Gå til innhold

Hjelp å finne syden/storbytur?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg trenger hjelp til å finne en billig reise ut av landet. Hvor er virkelig ikke så nøye. Makspris hotell + fly 4500 per pers. 2 voksne som skal reise. Helst fra Trondheim eller Bodø. Oslo går til nøds. Vi må være hjemme senest 27/7. Vi kan dra i morgen!

Jeg har leita meg ihjel, finner ingenting!

Anonymous poster hash: 4b3ea...48b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra Trondheim er det ikke spesielt billig, men fra Oslo kan dere for eksempel reise:

Søndag 21.juli- Fredag 26.juli London for kr 1830 per pers

(men dere kan også reise fredag 19-fredag 26 for samme prisen)

Da har dere totalt 5300kr igjen til overnatting. Ser på hotels.com at det er flere helt ok hoteller som har overnatting fra søndag-fredag for rundt 5000-5500 kroner totalt.

På Airbnb er det flere overnattingsmuligheter fra 600 kroner per natt for et privat rom til 1280 for en leilighet i midt i covent garden. Der kan dere få en skikkelig billig tur.

Det er ihvertfall mulig å få til fly + 5 netter i London innenfor budsjettet deres, hvis dere kan fly fra Oslo.

Dessuten er det jo hetebølge i London nå, så nesten bedre vær der enn sørover i Europa

AnonymBruker
Skrevet

Fra Oslo til Berlin søndag 21.-torsdag 25. får du for 1500 per pers med Norwegian. I Berlin er alt mye billigere enn London, også Airbnb.

Anonymous poster hash: 15df9...a69
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Vi har også vært inne på tanken å kjøre til Estland. Det vil ta 18 timer. Hva tror dere om det? Har noen vært i Estland? Er det fint der, mye å oppleve? :-)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Vi har også vært inne på tanken å kjøre til Estland. Det vil ta 18 timer. Hva tror dere om det? Har noen vært i Estland? Er det fint der, mye å oppleve? :-)

Jeg har vært i Tallinn, det var fint der. Men jeg stusser over at det er billigere med bensin og ferge hele veien til Estland enn fly til Berlin eller London.

Anonymous poster hash: 15df9...a69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...