Gå til innhold

Pikken min vokser enormt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg får stå, eller "benneren" som man sier om dagen, vokser pikken min noe helt sinnsykt.

Den er kanskje ikke mer enn 5 cm i slapp tilstand, men vokser seg til snaue 15 når den blir hard, med andre ord en økning på 300%. Den blir også vesentlig tykkere.

Jeg har sett litt på andre gutter (man må jo kikke LITT på sidemannen når man bruker urinaler) og jeg synes de fleste ofte allerede har store pikker i slapp tilstand, og jeg har hørt at mange ikke får så mye lenger pikk når den er hard, kun tykkere. Gjennomsnittet er jo ca 15 cm, og jeg nekter å tro at alle de gutta også får en økning på 300%. Det er ytterst sjelden at jeg har sett noen med så liten pikk (i slapp tilstand) som meg ute på byen.

Er det flere en meg som har en liten slapp pikk, og som vokser seg til et "monster" når dere blir kåte?

PS! Kanskje rar tråd, men jeg lurer faktisk på dette :)

Anonymous poster hash: 6f83d...688
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har en "grower" og ikke en "shower". Blod og kjøttpikk som det også kalles. Veldig normalt. Min vokser også mye, men er nok endel større enn 5 cm i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 55be7...53f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har det, me lovez it...

Anonymous poster hash: f5e6b...6e1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, i vanlig slapp tilstand er min kanskje halve størrelsen, men om det blir veldig kaldt, særlig om jeg er dårlig kledd om vinteren, så kan den krympe så mye at den er kanskje rundt 5 cm tror jeg, har ikke målt i de tilfellene hehe. Min er 17 erigert.

Anonymous poster hash: cd39b...daf
Skrevet

Herlig med en slik pikk :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som en micropikk men er en standardpikk, med andre ord.

Anonymous poster hash: 13125...ed2
Gjest Eurodice
Skrevet

En penis som i utgangspunktet har beskjeden størrelse i slapp tilstand, vokser prosentvis mer i erigert tilstand enn en som er stor i slapp tilstand.

AnonymBruker
Skrevet

En penis som i utgangspunktet har beskjeden størrelse i slapp tilstand, vokser prosentvis mer i erigert tilstand enn en som er stor i slapp tilstand.

Gjelder tilsvarende for brystvorter?

Gjest Eurodice
Skrevet

Gjelder tilsvarende for brystvorter?

Det vet jeg ikke, men det er vel rimelig å anta.

AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg ikke, men det er vel rimelig å anta.

Da lærte KG meg noe nytt i dag også.

Gjest Mundane
Skrevet

Er jo bare digg å ikke ha en svær slange ned i der når den ikke skal brukes.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har og en såkalt "grower". Eller konstant badetiss, som jeg alltid har tenkt pådet som siden min vanligvis er så liten som andres er når de har tatt et kaldt bad. Plaget meg litt på skolen da jeg var redd for at det skulle bli snakket om at jeg hadde liten kuk, men har sluttet å bekymre meg for det. Eller, jeg sykler til høgskolen nå og dusjer på treningssenteret til samskipnaden like ved. Og når jeg har syklet har jeg ekstremt liten sak, ser ut som den prøver å krabbe innover! Men sannsynligheten for at folks kjønnsorganer er samtaleemne nå er liksom ikke så stor, siden det er for mange studenter her til at alle vet hvem alle er. Min er også ca. 15cm i erigert tilstand, forresten.

Eneste negative jeg kan tenke meg er at man visstnok lettere blir impotent når man blir gammel fordi det kreves høyere trykk i penisen for å holde den hard, men vet ikke om det stemmer.

Anonymous poster hash: c3274...200
AnonymBruker
Skrevet

Har det slik jeg også^^

Anonymous poster hash: 83c18...c59
Gjest sweetsugar
Skrevet

eksen min hadde knøttliten i slapp tilstand, men når han ble hard så ble den tre ganger større :P tror ikke det er unormalt

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg får stå, eller "benneren" som man sier om dagen, vokser pikken min noe helt sinnsykt.

Den er kanskje ikke mer enn 5 cm i slapp tilstand, men vokser seg til snaue 15 når den blir hard, med andre ord en økning på 300%. Den blir også vesentlig tykkere.

Jeg har sett litt på andre gutter (man må jo kikke LITT på sidemannen når man bruker urinaler) og jeg synes de fleste ofte allerede har store pikker i slapp tilstand, og jeg har hørt at mange ikke får så mye lenger pikk når den er hard, kun tykkere. Gjennomsnittet er jo ca 15 cm, og jeg nekter å tro at alle de gutta også får en økning på 300%. Det er ytterst sjelden at jeg har sett noen med så liten pikk (i slapp tilstand) som meg ute på byen.

Er det flere en meg som har en liten slapp pikk, og som vokser seg til et "monster" når dere blir kåte?

PS! Kanskje rar tråd, men jeg lurer faktisk på dette :)

Alle er som din, egentlig. De du titter på blir bare opphissa av at du ser på dem, vet du. (Neida, det du beskriver er helt normalt. Men de som har store peniser i slapp tilstand vokser ikke like mye som din prosentmessig).

Anonymous poster hash: 02219...a24

AnonymBruker
Skrevet

Alle er som din, egentlig. De du titter på blir bare opphissa av at du ser på dem, vet du. (Neida, det du beskriver er helt normalt. Men de som har store peniser i slapp tilstand vokser ikke like mye som din prosentmessig).

Anonymous poster hash: 02219...a24

Anonymous poster hash: e1196...952

AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke så unormalt.

Jeg er vel litt....holdt på å si motsatt...men det ble vel litt feil....men....

I slapp tilstand så er den ganske stor, rundt 12-13 cm.....men når den er erigert er den 16-17 cm.

Så den vokser ikke så mye i lengden, men ganske mye i tykkelsen.

Så....ja...jeg er fornøyd :-)

Anonymous poster hash: b1465...450
Skrevet

Omtrent akkurat som jeg skulle skrevet det selv, så ja, det er nok flere av oss.

Det hadde selvsagt vært artig og hatt et monster man kunne imponert med i slapp tilstand også, men det er jo ganske praktisk og plassbesparende at den trekker seg sammen også da. :danse:

Gjest Moirai
Skrevet

Eneste negative jeg kan tenke meg er at man visstnok lettere blir impotent når man blir gammel fordi det kreves høyere trykk i penisen for å holde den hard, men vet ikke om det stemmer.

Anonymous poster hash: c3274...200

Jeg har motsatt inntrykk. De som har growers er ofte hardere når de er erigert enn de som har showers, siden sistnevnte går fra halvslapp til halvstiv uten å endre størrelse noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...