AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 I flere år har jeg slitt med hodepine når jeg skal få/har mensen. Det er ufattelig vondt, og selv ikke paralgin forte hjelper. Noen som sliter med det samme? De siste årene har jeg vært student, så det har ikke vært krise om jeg måtte bli hjemme en dag eller to. Men nå skal jeg snart ut i jobb, og jeg kan ikke være borte fra jobb 1-2 dager hver måned. Dere som har slitt med det samme, har dere funnet en løsning på problemet? Anonymous poster hash: 891b0...12c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Har du prøvd p-sprøyte? Min samboer har slitt helt forferdelig med mensen, ikke bare hodepine, men så dårlig at hun ved flere anledninger har blitt lagt inn på sykehus fordi smertene er så inn i helvete intense. Hun begynte med p-sprøyte, dermed slipper hun mensen. Så klart ingen garanti for at den uteblir, men plagene har i alle fall så godt som forsvunnet. Det eneste hun plages med nå er at hun kjenner litt trykk i magen når hun normalt skulle hatt mensen, men det går fort over. Plagene ellers har uteblitt. Kunne kanskje vært noe å prøve dersom du ikke har prøvd allerede. Evt. snakke med en lege og høre om det andre ting du kan gjøre for å slippe dette. Anonymous poster hash: f213a...db8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå