AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 hadde sex med en fyr i helga, og siden jeg hadde mensen innebar ikke dette penetrering. Jeg sugde og runket han og plutselig sa at han hadde kommet.. Det synes jeg var veldig rart og trur han lurte meg. Penis var da slapp. Vi hadde holdt på lenge.. For å si det sånn, begge var høvelig fulle.. Synes dette var veldig rart.. Anonymous poster hash: 5ef49...6eb
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Rart at han kom etter at dere hadde holdt på lenge? Høres helt naturlig ut for meg... Anonymous poster hash: 6ebb1...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Nei, men så jo ikke noe sæd da...Men var veldig full..Men hadde sex sist helg og var ikke lite sæd som kom da Anonymous poster hash: 5ef49...6eb
melly666 Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Det er noen menn som klarer å få orgasme uten utløsning. Men det mest sannsynlige er at han var for full til å komme og faket for at du ikke skulle bli trist/skuffet/ect. / fordi han var flau/ect. 2
CutieMe Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Det finnes flere grunner til at det ikke kommer sæd, men at han allikevel fikk orgasme: Gått tom for sæd aka. hatt mye sex og/eller runket mye i det siste Han hindret utløsningen Han har gjennomgått operasjon i bekkenområdet. En bieffekt av dette er at utløsningen kan gå feil vei 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå