AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 I det siste har kjæresten min blitt veldig sexfiksert. Det skal sies at jeg var hans første, vi er i midten av 20-årene og har ikke vært sammen lenge. I dag snakket vi om sex (igjen), og han sa at han ofte runker for å holde ut lenger under samleie. Helt fint det, når vi er sammen kan vi ha sex 6 ganger på én dag om vi har tid, så vet ikke om det blir lenge å gå uten når vi gjerne ikke sees på en ukes tid. Ihvertfall,det kom fram at han kun gjorde det for min del, at han selv ikke hadde noe imot å komme etter tjue sekunder.. Jeg forsto det slik at han kun har sex for orgasmens del da, og ikke direkte nytelsen av selve forspillet, samleiet, nærheten osv.. Han sa han visste han ville være klar igjen for en ny (20 sekunders) runde igjen etter et kvarter Nå bare lurer jeg på om dette er en vanlig måte å se på sex for folk? Jeg selv legger mye mer i det og blir ikke akkurat skuffet om jeg ikke kommer hver eneste gang. Anonymous poster hash: 1bc3d...d17
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Menn blir skadet av sex-fikseringen i samfunnet. Med andre ord, det er normalt for menn å være sex-skadde. Det er ikke bra, men det skjer de fleste menn. Anonymous poster hash: 926a4...f3f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå