AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Hei! Jeg har fått smerte i klitoris i dag, og jeg lurer på hva dette kan være? Fikk noe lignende da jeg hadde soppinfeksjon, men det har jeg ikke nå. Har endometriose og har akkurat byttet fra microgynon til cerazette og har fått en blødning om det skal ha noe å si. Takk Anonymous poster hash: 18df5...094
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Svir det i klitten?Anonymous poster hash: 5af2e...aa4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 I verste fall har du fått kreft i klitoris. I så fall må den opereres vekk. Anonymous poster hash: 0fc16...edd
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Jeg fikk ''stråle/stikke'' smerter av cerazette
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Svir det i klitten?Anonymous poster hash: 5af2e...aa4 På en måte, men det gjør det bare om jeg tar på. I verste fall har du fått kreft i klitoris. I så fall må den opereres vekk. Anonymous poster hash: 0fc16...edd Ja, for det er stor sannsynlighet Jeg fikk ''stråle/stikke'' smerter av cerazette Takk -TS Anonymous poster hash: 18df5...094
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå