AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Oppdaget nettopp en kløende klump både på fotrista og leggen. Det ser egentlig ut som et myggstikk, men jeg er likevel redd for at det kan ha vært flått. Jeg har lest på internett at ikke alle nødvendigvis får rød ring rundt, men at noen får "influensa". Jeg er forkjølet fra før av, så hvordan kan jeg egentlig vite om jeg har blitt smittet dersom jeg ikke får en rød ring? Anonymous poster hash: 7e440...d8d
Hulderen Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Oppdaget nettopp en kløende klump både på fotrista og leggen. Det ser egentlig ut som et myggstikk, men jeg er likevel redd for at det kan ha vært flått. Jeg har lest på internett at ikke alle nødvendigvis får rød ring rundt, men at noen får "influensa". Jeg er forkjølet fra før av, så hvordan kan jeg egentlig vite om jeg har blitt smittet dersom jeg ikke får en rød ring? Anonymous poster hash: 7e440...d8d Etter noen uker kan du ta en blodprøve som viser om du har fått Borelia. Den røde ringen kommer først etter ca 2 uker, så du får følge med på stikket. Husk også at man kan bli smittet uten at det kommer en synlig ring. Det tar 1-2 uker etter smitte til man får influensalignende symptomer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå