Gjest ts gjest Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Hei. Jeg er ferdig med min roaccutankur som innebar 360 tabeletter. Har vært ferdig nå i 1uke, og jeg har plutselig fått masse bittesmå væskefylte røde prikker eller blemmer i hele ansiktet (ikke i panna) . Da jeg avsluttet kuren var huden helt fin, så jeg skjønner ikke hva dette er. Det klør litt av og til også. Skal ringe hudspesialisten jeg går til i morra, men tror de har ferie. :-( Er det noen her inne som har gått på en rouaccutan kur som har ooplevd å få d samme, eller som vil dele hvordan det var etter endt behandling??? :-) Blir veldig taknemlig for svar. :-)
Lady Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Jeg har gått på roaccontan for litt over et år siden. Opplevde ikke det du beskriver, men har fått litt urenheter på haken i det siste. Jeg begynte med Jan Marini produkter etter behandlingen, og har hat veldig god effekt av det. Virker mye bedre enn alt annet jeg har prøvd! De har mange gode produkter mot akne hud. Nå bruker jeg Benzoyl paroxide acne treatment wash 2,5%. Etter min erfaring, så kan jeg absolutt anbefale Jan Marini. Du kan jo google det å lese litt:)
Gjest ts Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Takk for svar. :-) var hos hudlegen i dag. Hehe, snakker om å føle seg dum da, d var ikke kviser jeg har fått heldigvis, men rett og slett soleksem. :-P Såeh jadda... Men men, da vet jeg i allefall det. :-P Har vært flink til å smøre meg med solkrem hittil, men bør tydeligvis bli enda flinkere.... ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå