Gå til innhold

"Kviser"\talgkjertler rundt brystvortene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Har en greie som jeg plages litt med. Har den siste tiden fått meg kjæreste og vi har et forholdsvis bra sexliv, men greia er at jeg ikke greier å vise puppene mine. Rundt brystvortene har jeg store talgkjertler\nupper som ligner veldig på kviser. Og ja, jeg vet det er vanlig å ha slike nupper (det er det, ikke sant?), men jeg har så mange og de vises så godt! I tillegg er tuppen hvit, og om jeg klemmer på de kommer det en hvit gugge ut, altså det ligner veldig på kviser.

Hva i all verden kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? Jeg skjønner at det sikkert ikke er mulig å få de helt bort, men ihvertfall å redusere størrelsen\få bort den hvite tuppen?

Vær så snill, ikke kom med den regla om at "om han elsker deg, bryr han seg ikke om du har nupper på brystene"... Vi har et avslappet forhold til hverandre, men jeg kommer aldri til å tørre å vise disse stygge puppene når de er sånn...

Om det er noen som ikke forstår hva jeg snakker om fant jeg et bilde på google. Selve den "ringen" rundt brystvorten min er større enn på bildet, og derfor er det plass til ENDA flere stygge nupper\kviser\kjertler til meg. De vises såvidt til vanlig, men når nipplene blir stive blir de som under på bildet, faktisk enda synligere også....

Glandulae_areolares.jpg

Tips, noen???

- Jente 17

Anonymous poster hash: 9c7c1...93a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk ikke kviser, men kjertler som er viktig for amming senere. Den guffa du klemte ut er et duftstoff som signaliserer til babyen at den skal spise.

Det er viktig at du ikke klemmer på dem!

Du kan også prøve å trøste deg med at kjæresten din ikke legger like godt merke til dem som du gjør.

Anonymous poster hash: a95e0...c72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk ikke kviser, men kjertler som er viktig for amming senere. Den guffa du klemte ut er et duftstoff som signaliserer til babyen at den skal spise.

Du kan også prøve å trøste deg med at kjæresten din ikke legger like godt merke til dem som du gjør.

Men er det mulig å gjøre de litt mindre synlige?

Har erfart at det ikke er lurt å klemme på de ja, da ble de ihvertfall store...

Anonymous poster hash: ce74e...bfa

AnonymBruker
Skrevet

Men er det mulig å gjøre de litt mindre synlige?

Har erfart at det ikke er lurt å klemme på de ja, da ble de ihvertfall store...

Anonymous poster hash: ce74e...bfa

Nei, det er ikke mulig - fordi det skal være slik fra naturens side, og skal ikke fjernes.

Det blir som å fjerne kjønnsleppene eller en tå.

Her er det du som sliter med enorme komplekser for helt normale ting(ikek normal som i "stygt men han overlever sikkert" men normalt).

Det er like normalt på en kvinne som forhud på peniser normalt for en gutt/mann. Og jeg antar du ikke ville bedt kjæresten din om å fjerne et normal mengde forhud?

Anonymous poster hash: a8b53...ffe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan også prøve å trøste deg med at kjæresten din ikke legger like godt merke til dem som du gjør.Anonymous poster hash: a95e0...c72

Er det virkelig det?

Jeg har ikke sånn

Anonymous poster hash: 5ebe1...0a8

Gjest Gjest
Skrevet

Kan dere ikke gi henne ordentlige tips? Jeg synes faktisk ikke slike prikker er pene i det hele tatt, hvem vil kose med slike pupper?

Skrevet

Er det virkelig det?

Jeg har ikke sånn

Noen får det tidlig i puberteten, andre får de ikke ordentlig før de blir gravide..

Skrevet

Kan dere ikke gi henne ordentlige tips? Jeg synes faktisk ikke slike prikker er pene i det hele tatt, hvem vil kose med slike pupper?

Hetrofile mannfolk...

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

Hetrofile mannfolk...

Jeg er hetrofil mann, er du?

AnonymBruker
Skrevet

Jøss, så det er det det er. Lærte jeg noe nytt! Har det ikke like fremtredende som TS her, men trodde det var kviser/skitne porer, ol :fnise: Hvorfor i all verden lærte man ikke dette i seksualundervisningen på skolen egentlig? :klo: Siden de ikke skal klemmes på mener jeg.

Anonymous poster hash: 2b7b7...2c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette for et svar? Liker du ikke natulige pupper, så får du jammen meg holde deg unna kvinner. Hva om en kvinne skulle uttalt at hun ikke vil ha sex med deg på grunn av utseende til penisen din? Dette er virkelig ikke så godt synlig, TS har tatt nærbilde av kjertlene.

Anonymous poster hash: c2c06...b56

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Virker forøvrig ikke som du har sett så mye pupper heller, da de fleste pupper har dette, men det er som sagt ikke så godt synlige, hvis du da ikke tar nærbilder av pupper eller har komplekser, da vil alt maksimeres.

Anonymous poster hash: c2c06...b56

• Liker 2
Skrevet

Jeg er hetrofil mann, er du?

Lag deg en bruker, så skal jeg svare deg...

Skrevet

Jeg har også sånne kjertler, kjæresten min er like glad i meg forde:)

Gjest Riskjeks
Skrevet

Alle kvinner har dette i større eller mindre grad, helt normalt. Blir oppgitt når jeg leser sånne dustekommentarer...

AnonymBruker
Skrevet

Noen får det tidlig i puberteten, andre får de ikke ordentlig før de blir gravide..

Meg over som sa jeg ikke hadde. Har gått gravid og har fortsatt ikke sånne nupper

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det helt likt. Har dog både vært gravid og ammet, og det var da de virkelig dukket opp. Samboeren min har aldri tenkt over det, om det han sier stemmer. Mine egne erfaringer er at han er minst like glad i puppene mine nå som før, om ikke mer. ;)

Anonymous poster hash: 28d29...a99
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer om en klemmer på de da? Har det noe langtids negativ effekt?

Anonymous poster hash: 3f7c3...7b5

AnonymBruker
Skrevet

Har også slikt, bare litt mindre, men vet at det er vanlig. Har skjønt det slik at har man det ikke, så kommer det en gang. Syns ikke det er skjemmende

Anonymous poster hash: a321e...e30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...