Gå til innhold

Søvnen er min beste venn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er det eneste jeg ser fram til. Hver dag jeg våkner, teller jeg timene til jeg kan sove igjen. Ofte prøver jeg også å sove midt på dagen.

Søvnen er en deilig flukt fra den kjipe verdenen vi lever i idag.

Er det et tegn på depresjon? For jeg føler meg ikke som en trist person eller noe slikt. Bare liker mye mer å sove enn å være våken.



Anonymous poster hash: 4dc51...d59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det er det eneste jeg ser fram til. Hver dag jeg våkner, teller jeg timene til jeg kan sove igjen. Ofte prøver jeg også å sove midt på dagen.

Søvnen er en deilig flukt fra den kjipe verdenen vi lever i idag.

Er det et tegn på depresjon? For jeg føler meg ikke som en trist person eller noe slikt. Bare liker mye mer å sove enn å være våken.

Anonymous poster hash: 4dc51...d59

Hei!

Hva mener du med "den kjipe verdenen vi lever i idag"?

Hvordan har du det i livet ditt?

Har du en arbeidsplass der du trives, og familie og venner som du har detfint sammen med?

Er det noe som du føler at mangler i livet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik har jeg det også, gleder meg til å legge meg nedpå etter jobben og senere til å sove på kvelden, det er den eneste måten jeg klarer å slappe av på



Anonymous poster hash: d8d29...d0a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hva mener du med "den kjipe verdenen vi lever i idag"?

Hvordan har du det i livet ditt?

Har du en arbeidsplass der du trives, og familie og venner som du har detfint sammen med?

Er det noe som du føler at mangler i livet ditt?

Hele verden er liksom bare trist og uinteressant føler jeg.

Jeg har ikke jobb, men har familie og noen få venner jeg snakker med hver 4. eller 5.uke.. Sosialisering er ikke noe stort savn heller, egentlig. Kunne ikke tenkt meg kjæreste eller noe. Greiest å ha minst mulig med menneskelige relasjoner. Slitsomt å forholde seg til andre mennesker. Sikkert grunnen til at jeg ikke jobber også. Vil helst unngå kontakt med folk. Har det best alene.

Hilsen Ts

Anonymous poster hash: 4dc51...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...