AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Er det normalt for dere jenter? Eller er det en sjelden ting. Nei, jeg har ikke hatt mange partnere, og ingen av de har squirtet. Hvordan får man dere jenter til å squirte? Anonymous poster hash: 4435f...bd4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Noen gjør det, andre ikke. Men jeg tror det er flere som ikke gjør det enn de som gjør det. Jeg squirter ikke, og er glad for det, selv om jeg vet at noen menn liker squirting. Anonymous poster hash: c8508...aeb
Gjest Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Flertallet gjør det nok ikke, men det er normalt. Kan tippe 3 av 10. Cluet er å fokusere på g-punktet.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Jeg får det til, men da bare alene. Kan jo være jeg får det til sammen med en partner en dag, men det krever jo tid og riktig måte. Så det er ikke bare-bare å få det til. Anonymous poster hash: 9aeee...66c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Fokuser på g-punktet, og ta litt i (men selvsagt, følg med på dama!). Tror egentlig det er flere som squirter enn hva man gir uttrykk for. Iallfall har jeg fått de fleste jeg har ligget med til å squirte, og ikke rent å blir overraska av seg selv. Jeg er jente, da, så har gjerne litt mer innsikt i jenters seksualitet enn en del menn. Anonymous poster hash: b2268...1fa 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Har skjedd med meg bare en gang. Det var fordi han pumpet inn masse luft og luften må jo komme ut etter det. Så det er et spørsmål om teknikk, tenker jeg, for han var fokusert på å pumpe inn kraftig og raskt (som jeg ikke syntes var opphissende i det hele tatt). Anonymous poster hash: 56772...b82
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Har skjedd med meg bare en gang. Det var fordi han pumpet inn masse luft og luften må jo komme ut etter det. Så det er et spørsmål om teknikk, tenker jeg, for han var fokusert på å pumpe inn kraftig og raskt (som jeg ikke syntes var opphissende i det hele tatt). Anonymous poster hash: 56772...b82 Ehhh. Dette er ikke squirting. Squirting er når kvinnen spruter ved orgasme. Det du har oppelvd høres mer ut som fittefis (queefing). Squirting har ikke noe med å blåse luft inn i vagina. Tror nok du har til gode å squirte. Anonymous poster hash: 60b87...6aa 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Ehhh. Dette er ikke squirting. Squirting er når kvinnen spruter ved orgasme. Det du har oppelvd høres mer ut som fittefis (queefing). Squirting har ikke noe med å blåse luft inn i vagina. Tror nok du har til gode å squirte. Anonymous poster hash: 60b87...6aa OK, min feil. Da har det aldri skjedd med meg. Anonymous poster hash: 56772...b82
Gjest Lille-pus Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 La meg øke graden av forvirring litt ved å påpeke at ikke alle vipper over toppen i det sekund de squirter. Noen av oss (jeg er usikker på hvor mange) trenger da enda litt stimulans for å vippe toppen. Det kan være greit å være klar over akkurat det tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå