Gå til innhold

Eksperthjelp.no


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.eksperthjelp.no/index.jsp?ref=UtabData&showtab=true&showFirst=false&include=utab&type=1&getTab=65&expandLeftMenuTab=65

Ja nå kan du altså ringe å snakke med en lege over tlf dersom du ikke får tak i fastlegen din i sommer. Det koster kun kr 199,- Og ikke kan de ta prøver og gi sykemelding eller resepter. Hvorfor ikke bare dra på akutten om det er noe? Hvis ikke kan det neppe være så viktig at du ikke kan vente på lege time?

Hva syns dere om dette?



Anonymous poster hash: 835de...3d0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe jeg aldri kommer til å benytte meg av.



Anonymous poster hash: cc629...97e
Skrevet

For meg upraktisk og alt for dyrt.

Min fastlege sier ifra på forhånd når h'n er borte på ferie.Ved akutt behov,finnes det andre leger tilknyttet senteret som da overtar pasientene.Ellers finnes legevakten om noe veldig alvorlig skulle skje

Jeg ser dette tilbudet kun som en måte å tjene raske penger og flå folk.

AnonymBruker
Skrevet

Man har da ingen garantier på at det faktisk er en lege som svarer.

Det hadde jeg aldri benyttet meg av, legen min har en vikar. Og er det krise så har vi legevakten.



Anonymous poster hash: ba9af...f00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...