Gå til innhold

Noen med erfaring fra møteplassen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Registrerte meg der i kveld, uten VIP og uten bilde. Tenkte jeg skulle komme litt rundt. Men kjenner jeg blir litt skremt.

For det første føler jeg at jeg må gi i fra meg så mye informasjon om meg selv. (Er litt paranoid når det kommer til nettet).

For det andre så er jeg heller ikke så tøff bak tastaturet. Etter 10 minutter hadde det kommet inn 10 meldinger fra folk, og det skremmer meg litt.

Er møteplassen plassen og være, eller er det andre sider som er bedre?

Anonymous poster hash: 9be2f...518

Videoannonse
Annonse
Gjest Vena Cava
Skrevet

Sukker er bedre syns jeg. Møteplassen er fullstappa av gamle griser og weirdos....

Skrevet

Sukker er bedre syns jeg. Møteplassen er fullstappa av gamle griser og weirdos....

Enig, i hvertfall om du bor på Østlandet. Mange "poserere" på Sukker men definitivt bedre utvalg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er enklere å komme i kontakt med folk på møteplassen, men man møter på veldig mange rare mennesker også.. Det at du fikk mange meldinger i starten kan være fordi du er synlig i kategorien "nye single". Det er iallfall ikke dagligdags å få så mange meldinger på så kort tid.

Anonymous poster hash: 7fc15...29c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Ja jeg synes også det var noe merkelig med alle disse meldingene, i allefall når jeg har en sånn interresant profil uten bilde og nesten uten tekst.

På sukker vil de ha fullt navn, jeg synes ikke det er så himla stas og gi ut navnet mitt. Koster det mye i forhold til VIP på møteplassen?

Skrevet

De som har skrevet lite, som i "lurer du på noe så er det bare å spørre", eller ingenting på profilen sin tar jeg ikke seriøst...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne visst mer om dette jeg også, så jeg henger meg på tråden! Er nok av samme slaget som deg TS - har litt lyst, men tør ikke. Og har man først "sluppet navnet" er det for sent... Men "alle" gjør det jo, så hvem man skal være redd for det vet ikke jeg... Skriv gjerne mer om dine erfaringer - har du fått flere svar?

Anonymous poster hash: 3a29f...282
AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne visst mer om dette jeg også, så jeg henger meg på tråden! Er nok av samme slaget som deg TS - har litt lyst, men tør ikke. Og har man først "sluppet navnet" er det for sent... Men "alle" gjør det jo, så hvem man skal være redd for det vet ikke jeg... Skriv gjerne mer om dine erfaringer - har du fått flere svar? Anonymous poster hash: 3a29f...282

Ja, jeg syns det er litt skummelt. Tør ikke å legge ut bilde enda iallefall. Har fått rundt sju meldinger til i dag, har ikke svart noen av de. Føler meg litt slem, men er ikke interessert nok.

Vet ikke helt hvordan ting fungerer innpå der enda.

Hvordan er det hos deg da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg registrerte meg en gang på møteplassen, skrev en setning, ingen bilde og tenkte å gjøre profilen ferdig en annen gang. Da jeg rett etterpå traff en mann irl logget jeg meg inn for å slette profilen, og oppdaget at jeg hadde masse meldinger. Tror noem bare sendet til alle som er. Men det ser man jo fort på meldingene og profilene. Tror det er noe man opplever mest i starten.

Anonymous poster hash: 0aafb...59e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg syns det er litt skummelt. Tør ikke å legge ut bilde enda iallefall. Har fått rundt sju meldinger til i dag, har ikke svart noen av de. Føler meg litt slem, men er ikke interessert nok.

Vet ikke helt hvordan ting fungerer innpå der enda.

Hvordan er det hos deg da?

Jeg har ikke turt å logge meg på en gang. Jeg er nok litt redd internett sånn generelt. Men jeg skulle ønske jeg kunne bli kjent med hyggelige menn. Her jeg bor er det ikke så mange nye å bli kjent med. Hvis man ikke må legge bilde og ordentlig navn, så hadde det vært litt lettere. Er det slik på Møteplassen altså? Det går jo kanskje an å føle at man byr på seg selv uten at alle man kjenner legger merke til at akkurat du er der. Pleier folk å lage falske identiteter der, forresten? Som man kan fortelle etterpå, når man er kommet ut av skapet? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke turt å logge meg på en gang. Jeg er nok litt redd internett sånn generelt. Men jeg skulle ønske jeg kunne bli kjent med hyggelige menn. Her jeg bor er det ikke så mange nye å bli kjent med. Hvis man ikke må legge bilde og ordentlig navn, så hadde det vært litt lettere. Er det slik på Møteplassen altså? Det går jo kanskje an å føle at man byr på seg selv uten at alle man kjenner legger merke til at akkurat du er der. Pleier folk å lage falske identiteter der, forresten? Som man kan fortelle etterpå, når man er kommet ut av skapet? :)Anonymous poster hash: 3a29f...282

Man har brukernavn på møteplassen, bilde trenger man ikke. Blir ikke fullt så interessant profil, men det driter jeg i. I allefall foreløpig. Jg liker å være forholdsvis privat på internett

AnonymBruker
Skrevet

Høres bra ut. Kanskje jeg tar sjansen jeg også en dag. Lykke til:) :)

AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis ville jeg sagt at det var dårlig gjort å ikke svare folk, men akkurat de som sitter og venter og kaster seg over alle nye som melder seg opp fordi de har sendt melding til samtlige andre flere ganger er et bra unntak.

Anonymous poster hash: fdda5...5a3
AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis ville jeg sagt at det var dårlig gjort å ikke svare folk, men akkurat de som sitter og venter og kaster seg over alle nye som melder seg opp fordi de har sendt melding til samtlige andre flere ganger er et bra unntak. Anonymous poster hash: fdda5...5a3

TS

ja jeg er jo egentlig enig med deg at det er dårlig gjort å ikke svare, men 80% av meldingene er "kjedemeldinger" (i mangel av bedre ord), og resten er 60-åringer fra langt uti gokk. Jeg har ikke lyst å begynne en samtale for så å avvise med en gang likevel.

AnonymBruker
Skrevet

Høres bra ut. Kanskje jeg tar sjansen jeg også en dag. Lykke til:) :)Anonymous poster hash: 3a29f...282

Lykke til du også! :)

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til du også! :)

Takk:)

AnonymBruker
Skrevet

På alle datingsider vil man de første dagene få mange flere meldinger enn det som er normal. Rett og slett fordi man blir plassert på ny profillisten. Det vil ikke nødvendigvis si at personen som sender meldingen sender til alt og alle, men at denne siden, samt en onlineliste er ofte brukte sider for å finne personer man har lyst til å sende meldinger.

Dersom du venter en uke med å fylle inn noe i profilen og legge til bilde, har ihvertfall stormen lagt seg og man får noe mer normal respons :) så dersom man ikke vil være en nyhet og frittvilt kan man bare la vær å fylle inn noe en ukes tid, da får du også sortert vekk de som sender til alt og alle.

Anonymous poster hash: c7ecc...755
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg meldte meg inn der forrige mandag, og jeg er positivt overrasket over hvor mange "normale" det er der..

Men du over,

Jeg får rundt 7-10 mld hver dag..Har hatt nesten 3000 besøk på profilen.

Nå prater jeg kun med kar da, og dette virker bra:-) :-)

Anonymous poster hash: 77326...058

AnonymBruker
Skrevet

Jeg meldte meg inn der forrige mandag, og jeg er positivt overrasket over hvor mange "normale" det er der..

Men du over,

Jeg får rundt 7-10 mld hver dag..Har hatt nesten 3000 besøk på profilen.

Nå prater jeg kun med kar da, og dette virker bra:-) :-)

Anonymous poster hash: 77326...058

Så bra! :D har du bilde på profilen din? I så fall, vil du si det hjalp?

Skrevet

Jeg laget profil der i gårkveld, så nå får jeg inn å sjekke om jeg har fått noen mail allerede :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...