Jordbæra Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Jeg fikk mensen selvom jeg tok ppillene mine. Og de siste dagene har jeg vært ekstremt oppblåst. Jeg pleier ikke ha noe plager ved mensen eller pms men denne gangen er det ekstremt ille. Jeg promper hele tiden (flaut) klarer ikke spise noe særlig, magen er stor! det murrer veldig i magen, jeg er løs i magen og går på do hele tiden, jeg er trøtt, vondt nederst i ryggen og noen ganger gjør det så vondt i magen at jeg må stoppe og puste og liksom holde igjen. Noen som kjenner seg igjen? Hva kan jeg gjøre for å roe ned dette? Reiser til syden i morgen. Hadde vært fint om det var noe på apoteket som kunne hjulpet meg?
Sugerøret Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Mange opplever diare slik du har,ved mens Imodium kan nok hjelpe mot det. Ellers er vistnok Ibux eller naproxen godt for menssmerter ,disse får du uten resept på apoteket. God reise!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå