Gå til innhold

Smerte i klitoris


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har fått smerte i klitoris i dag, og jeg lurer på hva dette kan være?

Fikk noe lignende da jeg hadde soppinfeksjon, men det har jeg ikke nå.

Har endometriose og har akkurat byttet fra microgynon til cerazette og har fått en blødning om det skal ha noe å si. Takk :)



Anonymous poster hash: 18df5...094
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svir det i klitten?

Anonymous poster hash: 5af2e...aa4

AnonymBruker
Skrevet

I verste fall har du fått kreft i klitoris. I så fall må den opereres vekk.



Anonymous poster hash: 0fc16...edd
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk ''stråle/stikke'' smerter av cerazette

AnonymBruker
Skrevet

Svir det i klitten?

Anonymous poster hash: 5af2e...aa4

På en måte, men det gjør det bare om jeg tar på.

I verste fall har du fått kreft i klitoris. I så fall må den opereres vekk.

Anonymous poster hash: 0fc16...edd

Ja, for det er stor sannsynlighet :fnise:

Jeg fikk ''stråle/stikke'' smerter av cerazette

Takk :)

-TS

Anonymous poster hash: 18df5...094

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...