ToveM Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Skal sannsynligvis en tur til Gdansk i høstferien, med datteren på 15. Men hvor er det best å bo? I Gdansk eller i Sopot?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Nå vet ikke jeg hvor varmt det er i Gdansk i oktober, men Sopot er vel stort sett bare strand? Så hvis ikke dere reiser der for å ligge på stranda, vil jeg anbefale å bo i Gdansk (i gamlebyen) fr så heller å ta taxi til Sopot hvis det er strandvær. Er ikke så veldig dyrt med taxi. I Gdansk er det gåavstand til koselige gater med små butikker, flere restauranter og ikke minst kjøpesenter med ganske ok butikkr Anonymous poster hash: ef90a...21d 1
@Maja Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Har ikkje vore i Sopot, men Gdansk kan vertfall anbefales.
Safiye Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Gdansk er så nydelig, hvertfall gamlebyen. Har ingen anbefalinger bortsett fra å nyte turen
ToveM Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2013 Takk for svar, da satser vi nok på å bo i Gdansk. Er bare meg som har et litt nostalgisk forhold til Sopot, etter å ha gått og valset langs stranden mellom Gdynia og Sopot med min første kjæreste sånn i 16 års alderen. Er nok store forandringer siden slutten av 70-tallet.
Gjest Blondie65 Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Du får mer overnatting for pengene i Gdansk. Ellers er jo Sopot rett og slett nydelig. Om du ikke bor akkurat midt i gamlebyen finnes det hoteller i type 5 minutters gåavstand dit som ikke koster allverden. Og gåavstand til gamlebyen betyr også gåavstand til hovedjernbane og andre offentlige kommunikasjoner.
lulle Skrevet 16. juli 2013 #7 Skrevet 16. juli 2013 Hilton i Gdansk er veldig bra, ligger fint til, og koster ikke skjorta.
ToveM Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2013 Så ble det tur til Krakow for datteren og meg 8 - 11 aug i stedet. Har vært i Krakow 2 ganger før, og det er en flott by.
Gjest Blondie65 Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Hilton i Gdansk er veldig bra, ligger fint til, og koster ikke skjorta. Hilton er fint, men det er billigere på mottsatt side av hovedgaten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå