Gå til innhold

Han er stor, jeg er trang..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har nettopp begynt å styre med en fyr som både har lang og tykk penis. Jeg er selv trang og siden dette er nytt klarer jeg ikke slappe ordentlig av.. Gjorde veldig vondt å ha sex.

Noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 3856f...f3a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer også på det samme. Men vi har ikke hatt sex enda.. Bare nesten.

Anonymous poster hash: aedb1...1c8
AnonymBruker
Skrevet

Badekaret først? Glidemiddel?

Anonymous poster hash: 19d17...422
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe deg en vibrator/dildo som er litt mindre enn kjæresten din sin. Varme opp med den, og ha på glidemiddel når dere prøver.

Anonymous poster hash: 73ba0...972
AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har nettopp begynt å styre med en fyr som både har lang og tykk penis. Jeg er selv trang og siden dette er nytt klarer jeg ikke slappe ordentlig av.. Gjorde veldig vondt å ha sex.

Noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 3856f...f3a

Jeg er også trang og har en elsker med stooort redskap.Går veldig bra siden jeg er veldig våt.

Er ikke vondt,bare deilig.

Så er nok viktig at du er veldig våt,før samleie.Og at du klarer å slappe av i muskulaturen der nede.

Er du anspent,strammer du ufrivillig muskulaturen,så det blir enda trangere.Sålenge du klarer å slappe av og ikke har problemer med at du blir anspent/engstelig.Så skal det gå bra.Vi er jo veldig elastisk der nede.Så det burde gå bare fint.

Anonymous poster hash: d0ac6...a61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst er det det å være tilstrekkelig våt, gjerne varme opp litt med eller uten hans hjelp og andre fornuftige tips som gjelder.

Men det kan godt være det tar litt tid med prøving og tilvenning likevel, både rent fysisk og å venne seg til følelsen. Dama og jeg (jeg skriver med anonym, så slapp av, det er ikke patetisk skryt) brukte et par-tre måneder på å få det til å funke ordentlig, men det gikk seg til slutt til. Da ble det den beste sexen vi begge hadde opplevd, så det var verdt frustrasjonen vi hadde opplevd frem til da.

Det kan være det blir litt ubehag i begynnelsen, men det skal ikke være direkte vondt og han må være forståelsesfull og ikke bare dure på. Snakk med ham om det (han synes antagelig bare det er en liten manndomsboost at han er for stor for deg), de aller fleste forstår og tar hensyn.

Anonymous poster hash: 9eb6f...76d

• Liker 1
Skrevet

Masse forspill, masse glidemiddel og ta det pent i begynnelsen! Stopp hvis det gjør vondt, husk å slappe av. Ellers blir det først verre, nettopp pga det som er tidligere nevnt her; spenner man seg, blir det trangere - og dermed vondere.

Skrevet

Først og fremst er det det å være tilstrekkelig våt, gjerne varme opp litt med eller uten hans hjelp og andre fornuftige tips som gjelder.

Men det kan godt være det tar litt tid med prøving og tilvenning likevel, både rent fysisk og å venne seg til følelsen. Dama og jeg (jeg skriver med anonym, så slapp av, det er ikke patetisk skryt) brukte et par-tre måneder på å få det til å funke ordentlig, men det gikk seg til slutt til. Da ble det den beste sexen vi begge hadde opplevd, så det var verdt frustrasjonen vi hadde opplevd frem til da.

Det kan være det blir litt ubehag i begynnelsen, men det skal ikke være direkte vondt og han må være forståelsesfull og ikke bare dure på. Snakk med ham om det (han synes antagelig bare det er en liten manndomsboost at han er for stor for deg), de aller fleste forstår og tar hensyn.

Anonymous poster hash: 9eb6f...76d

Ja det tar litt tid og venne seg til en ny og annerledes pikk,størrelsesmessig..Ingen tvil.Så er viktig at du er veldig kåt når du ligger med han.For da blir det lettere,man blir naturlig mer elastisk og våt da og unngår smerter og ubehag.Til TS må jeg bare si.Du må aldri aldri ha samleie med han der STORE,hvis du kjenner at du ikke er helt klar eller kåt nok selv.Så er det viktig at du ikke presser deg selv til å gjennomføre likevell,av hensyn til han.Det kan ødelegge sexlivet/tenningen din på han fremover.Og da blir det synd på han ,for det vil jo gå ut over han,selv om han ikke har gjordt noe galt.Samleie når man ikke er klar.Er ikke godt.Særlig ikke når han egentlig er for stor i tillegg.Hvis du er uerfaren og av den mindre kåte,tørre typen.Så tror jeg ikke at en mann med stort utstyr er noe bra for deg....eller riktig for deg.

Menn med stort utstyr må ha sprengkåte skikkelig våte kvinner,hvis hun skal være trang i tillegg fysisk,må hun kunne nyte en stor kuk også..Hun må ha erfaring,være veldig våt og nytt mye god penetreringssex før.

Det er som å lære seg å sykle.I begynnelsen bruker man en liten sykkel med støttehjul...he he

.Det er best og starte med noe middels for så og gå oppover i størrelse....hvis man er helt grønn med penetrerings sex.Glad min første ikke var stor...he he Veldig fint å selv kunne gå oppover i gradene etter eget ønske,når det passer meg.Men men.Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til problemet! For at det i det hele tatt skulle være fysisk gjennomførbart, måtte vi ha laaangt forspill, og bruke en halvs flaske glidemiddel, ta alt veldig sakte og unngå en del stillinger. Likevel følte jeg meg kjempeøm og revnet flere dager etterpå, så måtte ha sex sjeldent. Det ble et kort forhold (ikke bare pga. det altså!). Men altså, i tillegg til at jeg er trang var han helt ekstremt stor.

Min nåværende er også stor, over snittet i alle fall, han har en tendens til å bunne meg, men ellers går det bra, han er akkurat så stor som jeg kan takle :fnise:

Fikk nesten litt angst for sex av han ekstreme, størst er overhodet ikke alltid best!

Men håper forskjellen mellom dere ikke er like ekstrem og at det går bedre for dere :)

Anonymous poster hash: 7a2fc...a9d
Skrevet

Hadde det "problemet" med eksen.. Så lenge man slapper av (noe som blir bedre etter hvert), varmer opp og kanskje også bruker glidemiddel, da går det som regel fint! :)

• Liker 1
Skrevet

Hadde det "problemet" med eksen.. Så lenge man slapper av (noe som blir bedre etter hvert), varmer opp og kanskje også bruker glidemiddel, da går det som regel fint! :)

Beklager og si det høyt her inne.Men jeg mener det blir helt feil og bruke glidemiddel.Det blir det samme som å lure både han og seg selv til at man er klar for samleie,når kroppen egentlig ikke er det.Blir du ikke naturlig våt,er ikke kroppen klar for samleie.Et ungt og friskt menneske skal ikke måtte være avhengig av glidemiddel-for å kunne gjennomføre et samleie.Greit du smører på glidemiddel.MEN -vevet/slimhinnene er likevell ikke mykgjordt og errigert/blodfylt.Og livmorhals er ikke trukket innover i kroppen.

Det du risikerer ved å ikke lytte til kroppens signaler,som manglende våthet kan bety ikke klar for penetrering.Du kan risikere ubehag og smerter ved samleie da.Kunstig hjelpemiddel som glidemiddel ER KUNSTIG.Greit det blir glatt.Men hjelper dårlig hvis det indre vevet ikke er tilstrekkelig mykt og errigert/elastisk.Noe som skjer når kroppen er klar.Ting hovner jo opp og blir mykt.Denne prosessen må få tid og skje-før dere pøser på med kunstig glidemiddel.HALLO-ikke lur deg selv og han....Lytt til kroppens fysiske signaler.Du er ikke klar før kroppen er klar.

Og glidemiddel er ikke normalt og bruke.Annet enn i perioder etter fødsel/under amming.Da kan mange plages av tørrhet grunnet endret hormonnivå i kroppen.Normalt set skal ikke en kvinne trenge kunstig glidemiddel.

• Liker 1
Skrevet

Beklager og si det høyt her inne.Men jeg mener det blir helt feil og bruke glidemiddel.Det blir det samme som å lure både han og seg selv til at man er klar for samleie,når kroppen egentlig ikke er det.Blir du ikke naturlig våt,er ikke kroppen klar for samleie.Et ungt og friskt menneske skal ikke måtte være avhengig av glidemiddel-for å kunne gjennomføre et samleie.Greit du smører på glidemiddel.MEN -vevet/slimhinnene er likevell ikke mykgjordt og errigert/blodfylt.Og livmorhals er ikke trukket innover i kroppen.

Det du risikerer ved å ikke lytte til kroppens signaler,som manglende våthet kan bety ikke klar for penetrering.Du kan risikere ubehag og smerter ved samleie da.Kunstig hjelpemiddel som glidemiddel ER KUNSTIG.Greit det blir glatt.Men hjelper dårlig hvis det indre vevet ikke er tilstrekkelig mykt og errigert/elastisk.Noe som skjer når kroppen er klar.Ting hovner jo opp og blir mykt.Denne prosessen må få tid og skje-før dere pøser på med kunstig glidemiddel.HALLO-ikke lur deg selv og han....Lytt til kroppens fysiske signaler.Du er ikke klar før kroppen er klar.

Og glidemiddel er ikke normalt og bruke.Annet enn i perioder etter fødsel/under amming.Da kan mange plages av tørrhet grunnet endret hormonnivå i kroppen.Normalt set skal ikke en kvinne trenge kunstig glidemiddel.

Det hadde aldri noe å gjøre med at jeg ikke var klar for ham, eller ikke var våt nok. Det var rett og slett størrelsesforskjellen som gjorde at det ble lettere når vi brukte glidemiddel. Glad jeg slipper det nå, da, helt ærlig. Travelt over lengre perioder..

Gjest Lille-pus
Skrevet

Nåja......

Det er mange årsaker og gode, - og mindre gode, grunner til at en liten dråpe Pjur er fine saker.

Jeg synes du skal være uhyre forsiktig med å slenge ut påstander som kan føre til at mennesker tar det du sier som fasit, og dermed ikke 'tør' ved behov.

Mulig du selv har en 'kran' det bare er å vri om på så strømmer skjedesekret i strie strømmer.

- alle vi andre, helt normale kvinner med begrensninger og normal fysikk vi har ikke denne kranen.

Om da er det intet nederlag eller å narre kroppen å benytte glid.

Vi du krangle om det er det bare å si fra.

For her har Pus rett, og det er jeg sikker på du også vet om du går i deg selv ;-)

Jeg er lei, møkklei for å være ærlig, folk som mener glid er et nederlag og at du ikke er kåt nok.

Slike menn har fått beskjed om å la vær å ringe ;-)

Hva skal man med en partner som insisterer på å gjør deg vondt for å beholde sin egen følelse av 'manndom'.

• Liker 4
Skrevet

Nåja......

Det er mange årsaker og gode, - og mindre gode, grunner til at en liten dråpe Pjur er fine saker.

Jeg synes du skal være uhyre forsiktig med å slenge ut påstander som kan føre til at mennesker tar det du sier som fasit, og dermed ikke 'tør' ved behov.

Mulig du selv har en 'kran' det bare er å vri om på så strømmer skjedesekret i strie strømmer.

- alle vi andre, helt normale kvinner med begrensninger og normal fysikk vi har ikke denne kranen.

Om da er det intet nederlag eller å narre kroppen å benytte glid.

Vi du krangle om det er det bare å si fra.

For her har Pus rett, og det er jeg sikker på du også vet om du går i deg selv ;-)

Jeg er lei, møkklei for å være ærlig, folk som mener glid er et nederlag og at du ikke er kåt nok.

Slike menn har fått beskjed om å la vær å ringe ;-)

Hva skal man med en partner som insisterer på å gjør deg vondt for å beholde sin egen følelse av 'manndom'.

Jeg har aldri hatt behov for glidemiddel i hele mitt liv.

Må i hvertfall være utrolig trist å ikke bli naturlig våt.Jeg ser på det som unormalt.Kroppen skal jo produsere dette selv.Glidemiddel kan uansett aldri fungere like BRA som naturlig glidemiddel.

Det holder ikke like lenge og tørker fortere opp...

Og det kan også irritere hud og slimhinner.For det er jo ikke naturlig å bruke glidemiddel.Uansett hva du sier.Det er og blir aldri naturlig og bruke glidemiddel.

Sånt eksisterte neppe i gamle dager,var nok ikke å få kjøpt heller.

Hvordan klarte de å ha sex i gamle dager da-da hadde de jo ikke glidemiddel?

MEN DE HADDE IKKE P-PILLER HELLER DEN GANG.Kanskje det har en sammenheng???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...