Gå til innhold

Mislykket plastisk kirurgi!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderte å operere meg, men fant en blogg ( http://tristjente.blogg.no ) med skremmende informasjon, og er sjokkert over oppførselen til klinikkene som blir nevnt. Virker ikke som vi er i så gode hender som vi tror!



Anonymous poster hash: 3052e...adf
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Makan til sutring. Her har vedkommende tatt en unødvendig operasjon, at slike operasjoner kan gå galt vet alle. Alle bilder er tatt litt nedenfra og med halvlukkede øyne for at det skal se mest mulig ille ut.

Hvordan ser det ut rett forfra og med åpne øyne?

At livet er helt ødelagt er en hån mot mennesker som virkelig har ødelagt noe i ansiktet og makan til selvmedlidenhet og klaging skal man lete lenge etter.

AnonymBruker
Skrevet

Begynner det greiene der igjen nå :sukk:

Hun har jo sagt i 1,5 år at TV2 viser sak om henne straks. Denne uka osv osv. Raskt overblikk på førstesiden på bloggen viser at hun har skrevet en gang i april og en gang i juli at TV2 viser saken om henne i løpet av denne uka! Meeeenn.. det er visst alltid noe som kommer i veien :filer:



Anonymous poster hash: 36c1c...74d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

er ikke den historien der bare scam?



Anonymous poster hash: 357ab...5cd
  • Liker 1
Skrevet

er ikke den historien der bare scam?

Anonymous poster hash: 357ab...5cd

Tror ikke det. Hun har erklæringer fra fagkyndige på den videoen.

Gjest Negledesigneren
Skrevet

Makan til sutring. Her har vedkommende tatt en unødvendig operasjon, at slike operasjoner kan gå galt vet alle. Alle bilder er tatt litt nedenfra og med halvlukkede øyne for at det skal se mest mulig ille ut.

Hvordan ser det ut rett forfra og med åpne øyne?

At livet er helt ødelagt er en hån mot mennesker som virkelig har ødelagt noe i ansiktet og makan til selvmedlidenhet og klaging skal man lete lenge etter.

Joda, mulig at det var en unødvendig operasjon, men hun advarer mot flere klinikker, ikke bare den klinikken der hun ble operert selv. Kjempebra at hun gjør det! Mange som vurderer å operere seg som burde vite hva som foregår!

AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg har forstått det klager hu på kjeden Teres. Og det forstår jeg egentlig, opererte meg ved Teres selv og var ikke fornøyd etterpå for kirurgen lyttet ikke til meg, han bare opererte som om jeg var en gjenstand på samlebånd

Anonymous poster hash: f80b4...3c3

Gjest Mathilde
Skrevet

Makan til sutring. Her har vedkommende tatt en unødvendig operasjon, at slike operasjoner kan gå galt vet alle. Alle bilder er tatt litt nedenfra og med halvlukkede øyne for at det skal se mest mulig ille ut.

Hvordan ser det ut rett forfra og med åpne øyne?

At livet er helt ødelagt er en hån mot mennesker som virkelig har ødelagt noe i ansiktet og makan til selvmedlidenhet og klaging skal man lete lenge etter.

Hun har ikke halvlukkede øyne på bildet. Kirurgen har fjernet så mye hud at hun får ikke lukket igjen øyne mer enn det der! Sykt!

Gjest MissBliss
Skrevet

Slik jeg har forstått det klager hu på kjeden Teres. Og det forstår jeg egentlig, opererte meg ved Teres selv og var ikke fornøyd etterpå for kirurgen lyttet ikke til meg, han bare opererte som om jeg var en gjenstand på samlebånd

Anonymous poster hash: f80b4...3c3

Jeg er også misfornøyd med Teres kjeden. Opererte brystene på Teresnobel ( tidl. Nobel Clinic ) og de så helt jævlig ut i flere måneder etterpå. Jeg klaget på resultatet, men kirurgen sa at det så bra ut. Fikk heldigvis medhold av Norsk Pasientskadeerstatning. Makan til useriøse klinikker!

AnonymBruker
Skrevet

Makan til sutring. Her har vedkommende tatt en unødvendig operasjon, at slike operasjoner kan gå galt vet alle. Alle bilder er tatt litt nedenfra og med halvlukkede øyne for at det skal se mest mulig ille ut.

Hvordan ser det ut rett forfra og med åpne øyne?

At livet er helt ødelagt er en hån mot mennesker som virkelig har ødelagt noe i ansiktet og makan til selvmedlidenhet og klaging skal man lete lenge etter.

Det er ØYNENE HENNES!!!

Tenk så jævli det må være å leve sånn, å ikke kunne lukke øynene ordentlig og være avhengig av kunstig tårevæske.

Unødig eller ei, det er så absolutt ikke fortjent at hun skal måtte leve sånn.

Hadde det vært brystene, magen eller annet som kun går på utseendet så er det en ting, man er ikke helt avhengig av perfekte struttepupper eller helt flat mage, men det å kunne blunke normalt og å kunne lukke øynene er man avhengig av.

Syns kommentaren din er utrolig stygg

Anonymous poster hash: f80b4...3c3

  • Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Det er ØYNENE HENNES!!!

Tenk så jævli det må være å leve sånn, å ikke kunne lukke øynene ordentlig og være avhengig av kunstig tårevæske.

Unødig eller ei, det er så absolutt ikke fortjent at hun skal måtte leve sånn.

Hadde det vært brystene, magen eller annet som kun går på utseendet så er det en ting, man er ikke helt avhengig av perfekte struttepupper eller helt flat mage, men det å kunne blunke normalt og å kunne lukke øynene er man avhengig av.

Syns kommentaren din er utrolig styggAnonymous poster hash: f80b4...3c3

Hun gjorde det helt frivillig. Alle vet at det kan gå galt og unødvendige operasjoner gjør man bare ikke. Påstå at hun aldri vil møte noen eller finne kjærlighet pga dette er bare over the top og hun trenger hjelp til å takle tankene sine. Vis et bilde tatt rett frem så er det neppe så ille at unger løper av redsel.
Gjest Kvinne 25
Skrevet

Makan til sutring. Her har vedkommende tatt en unødvendig operasjon, at slike operasjoner kan gå galt vet alle. Alle bilder er tatt litt nedenfra og med halvlukkede øyne for at det skal se mest mulig ille ut.

Hvordan ser det ut rett forfra og med åpne øyne?

At livet er helt ødelagt er en hån mot mennesker som virkelig har ødelagt noe i ansiktet og makan til selvmedlidenhet og klaging skal man lete lenge etter.

Jeg har vært gjennom noe lignende selv, men fikk heldigvis rettet opp feilen etter et halvt år. De som ikke har opplevd det her selv skal være forsiktig med å dømme. De som aldri har slitt med alvorlige komplekser klarer ikke å sette seg inn hvordan det føles. Det er modig gjort å legge seg under kniven for å bli kvitt et kompleks en har slitt med så lenge. Når det går galt, er det ubeskrivelig vondt. Denne jenta trenger omsorg og forståelse. Lite reflekterte mennesker som sår tvil rundt hennes historie synes jeg ikke noe om. Jeg har sett videoen hennes, og hun hadde aldri i verden fått medhold fra andre fagkyndige om øyne hennes har sett normale ut. Bildet viser lukkedefekten, og det ser ut som det er tatt rett frem mens hun ligger.

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at det nesten bare er gjeste-poster her :fnise:



Anonymous poster hash: 36c1c...74d
  • Liker 1
Gjest Fleecejakke
Skrevet

Eieren av bloggen drar jo i gang en ny tråd her med det gjevne, så er vel ikke så rart ;)

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gjennom noe lignende selv, men fikk heldigvis rettet opp feilen etter et halvt år. De som ikke har opplevd det her selv skal være forsiktig med å dømme. De som aldri har slitt med alvorlige komplekser klarer ikke å sette seg inn hvordan det føles. Det er modig gjort å legge seg under kniven for å bli kvitt et kompleks en har slitt med så lenge. Når det går galt, er det ubeskrivelig vondt. Denne jenta trenger omsorg og forståelse. Lite reflekterte mennesker som sår tvil rundt hennes historie synes jeg ikke noe om. Jeg har sett videoen hennes, og hun hadde aldri i verden fått medhold fra andre fagkyndige om øyne hennes har sett normale ut. Bildet viser lukkedefekten, og det ser ut som det er tatt rett frem mens hun ligger.

Etter min mening ser jeg ikke hva som er modig med å la seg operere bare for en quick fix. Hopper en i fallskjerm og liker adrenalinkicket en får av det så må en og ta med i beregningen at det kan gå galt, samme med plastisk kirurgi. Begge deler er noe folk har oppkonstruert fordi de "trenger det", men da må en også ta med seg risikoen det følger på egen kappe og slutte med å spille offer.

Anonymous poster hash: e5188...f09

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk tar operasjoner frivillig bare for utseendets skyld. Sier ikke at det ikke er synd på de det går galt med, men jeg fatter ikke at folk tar en sånn sjanse. Selv om jeg kanskje skulle ønske å fikse noen ting på meg selv så hadde jeg aldri i verden turt.

Jeg tror det går galt mye oftere enn det vi får vite om.



Anonymous poster hash: 357ab...5cd
AnonymBruker
Skrevet

I all verden??? MODIG å fikse på utseendet sitt? Kan noen forklare meg hva som er modig med det? Så jeg som heller valgte å leve med og etterhvert faktisk sette pris på det jeg hadde komplekser med er pinglete eller noe sånt da?

Skjønner ikke logikken.

Det er ikke min sak at folk legger seg under kniven, men som sagt over så tar de en sjanse(og det er de fullstendig klar over, alle vet at det kan gå galt).

Plastisk kirurgi er jo en en quick fix.



Anonymous poster hash: 357ab...5cd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes denne jenta er et klassisk eksempel på folk som ikke burde ha lagt seg under kniven. Måten hun fremstiller det på fikk meg til å tro at hun hadde blitt direkte vansiret, at ansiktet hennes var fullstendig grufult til det punkt at barn løp skrikende fra henne og kalte henne et monster - og så viser det seg at det er noen øyelokk som ikke helt er som de skal. Dessuten har hun nå snudd om på hvordan hun så ut før, det er liksom ikke måte på hvor nydelige øynene hennes en gang var. Det hele virker bare lite gjennomtenkt og sytete på meg.

Jeg har planer om plastisk kirurgi og det får folk mene hva de vil om. I mitt tilfelle dreier det seg om en neseoperasjon, fordi den som den er nå forstyrrer balansen i det ellers ganske nette og fine ansiktet mitt. Jeg tror ikke at operasjonen skal helomvende livet mitt eller på magisk vis øke selvtilliten min drastisk; men jeg vet med meg selv at jeg kommer til å like litt mer harmoni i ansiktet. Selvsagt skal de potensielle klinikker og kirurger sjekkes grundig først, og slik det er nå tenker jeg å ta operasjonen i utlandet. Ikke bare fordi det gjerne er billigere, men Norge er rett og slett ikke et land hvor plastisk kirurgi har kommet veldig langt. Risikofylt, ja, men jeg kommer som sagt til å gjøre grundig research og heller utsette operasjonen med flere år om nødvendig for at jeg skal finne den rette klinikken og kirurgen. Jeg kommer ikke til å legge meg under kniven til en person jeg ikke føler tar meg eller jobben sin seriøst - han eller hun skal se meg som en helhet, slik at vi sammen kan finne ut hvilken løsning som vil være den beste, og lytte til de ønsker jeg har.

Jeg synes folk skal få ta kosmetiske operasjoner om det er det de vil uten å måtte ta dritt fra omverdenen på grunn av det. Selvsagt er det en litt for stor andel som gjør det uten å egentlig ha tenkt gjennom det og de potensielle konsekvensene, men disse er ikke represantive for hele den vide gruppen av ulike mennesker som av forskjellige grunner ønsker å gjennomføre et slikt inngrep.

Husk bare på å la tanken modnes skikkelig før du bestemmer deg for noe, ta deg god tid til å forhøre deg om de forskjellige tilbudene, prøv å få en kontakt med de potensielle kirurgene før du tar en avgjørelse. Jeg vil ikke at en som anser meg som et objekt skal styre i noe så viktig som ansiktet mitt, og det burde ingen andre gjøre heller. Velg en skikkelig kirurg som ikke bare lytter til deg på forhånd, men som også viser at han eller hun er villig til å stå løpet ut dersom noe galt skjer.



Anonymous poster hash: fa9c5...120
AnonymBruker
Skrevet

Hun gjorde det helt frivillig. Alle vet at det kan gå galt og unødvendige operasjoner gjør man bare ikke. Påstå at hun aldri vil møte noen eller finne kjærlighet pga dette er bare over the top og hun trenger hjelp til å takle tankene sine. Vis et bilde tatt rett frem så er det neppe så ille at unger løper av redsel.

Det behøver ikke bety at det er en unødvendig operasjon. Ja kanskje en del av det er gjort pga utseendet, men å ha "tunge øyelokk" kan gi ganske mye plager som f.eks hodepine

Anonymous poster hash: f80b4...3c3

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...