Gjest ABC Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Var innom legen for å klippe tråden på spiralen. Jeg regnet med det var det som var grunnen til at jeg får blødninger og har (mye) vondt etter sex. Legen syns dette var rart, men skulle skjekke. Viste seg at hun ikke fant igjen tråden... Grunnen var i følge henne at jeg ikke slappet sikkelig av. Så det jeg lurer på, kan sprialtråden trekke seg opp om man ikke slapper av? I mitt hode så burde det jo skjekkes opp når man ikke finner den, eller?
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Skulle* innom legen. Fikk jo ikke klippet den når hun ikke fant den...
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Du burde så absolutt fått en henvsning til en gynekolog for en UL når hun ikke fant trådene. Anonymous poster hash: 43532...864 3
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Var det jeg tenkte... Legen nevnte bare at jeg kunne prøve noen melkesyretabelletter for å se om det hjalp. Ikke noe om at dette burde skjekkes opp, som jeg tenker man bør... ABC
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Det stemmer at spiraltrådene kan variere etter hvor avslappet man er. Før jeg klippet mine kjente kjæresten dem bare i blant under sex, varierte både med hvor i syklusen min jeg var, og hvor opphisset jeg var, feks. Men dersom hun ikke finner dem i det hele tatt burde du få time hos gynekolog, for å få sjekket at den sitter der den skal, siden den ikke beskytter deg likegodt dersom den feks har sklidd litt ut av posisjon. Anonymous poster hash: 5796c...7e1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Du burde få sjekket at spiralen ikke har falt ut, ellers er det ikke noe problem med at trådene har forsvunnet opp før du skal ta den ut. Anonymous poster hash: 721eb...cd5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå