TuttaV Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #441 Del Skrevet 2. desember 2013 Synes det er helt rått at han ikke kan dokumentere hva det er han skal ha betalt for, og samtidig mase etter innbetaling Koselig med julekalender selv om hun ikke helt skjønner greia med en gang Gleeeder meg til å lage julekalender til guttungen, blir nok mer stas for meg enn for han til å begynne med Helt enig. Men jeg hører fra alle kanter at de er ganske i slue i den bransjen, så vi må bare stå på krava våre. Dette sier også samboeren til min søster, som er i bransjen selv Vi får bare ta det til Forliksrådet hvis det blir nødvendig! Er koselig med litt julepusling ja. Jeg tror kosen vil bli enda større neste år med nytt hus å pynte! Det legger en liten demper det at vi er midt oppi flyttekaos -------- I går var første gangen jeg kjente lillesøster hikke Tenk, nå øver hun på å puste! *Stolt mor allerede* Bare 3 arbeidsuker igjen før juleferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #442 Del Skrevet 2. desember 2013 Whoops, der var drømmestellebag'en kjøpt og betalt på nett... Så mye for mitt nettshoppingforbud Men jeg kunne ikke la 20 % rabatt på en veske jeg aldri tidligere har sett på tilbud gå fra meg I tillegg ble det bestilt bursdagsgave til M. Hun skal få et sett med bord og stoler. Tror det vil passe ypperlig til all hennes rolleleking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. desember 2013 #443 Del Skrevet 2. desember 2013 Flyttekaos legger en viss demping på det meste :\ Kanskje spesielt jul! Men dere får ta det igjen dobbelt til neste år. Med ny bebis, nytt hus og det hele Det er jo bare tullete å la et slikt tilbud gå fra seg, mener jeg, men jeg er kanskje litt vel positiv til shopping i perioder Om man likevel ville kjøpt en vare til full pris, og den endelig er å finne på tilbud, da kjøper man Bord og stoler blir nok perfekt bursdagsgave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #444 Del Skrevet 2. desember 2013 Flyttekaos legger en viss demping på det meste :\ Kanskje spesielt jul! Men dere får ta det igjen dobbelt til neste år. Med ny bebis, nytt hus og det hele Det er jo bare tullete å la et slikt tilbud gå fra seg, mener jeg, men jeg er kanskje litt vel positiv til shopping i perioder Om man likevel ville kjøpt en vare til full pris, og den endelig er å finne på tilbud, da kjøper man Bord og stoler blir nok perfekt bursdagsgave! Åh, det skal bli så mye dobbelt opp Vinkvelder med venninner, kjærestekvelder med barnevakt, happenings i helgene med familien, julekos, hytteturer med vennepar - you name it! Blir deilig Bra du er helt enig i min shoppingfilosofi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. desember 2013 #445 Del Skrevet 2. desember 2013 Deilig å ha slike ting å se frem til! Hvordan kan man ikke være enig i en shoppingfilosofi som tillater å handle når det er tilbud? Så fremst man ikke handler bare fordi det er på tilbud da, man bør jo kanskje faktisk ha behov for produktet. Mannen er litt slik at han bare "åh, dette var et bra tilbud, så dette må vi ha", selv om det er noe vi egentlig aldri ville fått bruk for eller betalt full pris for. Flaks at han har fått litt mer økonomisk vett med årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 2. desember 2013 #446 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg forstår godt trangen til å kjøpe noe som attpåtil er billigere enn normalt... Selvom du har Shoppestopp på nett. Selv har jeg ett vel stort nettshopping forbruk om dagen, men veldig mye av det er julegaver, så det er min "unnskyldning" Satser på shoppestopp som nyttårsforsett på nyåret jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #447 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Deilig å ha slike ting å se frem til! Hvordan kan man ikke være enig i en shoppingfilosofi som tillater å handle når det er tilbud? Så fremst man ikke handler bare fordi det er på tilbud da, man bør jo kanskje faktisk ha behov for produktet. Mannen er litt slik at han bare "åh, dette var et bra tilbud, så dette må vi ha", selv om det er noe vi egentlig aldri ville fått bruk for eller betalt full pris for. Flaks at han har fått litt mer økonomisk vett med årene Jeg kan ha en tendens til å handle interiørting på tilbud fordi det er billig, men det er vel aldri ting jeg ikke ville ha kjøpt dersom det var til fullpris. Har nemlig blitt utrolig mye mer interiørinteressert de siste årene (egentlig flere år etter at vi pusset opp og innredet vår første leilighet, og kunne ikke da skifte stil helt, det ville bli for dyrt - men nå med nyhuset er det bare å kjøre på), så når jeg kommer over flotte ting (lamper, bruksting til kjøkken e.l., pynte/koseting som lykter o.l.) på salg som jeg vet passer inn i min visjon, så har jeg litt vanskelig for å klare å stå over når pengene er der V-mannen er mye flinkere der - han er skikkelig gjerrigknark Men greit å ha noen som holder en litt tilbake Jeg forstår godt trangen til å kjøpe noe som attpåtil er billigere enn normalt... Selvom du har Shoppestopp på nett. Selv har jeg ett vel stort nettshopping forbruk om dagen, men veldig mye av det er julegaver, så det er min "unnskyldning" Satser på shoppestopp som nyttårsforsett på nyåret jeg! Her har også julehandelen fått mye av skylda. Jeg trodde egentlig jeg var ferdig med å handle de gavene jeg kunne på nett. Men så begynte jeg å finne gode tilbud og måtte høre med mamma/pappa/svigers om de hadde handlet gave til M ennå, og jommen ble det ikke nettbestilling på vegne av de Meg og tilbud altså Endret 2. desember 2013 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. desember 2013 #448 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg kan ha en tendens til å handle interiørting på tilbud fordi det er billig, men det er vel aldri ting jeg ikke ville ha kjøpt dersom det var til fullpris. Har nemlig blitt utrolig mye mer interiørinteressert de siste årene (egentlig flere år etter at vi pusset opp og innredet vår første leilighet), så når jeg kommer over flotte ting (lamper, bruksting til kjøkken e.l., pynte/koseting som lykter o.l.) på salg som jeg vet passer inn i min visjon, så har jeg litt vanskelig for å klare å stå over når pengene er der V-mannen er mye flinkere der - han er skikkelig gjerrigknark Men greit å ha noen som holder en litt tilbake Interiør er kanskje det eneste unntaket! Passer det inn til stilen og prisen er bra, så er det så sykt vanskelig å la være. Babystæsj har overtatt for interiør hos meg det siste halve året, men merker at det klør noe så innmari nå etter å kjøpe litt nytt til heimen også Vil liksom fornye alt, men det sier både kontoen og mannen nei til Men som du sier, greit å ha noen som holder litt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #449 Del Skrevet 2. desember 2013 Interiør er kanskje det eneste unntaket! Passer det inn til stilen og prisen er bra, så er det så sykt vanskelig å la være. Babystæsj har overtatt for interiør hos meg det siste halve året, men merker at det klør noe så innmari nå etter å kjøpe litt nytt til heimen også Vil liksom fornye alt, men det sier både kontoen og mannen nei til Men som du sier, greit å ha noen som holder litt tilbake. Babystæsj erstattes etterhvert med småbarnstæsj, barnehagestæsj og deretter barnestæsj kjekt å ha flere å kjøpe til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. desember 2013 #450 Del Skrevet 2. desember 2013 Babystæsj erstattes etterhvert med småbarnstæsj, barnehagestæsj og deretter barnestæsj kjekt å ha flere å kjøpe til Ser bare tusenlappene fly forbi øynene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #451 Del Skrevet 2. desember 2013 Ser bare tusenlappene fly forbi øynene nå Oooohh yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. desember 2013 #452 Del Skrevet 2. desember 2013 Oooohh yes! Ingen fare for å ikke få tilfredsstilt shoppinggenet fremover ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2013 #453 Del Skrevet 2. desember 2013 Nei, her kan jeg ikke være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #454 Del Skrevet 2. desember 2013 Nei, her kan jeg ikke være! Shoppeviruset smitter lett skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2013 #455 Del Skrevet 3. desember 2013 Shoppevirus smitter veldig lett! Jeg har julegavenettshoppetåke! Og i og med at det fortsatt er noen uker igjen til jul, så blir det sikkert mer også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #456 Del Skrevet 3. desember 2013 Venter på første kontroll hos jordmor nå... Spent på hvordan hun er Hun er nemlig kona til legen jeg går på svangerskapskontroll til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2013 #457 Del Skrevet 3. desember 2013 Små forhold der oppe skjønner jeg! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2013 #458 Del Skrevet 3. desember 2013 Da håper jeg tonen mellom dem er litt bedre enn mellom min lege og jordmora jeg går til! Der har det vært litt sånn "å ja, det er han/hun ja", etterfulgt av en laaaang pause og med et "say no more" hengende i lufta. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #459 Del Skrevet 3. desember 2013 Små forhold der oppe skjønner jeg! Lykke til! Resten av byen er ikke sånn, men akkurat i dette tilfellet: Da håper jeg tonen mellom dem er litt bedre enn mellom min lege og jordmora jeg går til! Der har det vært litt sånn "å ja, det er han/hun ja", etterfulgt av en laaaang pause og med et "say no more" hengende i lufta. Lykke til! Hun gav aldri inntrykk av at de var gift eller snakket noe sammen ellers heller :roller: Hun hadde nemlig ikke fått med seg at han allerede hadde satt meg opp til de kontrollene jeg trenger resten av tiden jeg skal bo i nord... men får vel bare se på det som positivt at de ikke deler pasientinformasjon over middagsbordet --------- Timen gikk bare fint Perfekt hjertelyd på 148 og fin-fint SF-mål. Lillesøster ligger akkurat som storesøster. Heeeelt øverst Hadde glemt å ta med meg morgenurin da. Skikkelig flink pasient men heldigvis har jeg urinstixmaskin og mulighet for dyrkning tilgjengelig, så da var det ikke noe problem å ordne det på egenhånd Nok en uventet høy regning på huset i dag Heldigvis bare snakk om 20 000 mer enn håpet, men syns det er nok allikevel. Gleder meg SÅNN til vi kan si oss HELT ferdig med grunnarbeidene sånn at det bare er de forventede regningene som kommer til å tikke inn. Blir sikkert litt uventede regninger etter hvert uansett, men de blir nok ikke på de samme store summene som dette. *håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2013 #460 Del Skrevet 3. desember 2013 Må litt av at du glemte urinprøve.. Så kjedelig med alle regningene som strømmer på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå