Gå til innhold

Reiser til Milano, trenger klestips!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en venninne reiser til Milano om en ukes tid :) Vi skal være der i 5 dager. Men siden det er en moteby, lurer jeg på hva man "må" ha med? Eller om det er noe som er lurt å ha med? Og er det noe man IKKE bør gå med der?

Anonymous poster hash: 2bede...0f5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Milano er som en hvilken som helst annen storby. Forskjellige mennesker i forskjellige klær for å si det sånn :) Jeg fikk ikke inntrykk av at det var en motemeteropol.

Husk at alle klær i italiensk str er veldig små! Så shopping kan være en utfordring før man blir kjent med størrelsene.

I Milano kan du gå med alt! Men skal du inn i de største motebutikkene (Gucci, LV, Dior osv) så må du gå ganske pent kledd. Jeg gikk i sort kåpe, chanel-veske og converse og kom IKKE inn i LV butikken pga skoene. Anbefaler å ta toget ut av byen en dag for å se det virkelige Italia. Milano blir rett og slett kjedelig i 5 dager synes jeg.

Utelivet er heller ikke noe å skryte av. Man må være relativt stivpynta for å komme inn noe sted. Og puber er jo ikke å oppdrive.

Pass godt på verdisaker i området rundt domen. Jeg ble frastjålet kameraet mitt der og har hørt om andre også som har blitt robba for verdisaker.

Anonymous poster hash: 2d631...951
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...