ikke er noen ønske situasjon med en svært overvektig partner. Anonymous poster hash: 75468...ace
Gjest Heartbeat Skrevet 19. juli 2013 #14 Skrevet 19. juli 2013 Må være noen merkelige menn på KG Glad ikke det er majoriteten som svirrer rundt her 3
Sugerøret Skrevet 19. juli 2013 #15 Skrevet 19. juli 2013 Hvor mye veier TS? det er hva jenta burde miste i vekt ,i alle fall. Makan til tulleposting 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #17 Skrevet 19. juli 2013 Jeg vil bare si at jeg er en av de som har postet her, og jeg synes også det er en stygg og unødvendig tråd. Jeg mente det jeg skrev var så ekstremt at folk burde skjønne det var tull (23 kg skrev jeg vel). Men, enten er det andre som tuller på samme vis som meg for å få frem poenget, eller så er det noen som faktisk er seriøse..så dette funket kanskje ikke så bra. Hilsen mann som ikke aner hva dama veier og ikke kunne brydd seg mindre. Anonymous poster hash: 81781...1c0
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #18 Skrevet 19. juli 2013 Kommer an på høyde, men imo skal ikke en dame veie over rundt 65 kg uansett med mindre du er 1.90 høy (svært sjelden). Anonymous poster hash: d9475...a2f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #19 Skrevet 19. juli 2013 Kommer an på høyde, men imo skal ikke en dame veie over rundt 65 kg uansett med mindre du er 1.90 høy (svært sjelden). Anonymous poster hash: d9475...a2f Ei jente jeg kjenner trener mye og har den fineste kroppen du kan tenke deg med DEN rumpa. Hun er 165 og veier 70 kg. Så det er bare bullshiiit det du kommer med. Anonymous poster hash: 36530...c96
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #20 Skrevet 19. juli 2013 Ei jente jeg kjenner trener mye og har den fineste kroppen du kan tenke deg med DEN rumpa. Hun er 165 og veier 70 kg. Så det er bare bullshiiit det du kommer med. Anonymous poster hash: 36530...c96 Nei. Anonymous poster hash: d9475...a2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå