AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Nå er jeg så utrolig lei. Er en fyr som jeg har kjent i vel 5 år og vi har hatt sex noen ganger opp gjennom årene. I begynnelsen var jeg litt småforelsket i han, men han var mer en "player" og det ble ikke noe mer enn litt sex. Så som sagt har vi møttes litt opp gjennom årene og hatt det litt gøy sammen. Han har hatt ei dame, men han har for ikke så lenge siden blitt singel igjen. Og han tok kontakt med meg i helga for han var full og kåt. Jeg sov da han meldte, men vi avtalte å møtes iløpet av helga. Jeg hørte ikke noe ifra han på lørdag og i kveld lurte han på om han kunne komme bort. Kåt som jeg er sa at ja, men kunne ikke bli så seint i kveld. Så melder han at han hadde tenkt på å henge bare og ikke ha sex.. Så da passet det kanskje bedre en annen gang.. Wtf?! No sex?! Så nå ligger jeg her..kåt, ordnet og klar for sex. so frustrated! Hva er greia med å gi inntrykk av å ville ha sex for så å plutselig ombestemme seg og leke bestevenner?! I give up! Skaffe meg en god vibrator. Den svikter ihvertfall ikke! Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men måtte få ut litt frustrasjon. Anonymous poster hash: d64a8...6a6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Nå er jeg så utrolig lei. Er en fyr som jeg har kjent i vel 5 år og vi har hatt sex noen ganger opp gjennom årene. I begynnelsen var jeg litt småforelsket i han, men han var mer en "player" og det ble ikke noe mer enn litt sex. Så som sagt har vi møttes litt opp gjennom årene og hatt det litt gøy sammen. Han har hatt ei dame, men han har for ikke så lenge siden blitt singel igjen. Og han tok kontakt med meg i helga for han var full og kåt. Jeg sov da han meldte, men vi avtalte å møtes iløpet av helga. Jeg hørte ikke noe ifra han på lørdag og i kveld lurte han på om han kunne komme bort. Kåt som jeg er sa at ja, men kunne ikke bli så seint i kveld. Så melder han at han hadde tenkt på å henge bare og ikke ha sex.. Så da passet det kanskje bedre en annen gang.. Wtf?! No sex?! Så nå ligger jeg her..kåt, ordnet og klar for sex. so frustrated! Hva er greia med å gi inntrykk av å ville ha sex for så å plutselig ombestemme seg og leke bestevenner?! I give up! Skaffe meg en god vibrator. Den svikter ihvertfall ikke! Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men måtte få ut litt frustrasjon. Anonymous poster hash: d64a8...6a6 Kjedelig når den levende vibratoren ikke orker... Han drikker sikkert mye og er i dårlig form.Typisk sånne ungkarer...det blir ofte lite sex da.Når han jobber mye og drikker mye.Da blir han jo alt annet enn STIV.... Anonymous poster hash: c2e27...975
Gjest Malha Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 (endret) Kjedelig når den levende vibratoren ikke orker... Han drikker sikkert mye og er i dårlig form.Typisk sånne ungkarer...det blir ofte lite sex da.Når han jobber mye og drikker mye.Da blir han jo alt annet enn STIV.... Anonymous poster hash: c2e27...975 Ser ikke akkurat på han som det da, men når han tar kontakt for å ha sex så regner jeg jo med at han er klar for det..... Han trener hver dag og drikker veldig sjeldent så tror ikke det er problemet. Og han har ferie nå, så jobb burde ikke slite han ut... Han er en veldig spesiell fyr da, men han og jeg har som regel veldig bra sex.. Skjønner ikke hvorfor han plutselig gir inntrykk av at han vil henge bare.. Hahaha.. omg.. Og der var man ikke anonym lenger. damn... Litt flau da eller. Endret 14. juli 2013 av Malha 2
Gjest Malha Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Om du bor i Bergen så er det håp for deg Er nok ikke i nærheten av Bergen...
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Han har vel funnet noen andre å knulle. Anonymous poster hash: 88648...ee2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå