Gå til innhold

13 uker i dag


Marihøna

Anbefalte innlegg

tiden går så altfor sakte. Men jeg regner med at den kommer til å løpe av gårde snart.

Kvalmen begynner endelig å gi seg og jeg er ikke fullt så trøtt hele tiden, men jeg merker at det tar på å løpe etter gutta (32 0g 16 mnd) hele dagen. Gleder meg ikke til jeg blir stor og tung.1212[ Dette Innlegg er endret av: Marihøna den 2002-02-28 22:20 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann Marihøne!!!

13 uker har gått fort det, har du fortalt det til noen??? Når var det du hadde termin.

Jeg er helt misunlig på de som er gravid så nyt det, men har du to små fra før av???

Ja da kan jeg forstå at det er slitsomt, håper du har en snill mann som hjelper da.

Håper jeg hører fra deg om hvordan det går framover

klem fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Pia, takk for meldingen din. Jeg begynner å fortelle det til flere folk, inntil nå har bar de aller nærmeste fått vite det. Det er ikke så morsomt å fortelle det denne gangen, fordi så altfor mange reagerer med å spørre om det var planlagt...

Men, vi gleder oss og tenker på navn. Jentenavnet har vært klar i 4 år..... så det er bare guttenavn som trengs.

Venter nå spent på første spark. Kjente det rundt 16 uker sist gang, så regner med at jeg kjenner det snart. Neste uke skal jeg til jordmor og håper på å høre hjertelyden for første gang.1212[ Dette Innlegg er endret av: Marihøna den 2002-03-14 10:03 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann icon_smile.gif

Så deilig det må være å ha kommet over de magiske 12 ukene.... Selv skal jeg iallefall puste litt lettet ut når den dagen kommer.

Alt fremdeles bra med deg? Har du begynt å få mage?

Jeg spør og graver icon_lol.gif ...er bare så nyskjerrig; er drøye 7 uker på vei selv, og leser alt jeg kommer over om graviditet.

God påske.

Klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 17 uker på vei nå, og sist uke hørte jeg hjertelyden for første gang. Det er like stort hver gang! Jeg har også begynt å kjenne de første små bevegelsene.

Eneste bekymringen nå er at jeg har had mageknip og løs mage i 3 dager - har tydeligvis en eller annen infeksjon på gang. Er redd for at det er listeria eller noe annet som kan skade barnet. Og som det alltid skjer når jeg en sjeldn gang er dårlig, så er det helg eller helligdag. Nå er det påske, og jeg må vel vente til etter påske for å høre om alt står bra til der inne.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei Marihøna icon_smile.gif

Hvordan går det med deg? Har du kommet langt i svangerskapet nå tro?

Du bor i England, var det ikke slik? Er mannen din engelsk også? Det høres så spennende ut å bo i andre land, sikkert kjempefint å få slike erfaringer i livet!!

Hvordan går det med de to andre barna deres, er de interessert i magen din?(Regner med at den vises litt nå.... icon_wink.gif )

Lykke til i svangerskapet icon_smile.gif

Klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...