Gå til innhold

Svenske/finske menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Generalisering er jo aldri bra, men er det noen som har lagt merke til typiske forskjeller mellom norske og svenske menn? Og norske og finske menn? Jeg har jo vært mye i Sverige, til og med bodd der da jeg var liten, men vet ikke om jeg kan komme på noen typiske forskjeller akkurat nå.. Og aldri vært i Finland.

Har kontakt med en fyr fra Stockholm som er så utrolig søøøt! Han er egentlig født i Finland, så det er muligens også en inflytelse

Anonymous poster hash: 9083c...9e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Svensker snakker typisk svensk har jeg merket meg.

Noe forøvrig mange finner gjør også.

Endret av Steinar40
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så fint svar!

Noen fler som har noe å komme med?

AnonymBruker
Skrevet

Nei er ikke store forskjellene akkurat. Men har hørt at finner er litt spesielle.

Anonymous poster hash: 18a4b...a72
  • Liker 1
Skrevet

Svensker er kjekke og veldig lette å prate med men utrolig gjerrige.

Finske menn, har møtt en som dritkjekk og som jeg klinte til meg, de er spandable, og kunnskapsrike. Er vel mest kjent for å drikke seg drita full.

Norske menn er trauste og innadvendte og gjerrige i forhold til de to ovennevnte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Generalisering er jo aldri bra, men er det noen som har lagt merke til typiske forskjeller mellom norske og svenske menn? Og norske og finske menn? Jeg har jo vært mye i Sverige, til og med bodd der da jeg var liten, men vet ikke om jeg kan komme på noen typiske forskjeller akkurat nå.. Og aldri vært i Finland.

Har kontakt med en fyr fra Stockholm som er så utrolig søøøt! Han er egentlig født i Finland, så det er muligens også en inflytelse

Jeg er og har vært mye i Sverige, de fleste der tror jeg kommer fra Finland. Har et veldig finsk preget utseende sier dem ihvertfall.

Ikke noe som kan sies å ha gitt meg noe å flyte på iforhold til den kvinnelige befolkningen her hjemme kan man vel trygt si. Typiske forskjeller på norske og finske menn er at de finske som regel har mindre øyne, lysere tone i huden.

Øyene som så mange kvinner vektlegger så tungt får jeg ofte høre at jeg har *små øyne*..det er langt fra et kompliment altså :) Du finner sjeldent en Finne med store øyne :)

Anonymous poster hash: 7da53...769

AnonymBruker
Skrevet

De hater stort sett politiet på en helt annen måte enn det som er vanlig her i Norge.

Facka aina

Anonymous poster hash: f4042...ef3
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Finske menn, har møtt en som dritkjekk og som jeg klinte til meg, de er spandable, og kunnskapsrike. Er vel mest kjent for å drikke seg drita full.

Norske menn er trauste og innadvendte og gjerrige i forhold til de to ovennevnte.

Så det du sier er at svensker er utrolig gjerrige og at nordmenn er enda mer gjerrige hehe

Jeg antar at du syns du ikke blir spandert nok på? ;)

Kan det ha noe med likestillinga å gjøre mon tro?

Endret av Steinar40
Skrevet

Så det du sier er at svensker er utrolig gjerrige og at nordmenn er enda mer gjerrige hehe

Jeg antar at du syns du ikke blir spandert nok på? ;)

Kan det ha noe med likestillinga å gjøre mon tro?

kan ikke fordra likestillinga på byen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor du i Norge?

Anonymous poster hash: 9cebe...d2f

Skrevet

Bor du i Norge?

Anonymous poster hash: 9cebe...d2f

yup?

Skrevet

kan ikke fordra likestillinga på byen

Nei, jeg tviler ikke! :ler:

Du vil som de fleste kvinner ha alle fordelene av likestillinga og ingen av ulempene hehe

What else is new? :smoke:

Skrevet

ja og en gentlemann som deg er det ikke bruk for lenger er ikke det trist vel? :sjokkert:

Skrevet

ja og en gentlemann som deg er det ikke bruk for lenger er ikke det trist vel? :sjokkert:

Livet ække for pyser, nei.

• 6 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 15.7.2013 den 4.37, AnonymBruker skrev:

De hater stort sett politiet på en helt annen måte enn det som er vanlig her i Norge.

Facka aina

Anonymous poster hash: f4042...ef3

atte hæ?

Anonymkode: a7912...547

AnonymBruker
Skrevet

Gammel tråd.

Anonymkode: d6b20...354

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...