Gå til innhold

Menstruasjon etter p-pilleslutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nylig sluttet på p-piller. Første menstruasjon kom 27 dager etter siste inntatt sukkerpille. Det har nå gått 30 dager siden siste menstruasjonsdag. Er det vanlig at det tar noen dager fra eller til?

Jeg og kjæresten benytter nå prevansjonsmiddelet "hoppe av i svingen" (jeg vet det er tvilsomt, midlertidig..). Vi har kun latt vær en gang, det var en uke etter forrige mens. For å komme med noen ekle detaljer, har "slimproppen" etter p-pillene kommet ut etter det gjennomførte samleiet, så skulle ikke tro jeg har kunnet bli gravid av det..? Jeg har hatt såre brystvorter, et par dager med morgenkvalme, men det kan forklares av kommende mens i mitt hode.

Noen innspill, er det menstruasjonen som er i stabilisering eller kan det være en spire?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt menstruasjon siden jeg sluttet like etter nyttår. Så ja, du kan forvente deg at ting ikke er på plass med en gang. Eller det kan rette seg ganske straks. Eller du kan være gravid ;)

Anonymous poster hash: 28341...09a
Skrevet

Ja har forstått det kan ta litt tid før den kommer tilbake. Syns bare det var litt merkelig at den kom så raskt tilbake, og så skal det ta lang tid før neste?! Får håpe den kommer snart, ellers får jeg ta en test. Kan forøvrig nevne at jeg ikke er mann som det står her, hehe. Gikk litt raskt i registreringen skjønner jeg. Mottar gjerne kommentarer om noen andre har erfaring med liknende :)

AnonymBruker
Skrevet

Haha, det så jeg ikke ;) Men gikk ut ifra at du var kvinne ja :) Du kan jo ta en teeest?

Anonymous poster hash: 28341...09a
Skrevet

Ja, om ikke det skjer noe de nærmeste dagene kommer jeg til å gjøre det. -er lei av å gå med bind i påvente :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...