AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Hvor viktig er det for dere? Er det forskjell på behovene til menn og kvinner. Generelt altså Anonymous poster hash: f751c...925
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 EKSTREMT viktig. Mulig forholdet jeg er i akkurat nå ryker pga. akkurat dette, dvs, mangelen på det. Anonymous poster hash: 2ac5d...84b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Hvor viktig er det for dere? Er det forskjell på behovene til menn og kvinner. Generelt altså Anonymous poster hash: f751c...925 Veldig, veldig viktig med kroppskontakt og kos! Blant de viktigste tingene! Anonymous poster hash: 3b97f...f29
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #7 Skrevet 16. juli 2013 Skal være rar og si mindre viktig. Jeg har en intimsone som krever en del beinplass. Er jente. Anonymous poster hash: 25aac...9f7
Nimis Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 Veldig viktig. Vil tro forskjellene mellom menn og kvinner ikke er noe større enn forskjellene kvinner eller menn imellom.
challenger Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Skal være rar og si mindre viktig. Jeg har en intimsone som krever en del beinplass. Er jente. Anonymous poster hash: 25aac...9f7 Samme her.. Har perioder hvor jeg kan være ekstremt "kosklein" og perioder hvor jeg vil ha så lite kroppskontakt som mulig. Det kan rett og slett bli for mye for intimsonen min av og til!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #11 Skrevet 16. juli 2013 Viktig men folk er forskjellige, tror ikke det har primært med kjønn å gjøre. Eksen min var veldig lite kosete unntatt når det gjaldt seksuelle ting (eller litt massasje o.l, ofte på oppfordring...), og jeg skjønte ikke hvor mye jeg savnet det før jeg møtte han jeg er sammen med nå. Han liker å kose og å få kos, det er innmari hyggelig Anonymous poster hash: f3d09...904
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #12 Skrevet 16. juli 2013 Jeg er jente og for min egen del er det ikke viktig. Har aldri vært så begeistret for kroppskontakt og liker ikke engang å klemme mine nærmeste. Men nå har jeg en samboer som jeg setter fantastisk høy pris på og han er veldig glad i kos og kroppskontakt. Så sånn sett er det jo viktig, og jeg prøver så godt jeg kan Anonymous poster hash: 5ddf4...e21
Lilliani Skrevet 16. juli 2013 #13 Skrevet 16. juli 2013 Utrolig viktig. Heldigvis har vi begge like stort behov for kos og nærhet! Verre med eksen som så vidt rørte meg når vi hadde sex.. Ikke så rart det forholdet røyk
Gjest Lille-pus Skrevet 16. juli 2013 #15 Skrevet 16. juli 2013 Svært viktig for meg, men så har jeg også fysisk berøring som mitt bekreftelsesspråk. Om jeg bare berøres i forbindelse med sex så vil jeg dø.
Patronus Skrevet 16. juli 2013 #16 Skrevet 16. juli 2013 Ekstremt viktig. Mens kjæresten min gjerne vil ha litt ''space''. Han liker å ligge sammen på sofaen med armen rundt meg, men noe pjusking/kos vil han ha moderat. Jeg er litt av den ekstreme typen, elsker kos og nærhet, gjerne hele dagen gjennom. Så han kaller meg ''kleggen'' til tider Han sier heldigvis ifra om det blir for mye, så kan jeg ta meg selv i nakken litt
Pearl2.0 Skrevet 16. juli 2013 #17 Skrevet 16. juli 2013 Det er viktig, men liker også å ha "plassen min" innimellom Så jeg er litt av og på tror jeg. Mannen er faktisk ganske mye mer kosete og klengete, noe jeg synes er kos og morsomt. Noen ganger tenker jeg "nå skulle kameratene hans ha sett ham". Han er nemlig utrolig mannemann og skal være tøff utad
Gjest Gunfreak Skrevet 16. juli 2013 #18 Skrevet 16. juli 2013 Kjempe viktig, det jeg svaner mest som singel..
babord Skrevet 16. juli 2013 #19 Skrevet 16. juli 2013 Ikke spesielt viktig, synes ofte det kan være irriterende at kjæresten er mye mer kosete og klengete enn meg.
fruBeist Skrevet 16. juli 2013 #20 Skrevet 16. juli 2013 Kos og kroppskontakt er viktig det, men vi er ikke sammenvokst ved hofta. Klenging blir for mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå