AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Hei, jeg skal reise med Norwegian, men skal mellomlande. Jeg har bare tenkt å bruke den første delen av reisen min (endring i planene). Kan jeg sjekke inn på vanlig måte og hente bagasje på mellomlandingen? Anonymous poster hash: 85ed4...6e9
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Hei, jeg skal reise med Norwegian, men skal mellomlande. Jeg har bare tenkt å bruke den første delen av reisen min (endring i planene). Kan jeg sjekke inn på vanlig måte og hente bagasje på mellomlandingen? Anonymous poster hash: 85ed4...6e9 Tror jeg ville sjekket inn i luke og sagt fra, så bagasjen ikke forsvinner til neste destinasjon. Du kan jo også kansellere den siste delen av reisen. Anonymous poster hash: 36d4a...2bb
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Tror jeg ville sjekket inn i luke og sagt fra, så bagasjen ikke forsvinner til neste destinasjon. Du kan jo også kansellere den siste delen av reisen. Anonymous poster hash: 36d4a...2bb Eller rettelse, jeg VET jeg ville sagt fra. For hvis du sjekker inn for hele reisen og ikke sier fra, så blir du jo ropt opp og etterlyst, og du risikerer å forsinke et helt fly fullt av passasjerer. Spesielt hvis da bagasjen din alt er lastet på det flyet og må tas ut igjen. Anonymous poster hash: 36d4a...2bb 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 du må si fra at du bare skal bruke deler av reisen, så du må sjekke inn på gamlemåten ved en servicedesk. Anonymous poster hash: 8db83...d4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå