Gå til innhold

Slutta på P-pilla


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg valgte å slutte med p-piller etter jeg har gått på de i snart 8 år, tenkte at kroppen trengte en pause.

Jeg har tidligere gått på yasmin,loette og nå sist microgynon.

Men nå virker det som kroppen går helt i surr etter jeg sluttet.. Har vondt i hodet, småfeber, vondt i magen og føler meg bare helt uvel, er dette normalt? Og hvor lenge skal det holde på sånn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare en myte at kroppen trenger pauser. Det er ganske vanlig at det tar litt tid før kroppen blir seg selv igjen, og hvis du har tenkt å begynne på nytt senere så må du regne med en ny runde bivirkninger.



Anonymous poster hash: c20d9...7f5
Skrevet

Jeg ble og litt uvel når jeg sluttet med p-pillene i våres så dette er nok ikke så unormalt.

Har og hørt at pauser ikke er nødvendig fra legen min. Jeg har sluttet med p-piller fordi vi prøver å få barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...