AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #21 Skrevet 16. juli 2013 Vist du gjør det mange ganger så kan du fort bli fersket. Men gjør man det 1 gang så skal det ganske mye til Anonymous poster hash: dd178...0d2
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2013 #22 Skrevet 16. juli 2013 gulesider.. søk claudio, trondheim, ring å hør gode råd i vente
Leoparden Skrevet 16. juli 2013 #23 Skrevet 16. juli 2013 (endret) Gjør det med en ikke du eller noen du kjenner vet hvem er. Det bør absolutt være en i en annen by enn den du bor i. Men ikke for langt unna, for da blir det mistenksomt om du plutselig reiser på mange helgeturer. Bli kjent med en person på en nettside og skjul alle spor etter det. Aldri gå inn på den siden igjen etter at du har funnet din elsker. Ikke bli overbeskyttende over tinga dine. La mannen din få låne mobilen din som før, ikke plutselig sett på passord. Samme med pc. Bare vær ekstremt nøye på å slette alle spor med en gang. Og ha strenge regler med elskeren din om når, hvor ofte og hvordan dere skal kommunisere. Det aller tryggeste er å ha et fast sted og tidspunkt å treffes på, og aldri ha kontakt utenom det. Bare møt til avtalt sted, ha dere og dra hjem. Ingen meldinger eller telefonsamtaler. Edit: vil bare legge til at det absolutt beste er å finne en elsker som også er gift, så dere er like nøye på å være diskret. Endret 16. juli 2013 av Leoparden 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #24 Skrevet 16. juli 2013 Tips: Ha et alibi for hvor du er og/eller hvorfor du ikke er tilgjengelig Pass deg for lukter, be dama droppe parfymen e.l evt bytte skjorte osv Sørg for å få dusjet før du møter dama igjen Gi beskjed at hun ikke skal lage merker på deg Kjøp deg iPhone hvis du ikke har, denne er genial for å styre div ting, du kan f.eks la kontakten med andre jenter gå gjennom whatsapp/viber osv.. Og endrer varslingen slik at du må gå inn i selve appen for å se om det er nye meldinger, dama mi vet ikke jeg har whatsapp engang, plasser den gjerne litt skjult i en mappe med masse spill e.l Vær oppmerksom på egen oppførsel, så dama ikke merker noen endringer. Typisk utroe mennesker er å over eller underdrive i forhold til normalt. F.eks masse kjærlighetserklæringer, blomster osv.. eller plutselig blir avvisende o.l Ha stålkontroll på historien din, det kan komme plutselig spørsmål om små detaljer Enkleste er hvis en av dere er bortreist, da er ting nærmest 100% Hilsen ulykkelig gift som har vært utro 20+ ganger uten å være i nærheten av å bli tatt Anonymous poster hash: 4463d...683 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #25 Skrevet 16. juli 2013 Gjør det med en ikke du eller noen du kjenner vet hvem er. Det bør absolutt være en i en annen by enn den du bor i. Men ikke for langt unna, for da blir det mistenksomt om du plutselig reiser på mange helgeturer. Bli kjent med en person på en nettside og skjul alle spor etter det. Aldri gå inn på den siden igjen etter at du har funnet din elsker. Ikke bli overbeskyttende over tinga dine. La mannen din få låne mobilen din som før, ikke plutselig sett på passord. Samme med pc. Bare vær ekstremt nøye på å slette alle spor med en gang. Og ha strenge regler med elskeren din om når, hvor ofte og hvordan dere skal kommunisere. Det aller tryggeste er å ha et fast sted og tidspunkt å treffes på, og aldri ha kontakt utenom det. Bare møt til avtalt sted, ha dere og dra hjem. Ingen meldinger eller telefonsamtaler. Edit: vil bare legge til at det absolutt beste er å finne en elsker som også er gift, så dere er like nøye på å være diskret. Ser du TS? Dette er oppskrifta på paranoia eller nerveproblemer. Om du ikke har agenttrening eller har erfaring fra etterretning skader utroskap den som bedriver den også. Om den ikke gjør det, er du et følelseskaldt menneske og du burde gå fra din partner, for han fortjener bedre enn deg. Anonymous poster hash: 1320d...bab
Leoparden Skrevet 16. juli 2013 #26 Skrevet 16. juli 2013 Ser du TS? Dette er oppskrifta på paranoia eller nerveproblemer. Om du ikke har agenttrening eller har erfaring fra etterretning skader utroskap den som bedriver den også. Om den ikke gjør det, er du et følelseskaldt menneske og du burde gå fra din partner, for han fortjener bedre enn deg. Anonymous poster hash: 1320d...bab Skrev du direkte til meg nå?`Eller generelt? Skjønte ikke helt det, for jeg er usikker på om det første ordet ditt er skrivefeil eller ikke. Uansett er det jo opp til en selv om en vil ta risken med å være utro eller ikke. Selvsagt er det nervepirrende og stressende, men det hører med. Noen er jo utro fordi de liker denne spenningen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #27 Skrevet 16. juli 2013 Hold ALL kontakt pr nett, benytt da "privat nettlesing". Da er alle spor automatisk borte med en gang den blir lukket. Anonymous poster hash: 4463d...683
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #28 Skrevet 16. juli 2013 Skrev du direkte til meg nå?`Eller generelt? Skjønte ikke helt det, for jeg er usikker på om det første ordet ditt er skrivefeil eller ikke. Uansett er det jo opp til en selv om en vil ta risken med å være utro eller ikke. Selvsagt er det nervepirrende og stressende, men det hører med. Noen er jo utro fordi de liker denne spenningen. Neida, ikke til deg. Joda, du har rett i det, men TS bør være klar over det. Anonymous poster hash: 1320d...bab
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2013 #29 Skrevet 16. juli 2013 Dere som har vært utro og har klart å holde det skjult, kom gjerne med tips. Jeg er gift men ikke lykkelig og ønsker å være utro. PS: dere som synes at utroskap er moralsk forkastelig osv osv, vennligst ikke kom og sleng dritt til meg. Vel, du får skaffe fyren din en jobb som gjør til at han reiser mye. 1
Steinar40 Skrevet 16. juli 2013 #30 Skrevet 16. juli 2013 Gjør det med en ikke du eller noen du kjenner vet hvem er. Det bør absolutt være en i en annen by enn den du bor i. Men ikke for langt unna, for da blir det mistenksomt om du plutselig reiser på mange helgeturer. Bli kjent med en person på en nettside og skjul alle spor etter det. Aldri gå inn på den siden igjen etter at du har funnet din elsker. Ikke bli overbeskyttende over tinga dine. La mannen din få låne mobilen din som før, ikke plutselig sett på passord. Samme med pc. Bare vær ekstremt nøye på å slette alle spor med en gang. Og ha strenge regler med elskeren din om når, hvor ofte og hvordan dere skal kommunisere. Det aller tryggeste er å ha et fast sted og tidspunkt å treffes på, og aldri ha kontakt utenom det. Bare møt til avtalt sted, ha dere og dra hjem. Ingen meldinger eller telefonsamtaler. Edit: vil bare legge til at det absolutt beste er å finne en elsker som også er gift, så dere er like nøye på å være diskret. WOW! Det høres bare så romantisk ut azza hehe
Leoparden Skrevet 16. juli 2013 #31 Skrevet 16. juli 2013 WOW! Det høres bare så romantisk ut azza hehe Selvfølgelig er det ikke romantisk. Jeg svarte bare på det TS lurte på.
Steinar40 Skrevet 16. juli 2013 #32 Skrevet 16. juli 2013 Tips: Ha et alibi for hvor du er og/eller hvorfor du ikke er tilgjengelig Pass deg for lukter, be dama droppe parfymen e.l evt bytte skjorte osv Sørg for å få dusjet før du møter dama igjen Gi beskjed at hun ikke skal lage merker på deg Kjøp deg iPhone hvis du ikke har, denne er genial for å styre div ting, du kan f.eks la kontakten med andre jenter gå gjennom whatsapp/viber osv.. Og endrer varslingen slik at du må gå inn i selve appen for å se om det er nye meldinger, dama mi vet ikke jeg har whatsapp engang, plasser den gjerne litt skjult i en mappe med masse spill e.l Vær oppmerksom på egen oppførsel, så dama ikke merker noen endringer. Typisk utroe mennesker er å over eller underdrive i forhold til normalt. F.eks masse kjærlighetserklæringer, blomster osv.. eller plutselig blir avvisende o.l Ha stålkontroll på historien din, det kan komme plutselig spørsmål om små detaljer Enkleste er hvis en av dere er bortreist, da er ting nærmest 100% Hilsen ulykkelig gift som har vært utro 20+ ganger uten å være i nærheten av å bli tatt Anonymous poster hash: 4463d...683 Ja, men hva gjør du ikke for å kunne være fortsatt ulykkelig gift? Det må jo da være den store drømmen.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #33 Skrevet 16. juli 2013 Hilsen ulykkelig gift som har vært utro 20+ ganger uten å være i nærheten av å bli tatt Anonymous poster hash: 4463d...683 Kjenner jeg blir kvalm av deg. Skaffer deg apper for å holde samtalene dine med kjerringene der, og for at din kone ikke skal vite om det. Du kan umulig elske din kone når du holder på slik som du gjør, og ingen fortjener å bli fordratt, så det beste du kunne gjort deg selv og henne er å ta ut en skillsmisse, men du er vel ikke tøff nok i trynet til det, og mann er du i hvert fall ikke. En skikkelig mann er ikke utro mot sin kone, og en skikkelig kvinne er ikke utro mot sin mann. Anonymous poster hash: 889f8...837 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #34 Skrevet 16. juli 2013 Hvordan kan folk komme med TIPS til å være utro? Forkastelige mennesker! Håper karma hjemsøker dere!!! Anonymous poster hash: 285a2...158 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #35 Skrevet 16. juli 2013 Hadde forhold til en gift mann i tre år uten at kona hans fant det ut. Vet ikke hva han sa og gjorde for at hun ikke oppdaget det......men det går an. Anonymous poster hash: 18adc...72f
Gjest RockOn Skrevet 16. juli 2013 #36 Skrevet 16. juli 2013 Hvorfor ikke... La oss se... Gå fra mannen din og finne en du virkelig liker? Jeg aner ikke, men jeg vil tro du får mer ut av det enn å bruke energi på å skjule at du har sex med noen.
Hulderen Skrevet 16. juli 2013 #37 Skrevet 16. juli 2013 Skaff deg en venninne du stoler på, som er villig til å backe deg opp. Du trenger et alibi, så mannen din ikke lurer på hvor du er. Elskeren din bør også være i et forhold, så du ikke risikerer at han tropper opp og vil ha noe mer. Begynn å snakke stygt om mannen din i enhver sammenheng. Da døyver du samvittigheten din, og klarer å innbille deg selv at han fortjener å bli hanrei. Til mer du ser ned på ham, til lettere går det. Gå for dette mottoet: "Så lenge fordelen for meg er større enn ulempen for ham og barna våre, så er det verdt det". Du er selvsagt dommeren som avgjør hvor stor ordelen og ulempen er. Jeg har ikke selv vært utro, men har venninner som er/har vært. Hun ene ble ferska og er i dag skilt. Hun andre holder på fortsatt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå