Gå til innhold

Hvorfor ville han ikke komme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
I går helgen var jeg hjemme alene, så jeg inviterte to venninner for å sove over og vi dro til byen for å finne noen gutter (gosh vi høres desperate ut haha). To gutter begynte å snakke med oss, og vi inviterte dem hjem til meg. Etter en stund endte en av dem og jeg opp på soverommet, og jeg begynte å gå ned på han. Så etter et minutt sa han at vi burde gå opp til de andre. Jeg fant dette superrart, men han sa at vi kunne fortsette senere når vi skulle sove, så vi gikk tilbake.
Tilbake på soverommet noen timer senere var vi begge superslitne, men jeg begynte å suge ham igjen. Så etter litt han bare "woah woah pass på så jeg ikke kommer nå, da!" Jeg spurte hvorfor, og han sa "Jeg kjenner det jo ikke i det hele tatt!". Dette har aldri skjedd med meg før! Vanligvis gutter er lykkelige bare for å få noe, så hva var skjer med han her??

Anonymous poster hash: 9c943...9b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 17, og han 19, om det har noe betydning.

AnonymBruker
Skrevet

Han har en kjønnssykdom og vil ikke smitte deg.

Anonymous poster hash: fdd25...c5b
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke vil ha sex med deg.

Anonymous poster hash: fdd25...c5b
AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt så er det bare noe privat for han å komme sammen med noen.

Anonymous poster hash: 43fb4...3ae
Skrevet

lolz hvorfor skulle han da være keen på å ligge i senga mi?

Skrevet

lolz hvorfor skulle han da være keen på å ligge i senga mi?

Kanskje han er en av de guttene som ønsker å vente med sex inntil de kjenner jenta bedre? At han ligger i senga di kan jo tolkes som at han ønsker nærhet, men ikke nødvendigvis sex med engang.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han er en av de guttene som ønsker å vente med sex inntil de kjenner jenta bedre? At han ligger i senga di kan jo tolkes som at han ønsker nærhet, men ikke nødvendigvis sex med engang.

men han sa absolutt ingenting på at jeg gikk ned på han, så hvorfor kunne han ikke bare komme da jeg først var i gang?

AnonymBruker
Skrevet

men han sa absolutt ingenting på at jeg gikk ned på han, så hvorfor kunne han ikke bare komme da jeg først var i gang?

AnonymBruker
Skrevet

Too late.

Anonymous poster hash: 5207a...f18

Skrevet

Kanskje han var litt sjenert og ikke turte å si ifra med engang? Hvorfor spør du ikke ham? Det blir jo bare ren gjetting fra vår side.

AnonymBruker
Skrevet

Ts vet sikkert ikke navnet hans engang :)

Anonymous poster hash: 7e494...7f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...