Gå til innhold

Går det virkelig an?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det an å finne en mann som tar telefonen hver gang man ringer? Som samtidig er intelligent og spennende å snakke med? Som liker å holde på med spennende prosjekter? Som liker å skape noe, få noe til her i verden? Som liker å gå litt andre veier enn folk flest, men samtidig skjønner de vanlige greiene? Som er i godt humør og har intelligent og morsom humor? Som liker at vi finner på spennende ting sammen - nå og i fremtiden?

Jeg har aldri drevet med nettdating eller lignende, men fytti katta, nå er det snart på tide og røske opp og gå videre. Kanskje blir det det neste. Kjære fremmede venn - er du der ute et sted?

Noen som kjenner en sånn en? :lillesky:

Hilsen Klar.

Anonymous poster hash: b7b67...109

Anonymous poster hash: 95462...487
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Really? Hvor? :wow:

Skrevet

Ikke alltid jeg tar telefonen, men ringer som regel rimelig fort opp igjen.

Hva slags veier er det du vil gå? :P

AnonymBruker
Skrevet

Lage noe sammen - ikke akkurat barn med det første - men ei fremtid. Skape et hjem, en felles vennekrets, reise ut i verden sammen, oppleve nye ting som bare vi vet om. Et eller annet spesielt. Sammen med min drømmemann. Og nå har jeg akutt behov for å finne en. Jeg har vært alene i mange år, men hatt en fantastisk mann sånn nesten... Men han ødelegger meg med å vente alt for lenge med å ta telefonen. Jeg er redd han skjuler noe, uansett hvor vakker han er innvendig ellers...

AnonymBruker
Skrevet

Derfor fikk jeg et akutt behov for å fortelle alle der ute som jeg ikke kjenner - at snart kommer jeg...

Skrevet

Går det an å finne en mann som tar telefonen hver gang man ringer? Som samtidig er intelligent og spennende å snakke med? Som liker å holde på med spennende prosjekter? Som liker å skape noe, få noe til her i verden? Som liker å gå litt andre veier enn folk flest, men samtidig skjønner de vanlige greiene? Som er i godt humør og har intelligent og morsom humor? Som liker at vi finner på spennende ting sammen - nå og i fremtiden? Jeg har aldri drevet med nettdating eller lignende, men fytti katta, nå er det snart på tide og røske opp og gå videre. Kanskje blir det det neste. Kjære fremmede venn - er du der ute et sted? Noen som kjenner en sånn en? :lillesky:Hilsen Klar.Anonymous poster hash: b7b67...109 Anonymous poster hash: 95462...487

Ja, de finnes. Jeg har en sånn. Men han er opptatt ...

• Liker 1
Skrevet

Burde ikke være helt umulig å oppdrive noen slike :) Men litt usikker på om telefon-greiene er et problem han har, eller du :P

• Liker 2
Skrevet

Min kjæreste er ivertfall sånn :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de telefongreiene er nok litt meg også, jeg innrømmer det. Men noen ganger bare "må" han legge på i full fart, og når jeg ringer opp igjen så tar han ikke telefonen på mange timer. Og da blir jeg så satans stressa. Men sånn generelt så liker jeg mye bedre enn ham å snakke i telefonen.

Uansett: Tror jeg må gråte meg bort fra ham og jakte etter en ny. Ellers blir jeg værende hele livet, og det får vi ikke til ser det ut som.

AnonymBruker
Skrevet

Så heldige dere er som har sånne. Godt å høre at de finnes i allefall. Kanskje noen som er ledige også :)

Skrevet (endret)

Går det an å finne en mann som tar telefonen hver gang man ringer?

Hilsen Klar.

Niks.

Resterende er nok ikke noe umulighet.

Er du søt?

Endret av Charmander
Skrevet

Ja, de telefongreiene er nok litt meg også, jeg innrømmer det. Men noen ganger bare "må" han legge på i full fart, og når jeg ringer opp igjen så tar han ikke telefonen på mange timer. Og da blir jeg så satans stressa. Men sånn generelt så liker jeg mye bedre enn ham å snakke i telefonen.

Tja under slike omstendigheter må det vel være lov og spørre om hva han drev med i mellomtiden, spesielt om det gjentar seg. Med mindre han jobber i e-tjenesten da :-P
AnonymBruker
Skrevet

Niks.

Resterende er nok ikke noe umulighet.

Er du søt?

Ja, jeg er søt. Er du en av de resterende? :)

Skrevet (endret)

Ja, jeg er søt. Er du en av de resterende? :)

Jeg er ubrukelig på å ta telefonen, men oppfyller nok det resterende ganske bra og litt til.

Endret av Charmander
AnonymBruker
Skrevet

Tja under slike omstendigheter må det vel være lov og spørre om hva han drev med i mellomtiden, spesielt om det gjentar seg. Med mindre han jobber i e-tjenesten da :-P

Ja, han pleier å skylde på at det er familien som er på besøk. Men jeg tror det er eksen. Ellers ville han vel ikke blitt så rar. Uæh, liker det ikke. Har sagt mange ganger at jeg blir stressa over at han ikke sier ting sånn som det er, men han tror det er bedre å skjule det for meg og henne, for da er jo alt "greit" for alle. Ikke sant? Og det er det eneste negative jeg kan finne med ham. Ellers er han utrolig flott. Han er kanskje litt for gammel for meg også, men det har jeg prøvd å venne meg til. Men nå kjenner jeg altså at det kanskje er best at det brister.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ubrukelig på å ta telefonen, men oppfyller nok det resterende ganske bra og litt til.

Det høres ikke så dumt ut ;):blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, han pleier å skylde på at det er familien som er på besøk. Men jeg tror det er eksen. Ellers ville han vel ikke blitt så rar. Uæh, liker det ikke. Har sagt mange ganger at jeg blir stressa over at han ikke sier ting sånn som det er, men han tror det er bedre å skjule det for meg og henne, for da er jo alt "greit" for alle. Ikke sant? Og det er det eneste negative jeg kan finne med ham. Ellers er han utrolig flott. Han er kanskje litt for gammel for meg også, men det har jeg prøvd å venne meg til. Men nå kjenner jeg altså at det kanskje er best at det brister.

Du hørtes spennende ut, men det der viser jo at du er en som flyr fra mann til mann og aldri blir fornøyd. Sorry, men det fungerer ikke for meg ;)

Anonymous poster hash: 76987...d22

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg er veldig flink til å forlegge telefonen min altså.

AnonymBruker
Skrevet

Går det an å finne en mann som tar telefonen hver gang man ringer? Som samtidig er intelligent og spennende å snakke med? Som liker å holde på med spennende prosjekter? Som liker å skape noe, få noe til her i verden? Som liker å gå litt andre veier enn folk flest, men samtidig skjønner de vanlige greiene? Som er i godt humør og har intelligent og morsom humor? Som liker at vi finner på spennende ting sammen - nå og i fremtiden?

Jeg har aldri drevet med nettdating eller lignende, men fytti katta, nå er det snart på tide og røske opp og gå videre. Kanskje blir det det neste. Kjære fremmede venn - er du der ute et sted?

Hilsen Klar.

Anonymous poster hash: b7b67...109

Hørtes litt ut som min mann dette ;) Vist han ikke tar tlf, så ringer han opp igjenn med engang:)

Anonymous poster hash: 2a9f6...d8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...