Gå til innhold

Så sur over statusene på facebook :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Glade barn i syden, på ferie, Danmark legoland osv. Her striregner det og ferien er ikke før om 2 hele uker. Hatt 4 uker nå med barna som har skoleferie. Blitt småturer hit og dit, men likevel JEG HATER REGN OG BLIDE SOLMELDINGER PÅ FACEBOOK :(

Tror jeg bør skru av nettet.

Anonymous poster hash: 84889...f4b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær glad du skal på ferie om 2 uker ... luksusproblem, sier jeg!

Har folk sluttet å glede seg over andre, og å se frem til ting?

• Liker 3
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hvorfor kan man ikke unne andre å ha det bra? Vær glad på deres vegne istedet.

AnonymBruker
Skrevet

Joda jeg er glad, men hele wallen min florerer i happy happy, sol og sommer. Er ikke mye sommer her vi bor. Vi skal ikke langt på ferie heller, så ikke sikkert vi får noe fint vær. Vil til syden jeg, men har ikke råd i år. Derfor blir man litt lei og oppgitt ;)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Været får du ikke gjort noe med, så ingen vits å sutre over dette. Bare å gjøre det beste ut av det og glede deg til bedre vær.

Skrevet (endret)

Det er da helt normalt å ikke alltid greie å glede seg over andres gleder! Er sånn selv. Jeg kan bli så glad at jeg griner, når andre opplever positive ting i livene sine, men inni meg kjenner jeg samtidig et lite "stikk".

Facebook er forresten fæl sånn, da omtrent alle poster det positive, og ingen det negative. Jeg kjenner flere som har hatt lengre pauser fra disse sosiale mediene, for å unngå å bli slått i trynet av alt det "fantastiske" hver dag, mens de selv ligger nede. Det kan faktisk være lettere for deg å glede deg over de små tingene i DITT liv, hvis du setter fb på pause en liten stund :regn:

Endret av Bomullstrusa
Skrevet

Joda jeg er glad, men hele wallen min florerer i happy happy, sol og sommer. Er ikke mye sommer her vi bor. Vi skal ikke langt på ferie heller, så ikke sikkert vi får noe fint vær. Vil til syden jeg, men har ikke råd i år. Derfor blir man litt lei og oppgitt ;)

Å, sånn ja. Trodde du skulle til syden selv, siden du skrev at du skulle på ferie om 2 uker.

Ja, kan skjønner deg bedre da, men likevel kan det hende det blir det flotte været om 2 uker likevel?

Forresten, det er mange billige turer på nettet. Hmmm ... ikke for å gni det inn, men var nylig i Hellas og betalte kun under 3000 for 1 uke med fly og opphold.

Så brukte jeg 2000 på mat og ting og tang. Kunne sikkert brukt mindre, men siden turen var så billig valgte jeg å bruke litt penger.

Noe du kunne hatt råd til?

AnonymBruker
Skrevet

Å, sånn ja. Trodde du skulle til syden selv, siden du skrev at du skulle på ferie om 2 uker.

Ja, kan skjønner deg bedre da, men likevel kan det hende det blir det flotte været om 2 uker likevel?

Forresten, det er mange billige turer på nettet. Hmmm ... ikke for å gni det inn, men var nylig i Hellas og betalte kun under 3000 for 1 uke med fly og opphold.

Så brukte jeg 2000 på mat og ting og tang. Kunne sikkert brukt mindre, men siden turen var så billig valgte jeg å bruke litt penger.

Noe du kunne hatt råd til?

"Syden" trenger ikke å være dyrt! Vi reiste nettopp to uker til Hellas, to voksne og et barn. Brukte 9500kr på reise og opphold, og ca 5000 i lommepenger. Tok vanlig rutefly og leide leilighet privat.

Anonymous poster hash: 390b4...19a

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Masse folk som skryter over sol, ferie og paraplydrinker på facebook. Jeg jobber overtid hver dag, vasser hjem i klissblaute converse og spiser Fjordland 2 ganger om dagen.

Ja, jeg er litt misunnelig, men jeg vet det blir min tur snart.

I mellomtiden gleder jeg meg til de små øyeblikkene da jeg drikker øl med venner, spiser burger med broren min eller kjøper meg nytt pc-spill på Steam.

Men må legge til at jeg elsker regn og stillheten den bringer. Kan dra på meg støvlene og allværsjakka, vasse ut i gatene og ikke se en sjel. Det er ganske fint det og :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...