AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Hei Ofte når jeg har mensen så får jeg problemer med luft i magen som så mange andre. Men det jeg lurer på er om det er vanlig å føle at lufta er nærmere rumpa enn magen, om det gir mening, for innimellom så får jeg et par sekunders sterke smerter hvor jeg kniper igjen øynene og det kjennes ut som om lufta holder på å revne hele tarmen/vaginaen? Det skjer bare under mensen...Anonymous poster hash: 3bffa...bf6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 TMI Anonymous poster hash: ab219...f60 Unnskyld? Anonymous poster hash: 3bffa...bf6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Aha, too much info. Jaja, kanskje andre som tåler såpass som kan svare Anonymous poster hash: 3bffa...bf6
bebisss Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Jeg har det også slik når jeg har mensen ofte, sitter å svetter og vrenger meg på do av luftsmerter og har ja *kremt* diare...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå