Gå til innhold

Hjelp meg å velge


Gjest orkidebuketten

Anbefalte innlegg

Gjest orkidebuketten
  • Jeg spør om hjelp igjen jeg.
    Står mellom 2 mac som jeg kan velge mellom, får kun den ene, den andre er det en annen som skal ha. Men jeg skjønner ikke om den ene er bedre enn den andre.

    Dette er den jeg spurte om i går,
    macbook white 2.13GHz 2009

    Stille avduket uten en pressemelding - akkurat som modellen den erstattet - Apple MacBook "Core 2 Duo" 2.13 13-tommers (White - Mid-2009) har en 45 nm "Penryn" 2,13 GHz Intel "Core 2 Duo" prosessor (P7450), med to uavhengige prosessor "kjerner" på en enkelt silisiumbrikke, en 3 MB delt "on chip" nivå 2 cache, en 1066 MHz frontside bus, 2 GB 800 MHz DDR2 SDRAM (PC2-6400) som er installert i par (to 1 GB-moduler), en 160 GB Serial ATA (5400 RPM) harddisk, en 8X DL "SuperDrive", en NVIDIA GeForce 9400M "grafikkprosessor med 256 MB SDRAM delt med hovedminne", og en 13.3 "widescreen TFT aktiv matrise "glossy" skjerm (1280x800 native oppløsning).MacBook "Core 2 Duo" 2.13 13 "(White - Mid-2009) deler den samme hvite polykarbonat case som MacBook "Core 2 Duo" 2,0 13 "(Hvit - Tidlig 2009) at det erstattet og tilkoblingsmuligheter er den samme også med AirPort Extreme (802.11a/b/g/n), Gigabit Ethernet, FireWire "400" port , to USB 2.0-porter, optisk digital lydinngang /-utgang, og video ut evner (mini-DVI) som støtter en ekstern skjerm. Harddisken er større og minnet er raskere. Interessant, Apple også offisielt hevder at denne modellen gir 5 timers batterilevetid (opp fra 4,5 timer på modellen erstattet ). Internt har dette systemet ganske mye til felles med MacBook "Core 2 Duo" 2,0 13 "(Unibody) og er utstyrt med de samme NVIDIA GeForce 9400M-grafikk, men bruker en raskere prosessor og tregere RAM (800 MHz DDR2 sammenlignet . til 1066 MHz DDR3 i "unibody"-modeller)

    Denne har ikke office pakken, så det må jeg kjøpe utenom,

    Men så fikk jeg tilbud om denne, den er 2 år eldre og har office pakke, men jeg syntes den virker mindre

    MacBook Air 3,2
    1,86 GHz Intel Core 2 Duo
    2 GB 1066MHz DDR3 SDRAM
    128 GB SSd
    13" 1440x900 LED
    NVIDIA GeForce 320M
    Mac OS X v10.8.4 Mountain Lion

    ESET Cybersecurity
    Microsoft Office 2011

    Hvis du hadde vært meg, hvem hadde du skaffet?

    Jeg bruker kun til bilder, surfing og litt skriving på blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...