Gå til innhold

Kan jeg ha denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Gjest heffalompen20
Skrevet (endret)

.

Endret av heffalompen20
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjolen var kjempefin den. Å har du kropp til det, så gå for den ;)

Anonymous poster hash: 32d7d...99f
  • Liker 1
Skrevet

Fin kjole. Akkurat pyntet nok :) Kunne jeg gått i noe slikt hadde jeg gjort det.

Skrevet

Jeg synes den var fin og pyntet nok når kleskode ikke er oppgitt, men du sier den er minst like kort som på modellen - jeg synes den er for kort.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

For kort for bryllup.

Anonymous poster hash: c422d...8c8

• Liker 8
Skrevet

Pen kjole, men for kort i bryllup.

• Liker 2
Skrevet

Søt kjole, men for kort for bryllup.

• Liker 2
Skrevet

Fin kjole :) Jeg mener du kan ha den på i et bryllup

Skrevet

Jeg synes den er for kort.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Gjest Nigiria
Skrevet (endret)

Jeg synes den er passende for bryllup:) Hadde aldri tenkt på at den er for kort, det er den ikke. Har dere som synes dette sett videoen?

Fin kjole!

Endret av Nigiria
Gjest heffalompen20
Skrevet (endret)

.

Endret av heffalompen20
Skrevet

Synes ikke den er for kort da den er ganske tekkelig sånn ellers :)

Skrevet

Veldig pen kjole, men jeg tror nok den blir for kort.

• Liker 2
Skrevet (endret)

For kort for min del. Det er et bryllup du skal i, ikke vanlig fest en fredag.

Endret av Gitte.
  • Liker 1
Skrevet

Litt kort og kanskje litt uformell ja, men det spørs både på hvordan de andre i bryllupet går kledd og hvor nær du er brudeparet. Ikke for lys synes jeg:)

Gjest Adriane
Skrevet

Hei :)

Jeg skal i bryllup i begynnelsen av august, og har kjøpt en kjole jeg håper jeg kan bruke i bryllupet.

Det er ingen spesiell kleskode og jeg har intrykk av at man stortsett kan gå slik man ønsker, men pyntet selvfølgelig. Jeg er likevell usikker på denne kjolen og lurer på om noen snille sjeler vl hjelpe meg :)

Er den for kort? Den er minst så kort på meg som på bildet, heller litt kortere.

Er den for lys? Tror den er bittelitt mørkere i virkeligheten.

Er den for lite pyntet? Føler kanskje det blir litt feil at den er så billig, men jeg synes den var kjempefin og prisen skal jo ikkje bety noe, eller?

http://nelly.com/uk/womens-fashion/clothing/party-dresses/club-l-714/crochet-skater-dress-714503-2673/

Kjempesøt og fin kjole, men når du sier at den er enda kortere på deg enn på modellen her, så vil jeg si den blir i korteste laget. Skal man f.eks danse og svinge seg litt, og den er kortere til deg enn til henne, så er det hakket før man ser rett opp i... ja, nettopp hakket! :) (overdriver litt, men at du fort kan komme til å blotte stumpen, er det ikke tvil om)

Jeg synes den er passende for bryllup:) Hadde aldri tenkt på at den er for kort, det er den ikke. Har dere som synes dette sett videoen?

Fin kjole!

Jo, den er kort. Og ja, jeg har sett videoen. Med tanke på at ts sier kjolen er enda kortere til henne, så blir det virkelig for kort i bryllup :)

• Liker 1
Gjest Cevita
Skrevet

Går det an å finne noe "underskjørt" eller lignende, kanskje svart som matcher de øverste blondegreiene som kan stikke ut litt under kjolen, slik at den ser litt lengre ut?

Men fin kjole ja :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stygg kjole, og den er for kort.

Anonymous poster hash: 513aa...3bb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For noen som er lave av vekst så er det en fin bryllupskjole.

Men om man er normalt høy/at den ser ut som på modellen så blir den alt for kort til bryllup, synes jeg.

Men fin kjole ellers. Utrigningen i ryggen hjelper heller ikke, for da blir det både bar rygg og litt for kort kjole. Topper man det med høye hæler så har man bommet endel. Synd den ikke er lengre :)

Anonymous poster hash: 1db5e...dc6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes og den er litt for kort. Hadde det vært tidlig på høsten, så kunne du ha valgt en ganske dekkende, sort strømpebukse under og da ville det ikke vært så ille synes jeg (særlig siden den ikke er superstram eller med masse utringning). Men det blir vel for varmt nå?

Anonymous poster hash: 4abab...318
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...