AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Noen som har vært på kreta og som vet om det er mye toppløs soling på strendene der? tenker spesielt på strendene rundt platanias. men også sånn generelt rundt omkring på kreta sine strender ? Anonymous poster hash: 7a020...b59
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Frykter du at gubben skal se pupper eller vil du TAN'e dine uten å skille deg ut? Anonymous poster hash: 30669...6f7 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Frykter du at gubben skal se pupper eller vil du TAN'e dine uten å skille deg ut? Anonymous poster hash: 30669...6f7 Nei dette handler nok om at jeg for første gang vurderer å sole meg toppløs. Har ikke gjort det før, men syns skille er så stygt så vurderer å prøve det i år:) Men har ikke så bra selvtillit så vil ikke skille meg ut. Derfor jeg lurer på om det er vanlig ? Hvis det bare er noen få som gjør det her og der, så er jeg litt mer usikker på om jeg tørr Anonymous poster hash: 7a020...b59
skruf Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Nettopp vært på Kreta, og mange solte seg toppløse:) Mange forskjellige pupper til skue, alt fra små pupper til hengepupper:)
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Nettopp vært på Kreta, og mange solte seg toppløse:) Mange forskjellige pupper til skue, alt fra små pupper til hengepupper:) Takk=) kanskje jeg skal ta sjangsen da:) Anonymous poster hash: 7a020...b59
Wonders Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Nei det er ikke vanlig på Kreta. Ikke der jeg har vært. Og ikke på offentlige strender i hvert fall. Kjøp en bikinitopp som går rett over for å unngå de værste stripene som skiller. 3
challenger Skrevet 16. juli 2013 #7 Skrevet 16. juli 2013 Nå har jeg ikke vært på Kreta, men ellers rundt om i Hellas virker det som om det er ganske vanlig. Jeg gjør det selv jeg, bryr meg lite om hva andre synes egentlig.. Hvite pupper mot en svart mage er ikke pent! 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 jeg synes det er en uting å sole seg toppløs,når jeg er på stranda vil jeg helst slippe andres nakenhet helt oppe i trynet, toppløs soling er dessuten kjempefarlig, tynn hud på puppene Anonymous poster hash: 88e4d...fb2 7
skruf Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Var på fire forskjellige strender nå når jeg var på Kreta, og på alle strendene var det mange som solte seg toppløs. Eneste plassen ingen var toppløse var et utendørs badeland. Personlig ville jeg aldri ha gjort det, men hver sin smak:) 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #10 Skrevet 16. juli 2013 Vært i Platanias de siste 6 årene - og på de strendene og hotellene jeg har vært har vært har det ikke vært noen som har vært toppløse. Anonymous poster hash: 75f17...e65 1
Nysjerriggutt Skrevet 16. juli 2013 #11 Skrevet 16. juli 2013 Hvorfor ikke bare vurdere når du kommer ned dit? Kreta har jeg ikke vært, men der jeg har vært er det mange som soler seg toppløs, så uvanlig er det vell ikke! Men om du gjør det må du nok regne med å få noen blikk fra gutta mellom 12-20, dette er stas for oss. Konsekvensen at vi ser er at vi må få lagt oss på magen eller kommet oss ut i vannet ganske fort, da det ikke er mye til som får den til å reise seg. Hehe
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #12 Skrevet 16. juli 2013 Nei det er ikke vanlig på Kreta. Ikke der jeg har vært. Og ikke på offentlige strender i hvert fall. Kjøp en bikinitopp som går rett over for å unngå de værste stripene som skiller. Jeg ser at noen her skriver at det er en uting at damer soler seg toppløse. Jeg tar det til meg. Vil ikke at noen skal tenke noe negativt om at jeg gjør det. Så jeg dro i butikken i dag og kjøpte en bikin med sånn fasong som du linker til her Den var på salg og greier, så er strålende fornøyd =D Anonymous poster hash: 7a020...b59 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #13 Skrevet 16. juli 2013 Ja til løse pupper! Faen meg, folk må bli vant med dette på stranden, det er bare fettklumper. Da jeg var i Platanias var det et par stykker som lå toppløs. Anonymous poster hash: 8d5bc...193 1
Wonders Skrevet 17. juli 2013 #14 Skrevet 17. juli 2013 Ja til løse pupper! Faen meg, folk må bli vant med dette på stranden, det er bare fettklumper. Da jeg var i Platanias var det et par stykker som lå toppløs. Anonymous poster hash: 8d5bc...193 Det er seksuelt. Og det er ikke akseptabelt i min bok. Man har mange måter å være sensuell på, og det er å foretrekke. Jeg har aldri likt å se andre damers tvillinger ute på vift i fri luft side om side med meg. De er bare oppmerksomhetssyke Vil man unngå skille? Neppe. Man har solarium til det. Og med så mange smarttelefoner, hvem vet hvor de ender opp... 3
Charmander Skrevet 17. juli 2013 #15 Skrevet 17. juli 2013 (endret) Det har ikke vært et normal syn rundt f. eks poolen i hotell området, men mer vanlig på strendene. Samme trend både på Mallorca, Kreta og flere typiske turistmål. Jeg kjenner jenter som gjør det og de er ikke noe ekstremt ute etter validering eller oppmerksomhet. Jeg synes ikke det er ubehaglig, det får enkelt og greit være deres egen greie. Endret 17. juli 2013 av Charmander
Wonders Skrevet 17. juli 2013 #16 Skrevet 17. juli 2013 hva med ; er man i andres land så følg dems kultur? Jeg mener ikke dette er dødens asså, bare tenk dere om når dere ferdes i verden. Det er ikke bare å ta seg til rette. 4
challenger Skrevet 17. juli 2013 #17 Skrevet 17. juli 2013 Det er seksuelt. Og det er ikke akseptabelt i min bok. Man har mange måter å være sensuell på, og det er å foretrekke. Jeg har aldri likt å se andre damers tvillinger ute på vift i fri luft side om side med meg. De er bare oppmerksomhetssyke Vil man unngå skille? Neppe. Man har solarium til det. Og med så mange smarttelefoner, hvem vet hvor de ender opp... Så jeg skal legge meg i solarium i syden? Nei takk.. Eneste grunnen til at jeg soler meg toppløs er fordi at jeg HATER skiller, det er så lite pent. Og jeg blir svart i sola, og da er det ikke særlig lekkert med hvite pupper.. Men jeg er ikke av den typen som vandrer rundt med puppene bar heller da, jeg ligger kun rakt på rygg, og tar på meg overdelen før jeg setter meg opp! Jeg personlig har aldri skjønt hvordan pupper kan være sjenerende for andre jenter/damer.. Jeg har virkelig aldri brydd meg om så hele stranda hadde gått toppløs. Pupper er pupper. Hadde kanskje blitt litt småsjalu om det hadde ligget ei smekker dame med fantastiske pupper der, og jeg hadde hatt med typen på stranda, men aldri ellers.
Charmander Skrevet 17. juli 2013 #18 Skrevet 17. juli 2013 hva med ; er man i andres land så følg dems kultur? Jeg mener ikke dette er dødens asså, bare tenk dere om når dere ferdes i verden. Det er ikke bare å ta seg til rette. Nå er vel ikke spanjoler eller grekere blant de som pakker seg inn i burka og niqab så det er ikke et problem. 1
Wonders Skrevet 17. juli 2013 #19 Skrevet 17. juli 2013 Nå er vel ikke spanjoler eller grekere blant de som pakker seg inn i burka og niqab så det er ikke et problem. Det er ikke det jeg mener. Jeg ser ingen som er derfra som legger seg toppløse. Ser du en gresk kvinne på Kreta toppløs? Niks. Man må ikke til muslimske land for å tråkke over sin velkomst om man vil være toppløs på stranden. Jeg tror ikke man får bukt med toppløsheten, jeg vet bare at jeg reagerer på de som gjør det, de får oppmerksomhet som er negativ. Og representerer en måte å være på som jeg ser på som ego. 3
Gjest Crazycatlady Skrevet 19. juli 2013 #20 Skrevet 19. juli 2013 Blant turistene så var det endel. Mest damer på 40+. For min del så gjør det ingenting, men vet at endel av grekerne, spesielt de eldre ikke liker det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå