Gå til innhold

Han kommer, og kommer, og kommer...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg poster dette som anonym, av åpenbare årsaker. Saken er som så.. Jeg har datet en gutt i ca 3 mnd, og det siste er at vi har bestemt oss for å prøve å være kjærester. Han har barn og jeg har barn, så det er ikke så ofte vi har fått sovet sammen om natten, men en del netter har det jo blitt, når det har passet seg slik at vi begge har hatt barnefri. Jeg har hatt flere forhold bak meg, og har hatt sex med en del gutter oppigjennom årene. Alt har vært helt ok, normalt og greit. Så kommer denne mannen her, og de første gangene vi hadde sex, så stod penisen etter 2 minutter etter første runde. Det skjedde 3-4 ganger i løpet av nettene. Jeg ville trodd at det dabbet av, men neida. He just keep on coming.. Jeg må nesten bare høre om det er andre som har vært ute for liknende? Det er halvveis slitsomt, da jeg er av typen som liker å snu ryggen til å sove etter at vi er ferdige. :P Mens nå vet jeg at jeg må belage meg på minst 3 runder til før jeg får sove. Misforstå meg rett, det er veldig smigrende og deilig, for all del, men for de av dere som har vært ute for noe liknende, vil det avta etter hvert? Hvor normalt er det egentlig? I min verden så har man sex, og så dør penisen. Kanskje våkner den til liv igjen etter en stund, men max en gang til. Kanskje jeg har vært uheldig med mine tidligere partnere? Haha

Anonymous poster hash: 14087...0ff
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har en eks som trenge ca 5 min pause, så var han klar igjen. Det varte hvertfall de 2 åra vi var sammen. Men om det er sånn med han enda aner jeg ikke. Kanskje det er noe aldersbetinget med det?

Anonymous poster hash: e2d90...8ea
AnonymBruker
Skrevet

Tja, min kjæreste kan også være klar igjen veldig fort, men han vet at jeg sjeldent er interessert i en runde til så vi pleier ikke å gjøre noe mer da. Han er fornøyd så lenge jeg kom første gangen sier han :P Det er kanskje bare en greie nå i starten fordi han er så keen på deg? Aner ikke om dette er vanlig, de tidligere guttene jeg har hatt sex med har ikke kunnet ta en runde til sånn med en gang.

Anonymous poster hash: 86da6...239
AnonymBruker
Skrevet

Alle de jeg har ligget med har måttet ha en pause på hvertfall 30 min før de var klare for runde 2. Har aaldri opplevd en som var klar for runde 2 så kort tid etter. Kanskje jeg også har vært uheldig? Ikke vet jeg.. :)

Så jeg syns du er heldig! Du har funnet deg en skikkelig fangst! ;) nyt det!

Anonymous poster hash: 8cf21...c05

• Liker 2
Skrevet

Sorry men den overskriften gjorde at jeg forventet et innlegg om voldsomme mengder med sæd når han kom. :fnise:

Jeg synes du må prate med ham om dette, fortelle litt om hva du forventer, spesielt dette - sitat; "Det er halvveis slitsomt, da jeg er av typen som liker å snu ryggen til å sove etter at vi er ferdige." Som regel er det menn som serverer denne varianten så det kan bety at du vil møte stor forståelse hos ham dersom du formidler dette uten å virke bebreidende eller misfornøyd. Skal jeg tippe så er han sannsynligvis mer enn stolt over "stayer" egenskapene sine, med rette ;) Ikke ødelegg det under noen omstendigheter :tommelopp: Plutselig har dere en setting der du er mer enn happy med akkurat det ;)

Skrevet (endret)

.

Endret av Flyndrefanten
  • Liker 1
Gjest winston
Skrevet

Eksen min var også sånn, og han var godt over 40, så trenger ikke være aldersbetinget:)

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Var kun noe jeg opplevde i min pure ungdom, sukk.

AnonymBruker
Skrevet

Hei, TS. Jeg trodde først at jeg var jeg som hadde skrevet dette innlegget, for jeg har akkurat samme problem... eller, det er vel kanskje mer et luksusproblem, da. Jeg prøver å følge med i svingene med den nye kjæresten min, men til slutt må jeg bare si stopp. Vanligvis er det ikke et problem, og jeg er veldig takknemlig for at han er den han er i senga, men det hender at jeg heller vil sove etterpå. Han er veldig flink i senga, og etter han har kommet er det på'n igjen ikke så lenge etterpå. For min del er det bare hyggelig, men jeg er som deg, jeg liker å sove med ryggen til ham etter en økt. Jeg sa bare til han at jeg trenger hvile etterpå. Riktignok på en fin måte, og han tok det veldig fint. Jeg forklarte at det ikke var fordi jeg ikke likte sexen (i tilfelle han skulle tro det), men at det snarere var tvert i mot, men at jeg rett og slett må ha søvn for å fungere. Ingen andre av mine partnere har vært slik i senga, så jeg setter pris på at han er sånn.

Anonymous poster hash: dcd95...1d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...