Gå til innhold

Kåt på flyet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er ny her, men har lest KG i mange år. Jeg vil bare dele noen tanker/kanskje få noen synspunkter på en sak. For ca et halvt år siden kom jeg og mannen min inn på teamaet om folk som blir kåt i offentligheten. Jeg har to-tre episoder fra jeg var single og tidlig i 20 årene, som jeg synes var skikkelig kvalm og ekkel. Den ene var på en busstur i Danmark (sent om natten) hvor jeg så en som onanerte i refleksjonen i vinduet (satt litt unna meg), og et par ganger folk med erreksjon har presset seg inn til meg på bussen/trikken. Min mann hadde opplevd noe lignende, men mye mer diskret hvor to ganger han hadde sittet ved siden av jenter som hadde tatt seg litt vel mye nedentil (utenpå jeans'en altså). Ikke akuratt onanert til orgasme, men åpenbart hatt det godt. Han sa at han skjønte min reaksjon, men personlig hadde han blitt skikkelig kåt. Han hadde ikke selv gjort noe, men den ene gangen (på en lengre togtur) hadde han gått på toalettet for å "lette på trykket".

Jeg synes først det var veldig merkelig at vi kunne ha SÅ forskjellige reaksjoner. Helt til jeg reiste med en veninnegjeng til New York for ca 2 mnd siden. På vei hjem fløy vi om kvelden/natten. Jeg havnet i mellom en vennine og en relativt kjekk "business" fyr (som satt ved vinduet). Jeg har vært gift i 8 år med en fantastisk mann og pleier aldri å fantasere om andre, men da flyet var godt opp i luften, lysene var slått av og pleddene var tatt frem begynte jeg å tenke på den episoden med min mann på toget... og plutselig ble jeg vanvittig kåt. Jeg tittet bort på han business fyren... vel hadde han hendene i fanget men jeg tror ikke akkuratt han "gjorde det". Etter en halvtime hvor jeg satt og fantaserte om at min nabo "onanerte" diskret under pleddet, måtte jeg på do og ordne opp på egen hånd. Trenger vel ikke fortelle at jeg kom som et uvær... men etterpå ble jeg så vanvittig flau, kvalm, og angret så vanvittig på hva jeg hadde fantasert om og gjort.... Da jeg kom tilbake til plassen min jeg måtte vekke veninnen min og be henne flytte seg inn et hakk (sa at jeg hadde litt klaustrofobi) slik at jeg slapp sitte ved siden av han (fortalte såklart ikke sannheten). Hele flyturen var jeg kvalm... og når jeg tenker på det nå. Det har ikke skjedd hverken før eller siden og jeg tviler på at det skjer igjen... Men er det egentlig så veldig farlig? Tør ikke fortelle dette til min mann eller veninnene mine, da jeg synes jeg (personlig) tråkket over en grense. Noen som kan berolige meg om at jeg er normal...?



Anonymous poster hash: 501d5...91d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes ikke dette er noe unormalt, heller et tegn på at du er menneskelig, og at mennesket kanskje fortsatt har litt dyriske instinkter? Haha :) Jeg oppfatter deg ihvertfall på ingen måte som ekkel

Anonymous poster hash: 14e4d...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli kåt er helt noralt. :)

Du har ikke gjort noe galt. Hvis en kunne styre følelsene sine slik du gir inntrykk av at du skal skamme deg for at du ikke gjorde, ville ingen blitt deprimert, alle ville vært blide og glade hele tiden, man kunne styrt hvem man ville forelske seg i og hvem man elsket. Vi kan ikke noe for følelsene. Noen ganger undertrykker vi de, som når man jobber sammen med noen som man oppfatter som både litt av en hunk og en varm og god fyr, man styrer seg, men følelsene er jo der likevel.

Du har ikke gjort noe galt. Faktisk er jeg veldig sikker på at mannen din ville blitt kåt hvis du fortalte han om det. Mannfolk er enkle slik. :P

Men det er sånn du bestemmer selv. Likevel, jeg tror det ville være lurt at du fortalte han det en kveld. Ikke for at han skal bli kåt, men for at du skal få fortalt om de vonde følelsene du bærer på, den dårlige samvittigheten. Han vil bare bli glad for og sette pris på at du er ærlig med han og åpner deg for han.



Anonymous poster hash: c5d67...9c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostwhisperer

En liten trøst er vel at du faktisk tenkte på mannen din først da når du ble kåt (om jeg forsto det riktig) :)

Men du har ikke gjort noe galt eller unormalt.
Blir man kåt så blir man det og tilfeldigvis satt det en kjekkas ved siden av deg. Han var jo kun en "fantasi", du gjorde jo ingenting med han og hadde sikkert ikke gjort det heller.
Tror alle fantaserer litt i blant og det selv om man er i et lykkelig forhold :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hei. Er ny her, men har lest KG i mange år. Jeg vil bare dele noen tanker/kanskje få noen synspunkter på en sak. For ca et halvt år siden kom jeg og mannen min inn på teamaet om folk som blir kåt i offentligheten. Jeg har to-tre episoder fra jeg var single og tidlig i 20 årene, som jeg synes var skikkelig kvalm og ekkel. Den ene var på en busstur i Danmark (sent om natten) hvor jeg så en som onanerte i refleksjonen i vinduet (satt litt unna meg), og et par ganger folk med erreksjon har presset seg inn til meg på bussen/trikken. Min mann hadde opplevd noe lignende, men mye mer diskret hvor to ganger han hadde sittet ved siden av jenter som hadde tatt seg litt vel mye nedentil (utenpå jeans'en altså). Ikke akuratt onanert til orgasme, men åpenbart hatt det godt. Han sa at han skjønte min reaksjon, men personlig hadde han blitt skikkelig kåt. Han hadde ikke selv gjort noe, men den ene gangen (på en lengre togtur) hadde han gått på toalettet for å "lette på trykket".

Jeg synes først det var veldig merkelig at vi kunne ha SÅ forskjellige reaksjoner. Helt til jeg reiste med en veninnegjeng til New York for ca 2 mnd siden. På vei hjem fløy vi om kvelden/natten. Jeg havnet i mellom en vennine og en relativt kjekk "business" fyr (som satt ved vinduet). Jeg har vært gift i 8 år med en fantastisk mann og pleier aldri å fantasere om andre, men da flyet var godt opp i luften, lysene var slått av og pleddene var tatt frem begynte jeg å tenke på den episoden med min mann på toget... og plutselig ble jeg vanvittig kåt. Jeg tittet bort på han business fyren... vel hadde han hendene i fanget men jeg tror ikke akkuratt han "gjorde det". Etter en halvtime hvor jeg satt og fantaserte om at min nabo "onanerte" diskret under pleddet, måtte jeg på do og ordne opp på egen hånd. Trenger vel ikke fortelle at jeg kom som et uvær... men etterpå ble jeg så vanvittig flau, kvalm, og angret så vanvittig på hva jeg hadde fantasert om og gjort.... Da jeg kom tilbake til plassen min jeg måtte vekke veninnen min og be henne flytte seg inn et hakk (sa at jeg hadde litt klaustrofobi) slik at jeg slapp sitte ved siden av han (fortalte såklart ikke sannheten). Hele flyturen var jeg kvalm... og når jeg tenker på det nå. Det har ikke skjedd hverken før eller siden og jeg tviler på at det skjer igjen... Men er det egentlig så veldig farlig? Tør ikke fortelle dette til min mann eller veninnene mine, da jeg synes jeg (personlig) tråkket over en grense. Noen som kan berolige meg om at jeg er normal...?

Anonymous poster hash: 501d5...91d

så lenge du går på dass og ikke begynner å tafse på det selv så andre ser, skjønner jeg ikke problemet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk. Jo det er ikke sånn at jeg sliter med det i hverdagen, men er sånn irriterende ting jeg tenker på inn i mellom da angrer jeg... Som en sår tann. Det har ikke så mye med at min mann ble kåt, det har vel mer med at jeg gikk på akkord med noe i meg selv. Ble jo selv kåt av tanken om at han onanerte på toget... ;-)



Anonymous poster hash: 501d5...91d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Syns ikke du trenger å ha dårlig samvittighet for dette. Fantasier må være lov til å ha selv om man er i forhold. Hva du tenker på når du onanerer er det kun du som vet, og ser ingen grunn til å fortelle mannen din eller noen andre om det.

Syns det er merkelig at man forventer av seg selv og partneren sin at man i løpet a. Et liv sammen aldri skal fantasere om noen andre. Så lenge det foregår inni hodet ditt er det ingen problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe å angre på eller være flau over, det skjer med mange andre også at de plutselig blir veldig kåte av å sitte ved siden av en fremmed pga. utseende eller duft og lignende.

bare fortell det til mannen din jeg tror helt sikkert han vil like det.



Anonymous poster hash: bfd79...d90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde jo heller bli glad for at du og din mann er mer lik på dette området enn du trodde?

Fantasier er lov, og faktisk helt nødvendig spør du meg. Hvis min samboer aldri fantaserer om andre enn meg blir jeg skuffet.



Anonymous poster hash: 1a585...46d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken til at mannen din fortalte deg om episoden på toget kan være at han ville teste om du likte det, han liker det helt sikkert ellers ville han aldri nevnt det, og mange menn liker jo at kona blir kåt på "strangers, fortel han om hva som skjedde og du vil ganske sikkert få en positiv overraskelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...