Gå til innhold

Stoppe mensen - stapp en klut oppi og vri!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant den her på sol.

Mulgens noe jeg gjorde en gang jeg og typen "kjørte brannbil" :P

1. dusj inn i "inngangen", da stopper mensen opp litt
2. Når du er ferdig, ta en tørr klut/papir, og skyv det opp i "inngangen", vri det rundt noen ganger, dra det ut,
og Voila! Du er mensen-fri i ca. 3 timer^^

Morsomt, men jeg lurer virkelig på det. Jeg kan ikke ha mensen i morgen, fikk det i dag. Hvordan stopper jeg mensen?...

Anonymous poster hash: a5614...342
AnonymBruker
Skrevet

Man stopper ikke å blø av å vaske seg, dessverre, uansett hvor grundig.

Anonymous poster hash: 26e25...478
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blør du, så blør du. Det du kan gjøre for å kontrollere mensen er å begynne på p-piller. Det vil riktignok ikke stoppe mensen din i morgen, men du vil iallefall senere ha muligheten til å regulere mensen. Man kan stoppe mensen med p-piller, men det kan være kjekt å ha en kontrollblødning i ny og ne for å dobbeltsjekke at man ikke er gravid.

Anonymous poster hash: f888c...103
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det fanger jo bare opp det blodet som allerede ligger i skjeden og skjedeveggene.

Det kommer jo nytt blod fra livmora hele tida uansett, som ikke er der da du tørker deg i skjeden.

Anonymous poster hash: 2d711...e10
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Finnes piller hvor man kan utsette mensen (ikke p-piller), disse får du hos legen/på apoteket, men du får ikke tak i det til i morgen ;) Kjekke å bruke om du skal på ferie el.

Anonymous poster hash: a1a27...a8d
AnonymBruker
Skrevet

Etter jeg hadde dusja en gang, gikk jeg ned i kjellen for å hente ny truse. Da dropla det ned på lårene med en gang jeg begynte å gå. Så får meg renner det utrolig fort igjen.

Anonymous poster hash: 3ccca...f1a
AnonymBruker
Skrevet

Det som funker når man har mensen er sex i dusjen. Vannet får det til å stoppe opp mens du dusjer. Et triks jeg lærte av en kollega.

Anonymous poster hash: 27331...d17
AnonymBruker
Skrevet

Det som funker når man har mensen er sex i dusjen. Vannet får det til å stoppe opp mens du dusjer. Et triks jeg lærte av en kollega.

Anonymous poster hash: 27331...d17

?

Altså, det renner når det renner, sånn er det bare. Men det er jo ikke sånn at det kommer i en konstant gjevn strøm hele tiden. Så at det har stoppet i dusjen er nok bare helt tilfeldig.

Anonymous poster hash: 76596...447

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...