Gå til innhold

Max vekt på dama ?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Max vekta di på dama ? ;) post gjerne bilder

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Slutt opp med dette. Denne straumen av slike trådar er berre søppel, og tilfører ikkje forumet noko som helst. Det einaste dei medfører er at masse elles flotte damer går rundt og trur dei ikkje er bra nok til å få seg ein kjæreste. Hadde eg vore moderator hadde eg sletta denne tråden utan å blunke.

  • Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Max vekta di på dama ? ;) post gjerne bilder

Du bruker "max" som et verb her. Så jeg ser for meg en haug feeders komme inn i tråden din.

Anonymous poster hash: 8a703...ebf

  • Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Er jo uansett forskjell på ei på 165 og ei på 175. Jo høyre du er, jo mer kan du jo veie.

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

140. Jeg liker dem store ;)



Anonymous poster hash: c0618...f8e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

170cm/65kg



Anonymous poster hash: aff2f...fde
AnonymBruker
Skrevet

:roll:



Anonymous poster hash: 51d58...f61
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

42kg. Kan strekke den til 46 kilo hvis hun er 172. Men vil helst ikke at hun er høyere eller veier mer enn det.



Anonymous poster hash: 427f7...4ad
AnonymBruker
Skrevet

23 kg om hun er 180 cm høy



Anonymous poster hash: 81781...1c0
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mer enn 55 kg. Da begynner valkene å synes. Hun er ca 175 høy

Anonymous poster hash: c323e...374

Skrevet

Må bare klappe for menneskeheten altså. Det er faen ikke rart kvinner sliter med kroppen sin

  • Liker 8
Skrevet

For en stygg tråd.

  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle menn er sånn, selv om det ikke er noen ønske situasjon med en svært overvektig partner.



Anonymous poster hash: 75468...ace
Gjest Heartbeat
Skrevet

Må være noen merkelige menn på KG :fnise:

Glad ikke det er majoriteten som svirrer rundt her :danse:

  • Liker 3
Skrevet

Hvor mye veier TS? det er hva jenta burde miste i vekt ,i alle fall.

Makan til tulleposting

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare si at jeg er en av de som har postet her, og jeg synes også det er en stygg og unødvendig tråd. Jeg mente det jeg skrev var så ekstremt at folk burde skjønne det var tull (23 kg skrev jeg vel). Men, enten er det andre som tuller på samme vis som meg for å få frem poenget, eller så er det noen som faktisk er seriøse..så dette funket kanskje ikke så bra.

Hilsen mann som ikke aner hva dama veier og ikke kunne brydd seg mindre.



Anonymous poster hash: 81781...1c0
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på høyde, men imo skal ikke en dame veie over rundt 65 kg uansett med mindre du er 1.90 høy (svært sjelden).



Anonymous poster hash: d9475...a2f
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på høyde, men imo skal ikke en dame veie over rundt 65 kg uansett med mindre du er 1.90 høy (svært sjelden).

Anonymous poster hash: d9475...a2f

Ei jente jeg kjenner trener mye og har den fineste kroppen du kan tenke deg med DEN rumpa. Hun er 165 og veier 70 kg. Så det er bare bullshiiit det du kommer med.

Anonymous poster hash: 36530...c96

AnonymBruker
Skrevet

Ei jente jeg kjenner trener mye og har den fineste kroppen du kan tenke deg med DEN rumpa. Hun er 165 og veier 70 kg. Så det er bare bullshiiit det du kommer med.

Anonymous poster hash: 36530...c96

Nei.

Anonymous poster hash: d9475...a2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...