Gjest Guilty Skrevet 17. juli 2013 #1 Del Skrevet 17. juli 2013 Hehehe, ja, da prøver jeg meg på dagbok.. Wohoo Jeg kan vel begynne med å si at jeg er ei jente på 20år, andre ting kommer vel frem her etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 17. juli 2013 #2 Del Skrevet 17. juli 2013 ...Og du påstår liksom at du ikke er skyldig? .... Hvor var du den 17.juli-2013 klokka 19.33 !? Hæææ? hæææææ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 19. juli 2013 #3 Del Skrevet 19. juli 2013 ...Og du påstår liksom at du ikke er skyldig? .... Hvor var du den 17.juli-2013 klokka 19.33 !? Hæææ? hæææææ?? Jeg var, ehm her..? :D Vel, da blir det første "ordentlige" innlegg da. Har hatt en kjempefin dag, feiret 4mnd dag med kjæresten på restaurant og etterpå tuslet vi rundt på Aker Brygge og spiste is! Koskos. Skulle egentlig trene idag men fokuserte på kosen, hehe.. Også fikk jeg et par fantastiske joggesko i posten idag, blir så morro å få prøvd de ut på trening imorgen :D Yay. Nå er det tv-serietitting med min kjære før vi sikkert slokner begge to.. Zzz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 20. juli 2013 #4 Del Skrevet 20. juli 2013 Ligger på stranda i dette øyeblikk, har akkurat tatt et bad. Fy så kaldt det var! Men deilig å komme på land igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 24. juli 2013 #5 Del Skrevet 24. juli 2013 Tror dette må være tidenes kjedeligste dagbok hahaha. Men da får jeg hvertfall litt utløp for ting jeg ellers ikke hadde skrevet ned! Igår var jeg først på trening, trente litt bein og rumpe! Så dro jeg på stranda igjen og grillet med venner og det var myye varmere i vannet nå! Tok meg en svømmetur med kjæresten og en kompis av han også, helt bort til flytebrygga. Gikk også opp på den men valgte å ikke hoppe siden jeg vet linsene mine hadde blitt et problem etterpå. Idag har det absolutt ikke skjedd mye, vært så utrolig dårlig form i det siste Svimmel, kvalm, alt lukter rart og vondt så har ikke lyst på mat og veldig følsom. Begynte å gråte fordi jeg ikke fant noe jeg hadde lyst på av mat ista, hehe. Er heldigvis ikke sånn til vanlig.. Nå så slapper jeg av i senga etter tannlegebesøk med min herlige kjæreste ved siden av meg, "overtalte" han til å sove her selvom stakkaren må opp kl 5 imorgen når han gjør det når han skal på jobb. Vel, heldig er jeg hvertfall som har en så snill kjæreste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. juli 2013 #6 Del Skrevet 25. juli 2013 Kaldt å bade sier du!? Neee-eei? det er jo nesten ikke noe som helst avkjølende en gang jo! Bor omtrent på stranda og i sjøen for tiden jeg Du er heldig som har kjæreste da, og så nytt og greier? Sommer og nyforelskelse Har du noen ferieplaner for sommeren da? Noen turer et eller annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 26. juli 2013 #7 Del Skrevet 26. juli 2013 Kaldt å bade sier du!? Neee-eei? det er jo nesten ikke noe som helst avkjølende en gang jo! Bor omtrent på stranda og i sjøen for tiden jeg Du er heldig som har kjæreste da, og så nytt og greier? Sommer og nyforelskelse Har du noen ferieplaner for sommeren da? Noen turer et eller annet sted? Iskaldt der jeg har badet hvertfall! Idag var det godt og varmt da :D Ja, relativt nytt. Har offisielt ikke vært så lenge sammen men vi har holdt på siden november 2012 Så er jo en stund, men vi oppfører oss hvertfall som nyforelskede enda Nei, ingen planer gitt. Var på tur i mai på en øy som heter Chios Nå koser jeg meg her hjemme, hehe. Får se om det blir noe eller ikke. Lyst til å ta meg en tur ned til Kristiansand i Dyreparken der. Bodde i Kristiansand i ett år og fikk aldri dratt i Dyreparken :O Krise, min store drøm haha. Og du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. juli 2013 #8 Del Skrevet 27. juli 2013 Iskaldt der jeg har badet hvertfall! Idag var det godt og varmt da :D Ja, relativt nytt. Har offisielt ikke vært så lenge sammen men vi har holdt på siden november 2012 Så er jo en stund, men vi oppfører oss hvertfall som nyforelskede enda Nei, ingen planer gitt. Var på tur i mai på en øy som heter Chios Nå koser jeg meg her hjemme, hehe. Får se om det blir noe eller ikke. Lyst til å ta meg en tur ned til Kristiansand i Dyreparken der. Bodde i Kristiansand i ett år og fikk aldri dratt i Dyreparken :O Krise, min store drøm haha. Og du da? Hva skal man med ferieturer når man kan være hjemme og være forelsket? Har ikke så mye for meg i sommer jeg heller...Neste lørdag skal jeg nemlig bli tante for første gang, i følge terminen ihvetfall, så jeg vil virkelig ingen steder Bare sitte her og vente! Ikke at jeg har mer tolmodighet igjen snart men... hehee... Men i slutten av august så skal jeg ti Kr.sand jeg også faktisk! Min bestevenninne bor der nede så skal besøke henne Hva gjorde du der det året du bodde der? Det er jo en så fin by! Venninnen min studerte der, men hun bare glemte å komme hjem igjen da hun ble ferdig så det blir snart det 6.året hun bor der faktisk.. Trives du bedre i Oslo (?) enn du gjorde der nede eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 27. juli 2013 #9 Del Skrevet 27. juli 2013 Hva skal man med ferieturer når man kan være hjemme og være forelsket? Har ikke så mye for meg i sommer jeg heller...Neste lørdag skal jeg nemlig bli tante for første gang, i følge terminen ihvetfall, så jeg vil virkelig ingen steder Bare sitte her og vente! Ikke at jeg har mer tolmodighet igjen snart men... hehee... Men i slutten av august så skal jeg ti Kr.sand jeg også faktisk! Min bestevenninne bor der nede så skal besøke henne Hva gjorde du der det året du bodde der? Det er jo en så fin by! Venninnen min studerte der, men hun bare glemte å komme hjem igjen da hun ble ferdig så det blir snart det 6.året hun bor der faktisk.. Trives du bedre i Oslo (?) enn du gjorde der nede eller? Haha nei si det :D Jeg har veldig lyst på tur til Roma eller noe når det er kaldt ute jeg da Ååh, gratulerer :D Er helt herlig å være tante! Holdt nevøen min allerede 2 timer etter fødsel(litt ivrig på å besøke og en søster som gjerne ville ha besøk og vise fram den fine gutten sin), han er nå 3 år og helt gal etter meg hehehe. Skal alltid være med meg og kose, det er så utrolig koselig! Beste som har hendt meg! Vet du om det blir gutt eller jente da? Jeg fant meg en kjæreste der.. Hadde ikke noe fint år i det hele tatt egentlig(mislykket forhold og hjemlengsel) men fikk meg noen koselige venner og slikt der nede, og ja det er en veldig fin by! Trives mye bedre her, litt utenfor Oslo Bor hjemme hos foreldrene mine igjen, sparer opp egenkapital til hus Du holder til rundt Oslo du og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. juli 2013 #10 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) åååh, så du er allerede tante du ja Da tenker jeg at du forstår godt hvor mye jeg gleder meg! Det høres helt fantastisk ut å ha et slikt lite vesen som forguder deg.. Du må jo være en god tante Ja, det er en jente, så det skal bli min vakre, herlige lille prinsesse er det sånn å forstå at du flytta ned dit pga kjæresten? (eller fant du han mens du bodde der? ) Jupp, bor i nærheten jeg og, litt utenfor faktisk.. kanskje vi bor samme vei-utenfor Endret 27. juli 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 27. juli 2013 #11 Del Skrevet 27. juli 2013 åååh, så du er allerede tante du ja Da tenker jeg at du forstår godt hvor mye jeg gleder meg! Det høres helt fantastisk ut å ha et slikt lite vesen som forguder deg.. Du må jo være en god tante Ja, det er en jente, så det skal bli min vakre, herlige lille prinsesse er det sånn å forstå at du flytta ned dit pga kjæresten? (eller fant du han mens du bodde der? ) Jupp, bor i nærheten jeg og, litt utenfor faktisk.. kanskje vi bor samme vei-utenfor Han liker meg hvertfall Skal snakke i tlf, spør alltid om jeg kommer på besøk, sitter på fanget og koser, leker, vil vise meg alt, gråter når jeg går Ja, er herlig :D Jeg liker egentlig ikke barn men han er et unntak Jeg flyttet ned dit pga. ekskjæresten ja. Alle gjør noen feil i livet, haha Hmm, kanskje det! Haha. .... Så da har jeg støvsuget og vasket hele rommet, sortert i klesskap, montert en IKEA kommode selv og ryddet skikkelig. Nå lukter det vaskemidler og ser ganske bra ut her så er fornøyd :D Er altfor sliten til å utdype noe mer om dagen men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 3. august 2013 #12 Del Skrevet 3. august 2013 Ja, lenge siden sist. Har ikke skjedd så veldig mye annet en at jeg kjøpte iPad 2 til både kjæresten og meg! Er en førbursdagsgave og har lovt å ikke kjøpe noe mer siden han syns jeg har brukt mer enn nok. Kjøper en gave han skal få på selve festen og selv om jeg lovte å ikke gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 3. august 2013 #13 Del Skrevet 3. august 2013 haha. Er du en sånn som blir sur når han ikke kjøper noe, selv om dere har blitt enig om å ikke kjøpe noe? :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 4. august 2013 #14 Del Skrevet 4. august 2013 haha. Er du en sånn som blir sur når han ikke kjøper noe, selv om dere har blitt enig om å ikke kjøpe noe? :-P Ville aldri blitt enig om noe sånt :D Hahaha. Men ellers så vet jeg ikke da jeg tviler på at han ikke ville kjøpt noe om vi faktisk hadde avtalt noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå