Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Google Strategy of Tension/Operasjon Gladio. Strategy of Tension brukes til å manipulere opinionen. Ref: Fomenting Civil War in Egypt - By Eric Draitser – StopImperialism.com http://stopimperialism.org/articles/fomenting-civil-war-in-egypt/ De vestlige sikkerhetstjenester bruke snikskyttere å drepe uskyldige sivile og lage problemer. Slike snikskyttere har blitt brukt av CIA og deres venner i blant annet USA, Storbritannia, Israel og NATO. Nylig var det skyteepisoder i Kairo - en del av konflikten mellom Morsi støttespillere og den egyptiske militære. En tredje part skjøt mot begge sider. "Denne avsløringen reiser alvorlige spørsmål om den sanne natur av konflikten i Egypt og den urovekkende likheter mellom denne hendelsen og liknende hendelser i Syria, Thailand og andre steder." En Cairo lege, Morsi supporter, fortalte: "Jeg så fire til seks motorsykler kommer fra retning av Rabaa-krysset med den republikanske Guard brakker ... "Mennene på motorsykler var alle maskert. "Og det var vanskelig å se dem gjennom mørket og tåregass røyk, men de syntes å skyte. "De kom fra bak demonstrantene, så skjøt de mot demonstrantene og hæren. "Da begynte hæren å skyte. Og demonstrantene skjøt. Jeg så skyting fra begge sider." En offiser, en politimann og en soldat ble rapportert drept. Etter opptak i Kairo rapporterte New Yorker USA BAK massakren i EGYPT? "Kairo snikskytterne var fra en ennå ukjent tredjepart som har interesse av ... at voldelige sammenstøt og drap ville finne sted, for å øke spenningen og lage borgerkrig. "vi har sett dette scenariet før ..." Ref: Fomenting Civil War in Egypt - By Eric Draitser – StopImperialism.com http://stopimperialism.org/articles/fomenting-civil-war-in-egy Tunis januar 2011 16 januar 2011 rapporterte CNN at 'væpnede gjenger' sloss tunisiske sikkerhetsstyrker. Mange av drapene begått under den tunisiske opprøret var av «ukjente snikskyttere '. Det var videoer lagt ut på internett viser svenske statsborgere arrestert av tunisiske sikkerhetsstyrker. Mennene var tydelig bevæpnet med snikskytterrifler. Professor Michel Chossudovsky, William Engdahl og andre viste hvordan opprøret i Nord-Afrika fulgte mønsteret av et amerikanske støttet statskupp. CIA og deres venner, med hjelp av deler av den tunisiske militæret, veltet Ben Ali i Tunis. Egypt 2011 Den 20. oktober 2011, skrev Telegraph at Mina Daniel, en anti-regjerings aktivist i Kairo, hadde blitt skutt og drept av en ukjent snikskytter. Den 6. februar Al Jazeera rapporterte at egyptiske journalisten Ahmad Mahmoud ble skutt av snikskyttere. Libya 2011 En video ble sendt på Al Jazeera viser demonstranter som blir beskutt. Videoen var redigert for å overbevise seeren om at anti-Gaddafi demonstranter ble drept av sikkerhetsstyrkene. Imidlertid viser den uredigerte versjonen av videoen klart at pro-Gaddafi demonstranter med grønne flagg også blir beskutt av ukjente snikskyttere. http://www.youtube.com/watch?v=oQtM-59jDAo&feature=player_embedded #! 'Ukjent snikskyttere og vestlig støttet "regimeskifte"' Syria 2011 "Ved utbruddet av volden i Syria i 2011, lurte mange hvorfor situasjonen på bakken eskalerte så fort ... "Ukjent snikskyttere stasjonert på hustak i byer som Deraa og Hama var faktisk de største synderne. "Interessant, the Arab League observer mission, selv åpenlyst fiendtlig innstilt til Assad-regimet, bemerket i sin rapport tidlig i 2012 at mange av overgrepene inkluderte snikskyttere, som kunne tilskrives en tredje, ukjent part inne i landet ..."
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Vi som har foliehatten trukket godt ned over øynene vet jo også at Amerikanerne aldri hadde noen mennesker på månen, at 9/11 var en inside-jobb, og at Sions Vises Protokoller burde brukes som oppslagsverk på Universiteterne verden over, når jødernes skjulte makt skal avsløres. Stå på!!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 It's them jews! Anonymous poster hash: eb335...f39 1
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Vi som har foliehatten trukket godt ned over øynene vet jo også at Amerikanerne aldri hadde noen mennesker på månen, at 9/11 var en inside-jobb, og at Sions Vises Protokoller burde brukes som oppslagsverk på Universiteterne verden over, når jødernes skjulte makt skal avsløres. Stå på!! Jeg synes det du skriver er "artig", men da vil jeg samtidig minne deg på om at for en måned siden var f.eks denne "foliehatt" tv-serien IKKE basert på virkelighet: http://youtu.be/WOnQ8CD3v4g Av og til overgår virkeligheten fantasien.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Jeg gikk en tur på stien og... Fullfør selv.Anonymous poster hash: 8dd29...2dc 2
HerrNelson Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 For all del, ikke still spørsmål ved paradigmets vedtatte sannheter om de gode og de onde - da er du en gæ'ern jødehater med foliehatt. Jeg kan forestille meg at debatten kveles på samme måte i Nord-Korea.
jabx Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 For all del, ikke still spørsmål ved paradigmets vedtatte sannheter om de gode og de onde - da er du en gæ'ern jødehater med foliehatt. Jeg kan forestille meg at debatten kveles på samme måte i Nord-Korea. Nå har jo idiotene som styrer USA gått ut og stilt seg på wannabe-diktatoren Morsis side...
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 For all del, ikke still spørsmål ved paradigmets vedtatte sannheter om de gode og de onde - da er du en gæ'ern jødehater med foliehatt. Jeg kan forestille meg at debatten kveles på samme måte i Nord-Korea. Still spørsmål så mye du bare vil. Ingen nekter deg det. Sammenligningen med Nord-Korea er så håpløs at du antagelig innser det selv. I Nord-Korea hadde du blitt sendt i arbeidsleir. Her til lands risikerer du at folk ler av deg. Man er imidlertid ikke forpliktet til å ta konspiratoriske, hatefulle tullenettsider proppfulle av elendig språk - som stopimperialism.org - alvorlig. Det er som med 9/11-teoriene. Kan kanskje se interessante ut på overflaten, men om man setter seg inn i dem faller de veldig fort sammen. Jeg er egentlig fascinert av sånne som deg. Som tror dere liksom er selvstendige, tenkende vesener som kan flire av alle sauene rundt dere. Det er litt som disse brunskjortene i kommentarfeltene. Tror de er heltene som tør å tale det etablerte midt imot. Så er det jo ingen som nekter hverken deg eller den typen folk å prate i utgangspunktet. Det er merkelig.Anonymous poster hash: 8dd29...2dc 3
HerrNelson Skrevet 16. juli 2013 #10 Skrevet 16. juli 2013 Still spørsmål så mye du bare vil. Ingen nekter deg det. Sammenligningen med Nord-Korea er så håpløs at du antagelig innser det selv. I Nord-Korea hadde du blitt sendt i arbeidsleir. Her til lands risikerer du at folk ler av deg. Man er imidlertid ikke forpliktet til å ta konspiratoriske, hatefulle tullenettsider proppfulle av elendig språk - som stopimperialism.org - alvorlig. Det er som med 9/11-teoriene. Kan kanskje se interessante ut på overflaten, men om man setter seg inn i dem faller de veldig fort sammen. Jeg er egentlig fascinert av sånne som deg. Som tror dere liksom er selvstendige, tenkende vesener som kan flire av alle sauene rundt dere. Det er litt som disse brunskjortene i kommentarfeltene. Tror de er heltene som tør å tale det etablerte midt imot. Så er det jo ingen som nekter hverken deg eller den typen folk å prate i utgangspunktet. Det er merkelig.Anonymous poster hash: 8dd29...2dc "Sånne som meg" - det var en heftig generalisering etter ett innlegg, og allerede er jeg sammenliknet med SturmAbteilung... Det var forøvrig ikke ytringsfrihet jeg siktet til, men den kvelende atmosfæren som eksisterer i alle totalitære samfunn. Psykologisk makt kan være vel så effektivt som sensur, spesielt når disse psykologiske mekanismene sprer seg som ild i tørt gress i form av memer.
Sugerøret Skrevet 16. juli 2013 #11 Skrevet 16. juli 2013 kookooo kookooo sån,egentlig hva jeg mente om saken
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #12 Skrevet 16. juli 2013 "vi har sett dette scenariet før ..." Enig i det. Da var en en eller annen gnom som påsto at WTC ble demolert. Det var mye lettere når X-files var på skjermen, da betydde bare "the truth is out der" at man kikket opp på himmelen. Idag kikker man på youtube isteden. Anonymous poster hash: 82a4a...987
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå