Lemuren Skrevet 13. juli 2013 #21 Skrevet 13. juli 2013 (endret) Stakkar døtre Edit; Refererte til innlegget om de som nekter tampong Endret 13. juli 2013 av Lemuren
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #22 Skrevet 13. juli 2013 Bare si det rett ut, Sandra, det kommer til å gå fint! Husker da jeg fikk mensen, og ble så forskrekket at jeg gjemte trusene i skrivebordsskuffen og brukte et håndkle i senga. Mamma fant det og spurte meg hvorfor det var blod på det, og så sa jeg at jeg hadde blødd på tåa (hahaha). Hun svarte"åja, men pappa fant trusene dine i skuffen..." og da ble jeg helt gråten. Ikke vet jeg hvorfor, jeg var vel flau da. Men mammaer og pappaer vet at det kommer en dag hvor den lille jenta deres trenger bh eller bind. Det er ikke så ille som du tror det blir. Anonymous poster hash: 88fee...747 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 13. juli 2013 #23 Skrevet 13. juli 2013 Bare si det rett ut, Sandra, det kommer til å gå fint! Husker da jeg fikk mensen, og ble så forskrekket at jeg gjemte trusene i skrivebordsskuffen og brukte et håndkle i senga. Mamma fant det og spurte meg hvorfor det var blod på det, og så sa jeg at jeg hadde blødd på tåa (hahaha). Hun svarte"åja, men pappa fant trusene dine i skuffen..." og da ble jeg helt gråten. Ikke vet jeg hvorfor, jeg var vel flau da. Men mammaer og pappaer vet at det kommer en dag hvor den lille jenta deres trenger bh eller bind. Det er ikke så ille som du tror det blir.Anonymous poster hash: 88fee...747 ojda første gangen jeg hadde mens kom det midt på natta, våknet heldigvis men ble veldig forskrekket og redd når jeg så det. så det var å styrte rett inn til mamma og vekke henne. når jeg leser alle tråder her inne hvor hysteriske mødre kommenterer blir jeg bare enda mer glad i moren min
smilo Skrevet 14. juli 2013 #24 Skrevet 14. juli 2013 Jeg har en datter på 13 som har brukt bh nå et års tid. Jeg har heldigvis en god tone med henne, og hun kan snakke med meg om det hun føler for, enten det er bh, mens eller gutter. Jeg kjøper bh/truseinnlegg/bind til henne når hun har behov for dette, enten her hos meg eller hos pappan, da hun synes det er litt mer flaut å be ham kjøpe slike ting. Jeg er ganske sikker på at mamman din blir stolt over å bli spurt om dette. Det viser at du har tillit til henne, og er et godt utgangspunkt for årene fremover. Lykke til 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #25 Skrevet 14. juli 2013 Jeg har en datter på 13 som har brukt bh nå et års tid. Jeg har heldigvis en god tone med henne, og hun kan snakke med meg om det hun føler for, enten det er bh, mens eller gutter. Jeg kjøper bh/truseinnlegg/bind til henne når hun har behov for dette, enten her hos meg eller hos pappan, da hun synes det er litt mer flaut å be ham kjøpe slike ting. Jeg er ganske sikker på at mamman din blir stolt over å bli spurt om dette. Det viser at du har tillit til henne, og er et godt utgangspunkt for årene fremover. Lykke til Veldig flott, smilo! Jeg blir alltid så rørt når foreldre har et så nært og fordomsfritt forhold til sine barn. Jeg synes du høres ut som en snill og god mor Anonymous poster hash: f83e4...6a0
Mafalda Skrevet 14. juli 2013 #26 Skrevet 14. juli 2013 Min datter tok bare grep og kjøpte selv De var visst noen venninner som gikk sammen på shopping, og da kjøpte de like godt noen bh-er også. Det ville ikke falle meg inn å kritisere eller ha noen mening om det, med mindre hun spør meg om råd. Jeg vil tro de fleste mødre (men tydeligvis ikke alle) ser godt når jentungen begynner å bli såpass "fortung" at det er nødvendig med bh, og å skulle protestere på noe slikt håper jeg hører til sjeldenhetene! Det ordner seg nok, TS
smilo Skrevet 14. juli 2013 #27 Skrevet 14. juli 2013 Veldig flott, smilo! Jeg blir alltid så rørt når foreldre har et så nært og fordomsfritt forhold til sine barn. Jeg synes du høres ut som en snill og god mor Anonymous poster hash: f83e4...6a0 Takk for det. Jeg prøver så godt jeg kan
Gjest Nikki09 Skrevet 14. juli 2013 #29 Skrevet 14. juli 2013 Vokste opp hos pappaen min jeg Da er vi to! Jeg vet ikke hvem som var mest flau første gang jeg måtte be han kjøpe bind og tamponger til meg han stakk til meg en 500-lapp og kjørte meg til butikken! Ble heldigvis bedre med årene Synes du skal spørre mammaen din jeg, ts. Hun kommer sikkert til å bli glad for at du vil ha henne med. Er ikke hver dag at jenta hennes blir "stor" 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #30 Skrevet 14. juli 2013 Da er vi to! Jeg vet ikke hvem som var mest flau første gang jeg måtte be han kjøpe bind og tamponger til meg han stakk til meg en 500-lapp og kjørte meg til butikken! Ble heldigvis bedre med årene Du kødder?! Anonymous poster hash: f83e4...6a0
Elanore Skrevet 14. juli 2013 #31 Skrevet 14. juli 2013 Da er vi to! Jeg vet ikke hvem som var mest flau første gang jeg måtte be han kjøpe bind og tamponger til meg han stakk til meg en 500-lapp og kjørte meg til butikken! Ble heldigvis bedre med årene Fantastisk! 1
Gjest Nikki09 Skrevet 14. juli 2013 #32 Skrevet 14. juli 2013 Du kødder?! Anonymous poster hash: f83e4...6a0 Gjør nok ikke det! Stakkars mannen ble alene med en tenåringsdatter. Han kan umulig ha hatt det lett ennå så ser jeg at han grøsser litt hvis jeg spør om han kan kjøpe det for meg
Gjest Keikolina Skrevet 14. juli 2013 #33 Skrevet 14. juli 2013 Jeg var heldig å hadde en storesøster jeg "lånte", bher av. Synes også det var flaut og fælt og snakke om sånne ekle ting med mamma, men vi hadde aldri noe godt forhold heller. Men tok mot til meg til slutt og spurte.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #34 Skrevet 14. juli 2013 Da er vi to! Jeg vet ikke hvem som var mest flau første gang jeg måtte be han kjøpe bind og tamponger til meg han stakk til meg en 500-lapp og kjørte meg til butikken! Ble heldigvis bedre med årene Synes du skal spørre mammaen din jeg, ts. Hun kommer sikkert til å bli glad for at du vil ha henne med. Er ikke hver dag at jenta hennes blir "stor" Hadde vært drømmen for meg på den tiden å slippe "praten", og ha en pappa som stakk til meg pengene og lot meg ordne resten selv. Jeg snikkjøpte tamponger lenge før noen merket noe. Anonymous poster hash: be958...e48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå