Gå til innhold

Etter Rouaccutankur

Fremhevede innlegg

Gjest ts gjest
Skrevet

Hei. Jeg er ferdig med min roaccutankur som innebar 360 tabeletter. Har vært ferdig nå i 1uke, og jeg har plutselig fått masse bittesmå væskefylte røde prikker eller blemmer i hele ansiktet (ikke i panna) . Da jeg avsluttet kuren var huden helt fin, så jeg skjønner ikke hva dette er. Det klør litt av og til også. Skal ringe hudspesialisten jeg går til i morra, men tror de har ferie. :-( Er det noen her inne som har gått på en rouaccutan kur som har ooplevd å få d samme, eller som vil dele hvordan det var etter endt behandling??? :-) Blir veldig taknemlig for svar. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på roaccontan for litt over et år siden. Opplevde ikke det du beskriver, men har fått litt urenheter på haken i det siste. Jeg begynte med Jan Marini produkter etter behandlingen, og har hat veldig god effekt av det. Virker mye bedre enn alt annet jeg har prøvd!:) De har mange gode produkter mot akne hud. Nå bruker jeg Benzoyl paroxide acne treatment wash 2,5%. Etter min erfaring, så kan jeg absolutt anbefale Jan Marini. Du kan jo google det å lese litt:)

Skrevet

Takk for svar. :-) var hos hudlegen i dag. Hehe, snakker om å føle seg dum da, d var ikke kviser jeg har fått heldigvis, men rett og slett soleksem. :-P Såeh jadda... Men men, da vet jeg i allefall det. :-P Har vært flink til å smøre meg med solkrem hittil, men bør tydeligvis bli enda flinkere.... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...