Gå til innhold

Evernote, noen som bruker det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker spesielt på studenter, men setter stor pris på alle svar. Hvis du kan forklare litt om hva du bruker det til, hvordan du bruker det og hva du syntes om det så hadde det vert kjempefint.

På forhånd takk!



Anonymous poster hash: 7d217...f64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan

Ja, jeg bruker det en del. Synes det er genial måte å dele notatet på Andoid-telefonen, iPaden og datamaskinen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Jeg bruker det til å lagre oppskrifter (ved å klippe nettsider og slikt).

Har ikke helt skjønt hvorfor evernote skal være så genialt til studier/jobb, da jeg synes Dropbox er mye bedre (raskere og tilgjengelig offline). Så jeg er også nysgjerrig på hva andre bruker denne "fantastiske" appen til, jeg synes bare den duger til utklipp av nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det mye i studietiden til forelesninger og skolearbeid. Flott måte å alltid ha med seg skolearbeidet på;) Jeg valgte evernote da onenote ikke fungerte på macen, og har ikke angra en dag. Det å kunne organisere forelesninger etter kurs og fag i forskjellige tabs med forskjellige farger var hovedfordelen, det at det kunne synkroniseres gjorde alt mye bedre. Nå har jeg alle notatene fra sykepleierstudiet og alle oppgaver i samme dokumentet;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den også til oppskrifter. Og å klippe nyttige artikler istedet for bare å bokmerke (og glemme) dem. Og ellers tar notater som er nyttige å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...