Gå til innhold

Sier dere fitte eller musa?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte å si fitte, men min samboer sier musa, så da blir det til jeg sier det til han også. Men synes det hørest litt rart ut med musa mi..

Anonymous poster hash: b9584...331
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Både og, egentlig. Men det går mest i musa. Syns det er litt penere :P

Anonymous poster hash: c050a...ac6
AnonymBruker
Skrevet

Kjøttglufsa.

Anonymous poster hash: 60e3e...3c6
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjøttglufsa.

Anonymous poster hash: 60e3e...3c6

Vemmelig. Du må være mann.

Anonymous poster hash: f7d76...a87

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Vemmelig. Du må være mann.

Anonymous poster hash: f7d76...a87

Samme hvilket kallenavn man har på den vel?

Gjest Vampen
Skrevet

For meg er dette en mus:

mus.jpg

Om jeg er i en setting hvor det er naturlig å snakke om kjønnsorganer, så er det ikke det ansiktet der som får meg mest i stemning.

Gjest Moirai
Skrevet

Sier fitte. Synes det blir litt snålt å snakke om gnagere i en seksuell setting.

Gjest Tirkes
Skrevet (endret)

Jeg må være skrekkelig pippen eller noe sånt. For jeg sier ingen av delene. :fnise:

Og jeg har egentlig ikke noe annet ord heller. Jeg omtaler sjelden "vaginaen min", "fitta mi" eller "musa mi" på den måten.

Jeg bare hopper over hele ordet, med mindre det er medisinsk/ikke seksuell årsak, da bruker jeg litt mer spesifikke utrykk. Kjønnsleppen min, venusberget, bikinilinja, mellomkjøttet, skjeden...

I seksuelle settinger så unngår jeg det fordi jeg er enig med Vampen i bruken av "mus", og jeg synes "fitte" er skikkelig ekkelt ord, og jeg synes vagina er for medisinsk. Så jeg omformulerer meg helt naturlig til å slippe å bruke noen betegnelser. Om ting krever forklaring, så funker kroppsspråk, peking og det å feks legge hånda hans der jeg vil ha det. "Ta meg på fitta" er jo sjelden særlig spesifikt uansett og jeg tenner ikke på dirty talk, synes det er mer latterlig enn spennende.

*fisefin* :jolie:

Endret av Tirkes
  • Liker 7
Gjest Red Queen
Skrevet

Jeg synes at begge uttrykk er på den litt vulgære siden. Ordet "mus" har jeg aldri tatt i bruk, men ordet "fitte" kan ha sine bruksområder :-)

Ellers så går det i litt mer feminine beskrivelser her hos meg, selv om sexen overhode ikke er prippen av den grunn. Det mannlige lem derimot, der kan jeg være ganske kreativ.

Gjest sweetsugar
Skrevet

Sa fitte før, men nå synes jeg det høres så styggt ut, så nå sier jeg musa eller dåsa :P

Gjest Naria
Skrevet

I seksuell sammenheng bruker jeg fitta, synes det er et fantastisk ord!

• Liker 2
Skrevet

Det kommer helt an på hvem det er jeg snakker med. Er det kjæresten, eller nære venner, sier jeg "Fitte". Dersom jeg under noen omstendighet skal nevne det jeg har mellom beina til noen andre (hos legen f.eks.), bruker jeg som regel uttrykk som "der nede", "nedentil" eller "underlivet".

Skrevet

Høna

AnonymBruker
Skrevet

Mus eller fitte.

Anonymous poster hash: dec45...4c4
AnonymBruker
Skrevet

Syfilissprederen.

Anonymous poster hash: 02e58...ea5
Skrevet

Bare ikke "blomsten"..grøss.., heller pølsebua da.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg sier det dama vil jeg skal si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...