Gå til innhold

Jeg vil, men er det lurt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant denne mannen som har en utrolig effekt på meg. Når i nærheten av ham og når han rører meg, blir hele kroppen min utrolig spent og jeg eksploderer fra glede. Jeg har aldri følt noe lignende med andre menn før.

Vi havnet i et par mer intime situasjoner da det ville vært naturlig for meg å gi ham munnsex, men problemet er at av og til har han ubeskyttet sex med en dame som hevder at hun er allergisk mot kondomer (sikkert latex). Men det finnes jo kondomer uten latex på markedet, så jeg skjønner ikke at noen vil være med på ubeskyttet sex. Så dette var litt skuffende der for nå vet jeg ikke om det er en god ide å gi ham munnsex. Jeg vil ikke bli smittet av noe for jeg vet at denne dama er litt løs. At han ikke tenker på risikoen forbløffer meg veldig for han opptrer som en ganske ansvarlig person ellers.

Jeg har sagt til ham at han må tenke på egen helse og ikke utsette andre kvinner for risiko og han er nok enig, men kan jeg kreve at han tester seg siden vi ikke er i et forhold, men litt som friends with (future) benefits?

Anonymous poster hash: e2a13...393
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at du kan kreve det. Ikke at du nødvendigvis SKAL se noe tilbakemelding fra legen, men at han stikker og sjekker seg (og spiser medisinen sin eventuelt).

Om han da vil lyve til deg eller ei har du i grunn ingen garantier for, men lyver ham om dette så kan han vel lyve om hva som helst. Med andre ord, ikke en du burde stole for meget på, ei involverere deg for mye med ham.

Anonymous poster hash: bdd03...939
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...