Gjest Anonym Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Hei! Jeg har i de siste dagene hatt kjempevondt i ryggen. Det har vært så vondt at jeg har vært nødt til å ta paracet flere ganger. Smerten kjennes litt ut som når man har mensensmerter i ryggen bare enda sterkere. Det gjør ingen forskjell om man klemmer eller presser på smertepunktet, den samme smerten er der konstant. Av og til er det så vondt at det blir tungt å puste. Jeg er ikke gravid og menstruasjon hadde jeg for en ukes tid siden. Hva kan dette komme av?
@Maja Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Har du løfta tungt, ligge/sitte skeivt, gått mykje på hardt underlag? Mykje som kan få ryggen til å slå seg vrang. Om det er ordentlig ille burde du gå til lege, eller f.eks. kiropraktor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå